Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WOS] Local user password changer, mag dit??

Pagina: 1
Acties:

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
In [topic=419053/1] heeft iemand het probleem dat ie het administrator password niet meer heeft/vergeten is..

Er bestaan linux bootfloppies die dat kunnen aanpassen (weet niet of dat ook onder XP werkt).. mag je hier een link neerzetten zodat het password opnieuw geset kan worden??

Is alleen voor local users, dus geen password hacker voor domains oid..

Wilde het eerst ff weten voordat ik een note krijg.. :)

Pvouput live

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz. Mja. _ik_ zie er niet echt problemen in. Maar ja, als lokaal beheerder kun je ook al heel wat aanpassen op een WS wat in een domain hangt.

Aannames zijn fataal.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Dat klopt, maar een beetje bedrijf kan een vernaggelde machine zo weer inrunnen met een ghost image..

Ik zet de link er wel neer.. mocht een modje het niet goed vinden, dan weet ie iig waar die staat...

thnx

Pvouput live

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zet de link er maar neer :)

Verwijderd

Ik meen me te herinneren dat er al eens een woeste discussie over dat onderwerp is geweest, sommige mensen denken dat het niet kan maar zeg nou zelf, de kwaadwillenden hebben die tool al lang al

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 12:20 schreef wverveen het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er al eens een woeste discussie over dat onderwerp is geweest, sommige mensen denken dat het niet kan maar zeg nou zelf, de kwaadwillenden hebben die tool al lang al
precies en in sommige situaties is dit toch wel erg makkelijk :)
Pagina: 1