Ik heb op een site de volgende password beveiliging. Hij is best goed, aangezien je niet in de code kunt zien wat hes password is. Dat is encrypted naar een cijfercode. Helaas is de pagina die beveiligd is het password+.html. Dat geeft niet omdat hij niet in de source, maar toch. Als je immers eenmaal op de beveiligde pagina bent, kun je de URL daarvan wel naar iedereen doorsturen.
Hoe kan ik een betere password check bouwen. Ik wil geen username, of multiple users. Gewoon 1 password dat alleen een aantal mensen kent. Ik kan geen moeilijke CGI of Perl dingen bouwen, bovendien support planet dat volgens mij niet. Hieronder staat een stukje van de code die ik nu heb, om een idee te krijgen:
//CHANGE THE NUMBERS BELOW TO REFLECT YOUR USERNAME/PASSWORD
if(passcode==923695910964000)
//CHANGE THE NUMBERS ABOVE TO REFLECT YOUR USERNAME/PASSWORD
{
window.location=password+".html"}
else{
alert("fout password")}
}
</script>
</font>
<form name="password1">
</div>
<font face="Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><strong><font color="#990000">Typ
hier het password:</font></strong></font><strong><FONT COLOR="AA0000">
</FONT></strong>
<input type="password" name="password2" size="15">
Hoe kan ik een betere password check bouwen. Ik wil geen username, of multiple users. Gewoon 1 password dat alleen een aantal mensen kent. Ik kan geen moeilijke CGI of Perl dingen bouwen, bovendien support planet dat volgens mij niet. Hieronder staat een stukje van de code die ik nu heb, om een idee te krijgen:
//CHANGE THE NUMBERS BELOW TO REFLECT YOUR USERNAME/PASSWORD
if(passcode==923695910964000)
//CHANGE THE NUMBERS ABOVE TO REFLECT YOUR USERNAME/PASSWORD
{
window.location=password+".html"}
else{
alert("fout password")}
}
</script>
</font>
<form name="password1">
</div>
<font face="Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><strong><font color="#990000">Typ
hier het password:</font></strong></font><strong><FONT COLOR="AA0000">
</FONT></strong>
<input type="password" name="password2" size="15">