Werkt dit bordje met een athlon xp 1700+? Ik zoek een moederbord dat redelijk goed is dat deze processor aan kan en sdram geheugen aankan.
De KT133 werkt niet samen met de XP processoren.. Bovendien kan de KT133 alleen 100MHz FSB's aan.. Dat gaat dus niet werken..
Je hebt een KT133A chipset nodig, of een bordje met een sis-chipset..Dan heb je de keuze tussen SDR of DDR..
Je hebt een KT133A chipset nodig, of een bordje met een sis-chipset..Dan heb je de keuze tussen SDR of DDR..
De MSI K7T Pro2 werkt zekers wel met een Athlon XP alleen maakt hij niet volledig gebruik van deze processor omdat de MSI K7T Pro2 standaard een fsb van 100 heeft en geen 133 welke de Athlon XP nodig heeft.
sd ram en een athlon xp .. best zonde. Die moederborden die sd ram en ddr ram sloten hebben presteren niet echt geweldig :-/
Dus die xp kan beste met ddr geheugen? Ik heb namelijk nu 512 Mb Sdram en wil niet te veel geld uitgeven aan iets nieuws. Is er geen goed bordje Wat SDRAM ondersteund en Athlon XP 1700+?
Jawel ze zijn er wel.. Bijv. een MSI K7T Turbo, een ASUS A7V133, een Abit KT7A (rev. 1.05) etc..Op vrijdag 22 februari 2002 16:10 schreef brianpepejeans het volgende:
Dus die xp kan beste met ddr geheugen? Ik heb namelijk nu 512 Mb Sdram en wil niet te veel geld uitgeven aan iets nieuws. Is er geen goed bordje Wat SDRAM ondersteund en Athlon XP 1700+?
Maar je merkt gewoon een behoorlijk performance verschil tussen een goed DDR bordje en een goed SDR bordje..
Aan die Turbo heb ik ook al gedacht. Ik heb nu een pentium 350 dus zal er al heel wat op vooruit gaan. Misschien dat er dan later nog een keer een ddr bordje komt. Maar ja €€€€ he
Pagina: 1