Toon posts:

Item op T.Net Spoorloos?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanochtend gereageerd op een item op T.Net, maar nu kan ik hem echt _nergens_ meer vinden. Da's wel jammer, want ik wou 'm nog eens lezen :'(

Het ging over een Cyrix 3 die vergeleken ging worden met een 1.1 Ghz T.Bird. Die zou van EBay af komen.

Wie helpt mij aan de item?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Gebruik de Search functie.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan. Niks gevonden. Daarom ook deze post.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist nog eens gezocht op mijn nick in de reacties via de Search van T.Net en heel de post is spoorloos. Het lijkt wel alsof het item in de doofpot is gestopt!

Adjes .. wat is hier aan de hand?

Verwijderd

Topicstarter
Weet nou geen een Adje waar ik het over heb?

Verwijderd

Het is mogelijk dat het artikel verwijderd is, bijvoorbeeld omdat het al eerder gepost was. Kan wel eens gebeuren, ook de T.net-crew maakt wel eens een foutje.

Ik weet er zelf trouwens niets van (zat toen op school :(), maar dit lijkt me wel de meest logische verklaring.

Verwijderd

Dat artikel is zeker het artikel over de Woohoo-kaart (van dinsdagmorgen) achterna gegaan?

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 19:19 schreef Mark Timmer het volgende:
Het is mogelijk dat het artikel verwijderd is, bijvoorbeeld omdat het al eerder gepost was. Kan wel eens gebeuren, ook de T.net-crew maakt wel eens een foutje.

Ik weet er zelf trouwens niets van (zat toen op school :(), maar dit lijkt me wel de meest logische verklaring.[/quote]Mja, maar het ging over een 1.1 Ghz T.Bird en een gloedjenieuwe Ciryx. Maybe moest het geheim blijven? >:)
Pagina: 1