Ik heb hier in een netwerk 1 compu staan met een ISDN inbelverbinding naar een ander (private) netwerk. Om daarop te mogen connecten hebben ze me een IP adres gegeven voor de ISDN adaptor en _ook_ voor de netwerk kaart van het LAN :(! Ik weet ook niet precies waarom ze dat laatste IP adres voorschrijven maar ze controleren het in ieder geval wel, ik zit er dus echt aan vast. Helaas is dat een ip adres in een compleet andere range als de rest van het LAN, toch wil ik de ISDN verbinding sharen (Ik draai nu een eval. versie van WinRoute) met de rest van het LAN.
Ik heb al even zitten prutsen met de routing tabel en tot nu toe is het me nog niet gelukt vanaf het LAN te pingen naar de ISDN machine of vice versa.
Is wat ik wil wel mogelijk en doe ik gewoon iets verkeerd of is het uberhaupt niet mogelijk te pingen naar een andere adres range zonder routers ed??
Ik heb al even zitten prutsen met de routing tabel en tot nu toe is het me nog niet gelukt vanaf het LAN te pingen naar de ISDN machine of vice versa.
Is wat ik wil wel mogelijk en doe ik gewoon iets verkeerd of is het uberhaupt niet mogelijk te pingen naar een andere adres range zonder routers ed??