FTP mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 18:48
is het mogelijk om een FTP connectie te maken via een ISDN router ?

de situatie is als volgt, een w2k server achter een isdn router met enkele werkstations daar weer aan, de ftp connectie moet met de server gemaakt worden.

zijn er nog ideen om op 1 of andere manier vanaf diverse plaatsen in te kunnen loggen op deze ftp? (behalve van intern netwerk d0h)

als er namelijk niet gesurft word is er ook geen internet verbinding en is het dus ook niet mogelijk op de ftp te komen lijkt moi

beetje vaag lijkt et maybe maar tis best logish dus :p :z :z

ideen suggesties en andere crap is welkom :p

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:05
volgens mij wil hier iemand een kennisnet verbinding uitbuiten >:)

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 18:48
rofl

ik wil graag vanuit andere locaties op mijn ftp kunnen komen maar ik denk dat dit niet kan dus ik vraag ff wat jullie ervan vindu >:) heel onschuldig vraagje dus

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Verwijderd

Ik gebruik zelf voor mijn netwerk een apparte ftp server waarmee ook door anderen ingebeld kan worden, mits de internet connectie open is.

Het programma dat ik gebruik en volledig te configureren is heeft Serv-U. Wellicht dat dit programma ook compatible is vanaf ne router...

Ik stel voor da ge efkes ne kijkje neemt op
http://www.serv-u.com

Ik hoop da ge daar iets aan heeft ???

Knufkes,

Cynthia :)

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:33
Het hangt helemaal van de ISDN router af. Hij moet namelijk de FTP-connecties wel kunnen forwarden. In de linuxkernel heb je hiervoor modules zoals ftp_conntrack ofzo. Ik weet niet de router dat soort dingen ondersteund.