HDD met rare tik (110k mp3)

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ik heb eergisteren een nieuw harde schijfje gekocht voor m'n laptop.

Het betreft een 20 GB Hitachi-schijfje (2,5" uiteraard)

Alleen maakt dat ding wat vreemde geluiden volgens mij.
Als ik een pagina refresh, gaat hij aan het ratelen.

Ik weet dat een HDD hoort te ratelen alleen geeft hij telkens een vreemde tik er achteraan.

In het geluidsfragment, hoor je hem eerst 2x kort na elkaar ratelen zoals ik dat gewend ben van een HDD. Daarna ratelt en tikt hij 4 stukjes achter elkaar.

Ik heb het over die rare (:?) tik.

Iemand anders die ook iets vreemds hieraan hoort???

Geluid

Ik heb namelijk zelf het idee dat dit ding geluiden maakt die het niet hoort te maken.....

Verwijderd

mmmmmm, klinkt als brak.

doet ie het wel nog?

bij mij had ik dat geluid ook een ff daarna was is R.I.P

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 13:41 schreef Sjorsl het volgende:
mmmmmm, klinkt als brak.
Die extra tikken bedoel je neem ik aan... die eerste 2 reutels klinken lekker gezond maar de rest :r
doet ie het wel nog?
jah... nieuw schijfje; zelf uit het zakje gehaald (en zakje zelf opgengescheurd)
Kep nog geen foutmeldingen gehad..... mja...
bij mij had ik dat geluid ook een ff daarna was is R.I.P
Daar ben ik dus ook bang voor dat dat zal gaan gebeuren...

Maar omdat ik het niet ken, wil dat nog niet zeggen dattie inderdaad brak is; ik hoop dus dat ik van meer mensen commentaar krijg over het wel/niet brak klinken voordat ik naar de winkel ga (binnen 8 dagen kan ik nog ruilen)

Verwijderd

NU gaan ruilen. hij leeft vast nog wel een maand. maar dan is het op. niet laten afschepen, flink zeuren dat t kreng bij het booten soms niet werkt en dat ie eng tikt en dat je geraag een werkend exemplaar wilt, en... zou het misschien mogelijk zijn uit voorraad te leveren, want ik zit nu zonder HDD en dat is zo vervelend PCen :'(

beetje lief zijn en snel een goeie schijf.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 15:09 schreef KnetterGek het volgende:
NU gaan ruilen. hij leeft vast nog wel een maand. maar dan is het op. niet laten afschepen, flink zeuren dat t kreng bij het booten soms niet werkt en dat ie eng tikt en dat je geraag een werkend exemplaar wilt, en... zou het misschien mogelijk zijn uit voorraad te leveren, want ik zit nu zonder HDD en dat is zo vervelend PCen :'(

beetje lief zijn en snel een goeie schijf.
Ghehe... jij hebt dus ook geluisterd en vindt het schijfje niet liev klinken :?

Terug doen wordt nu een beetje moeilijk, kwoon in zwolle en ben in hengelo op bezoek.

Morgen maar ff changen