Toon posts:

SVCD's afspelen met een DVD-speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort een Sony DVP-NS400D (DVD Speler) met CD-R/RW playback, maar hij speelt geen gebrande (Super Video) cd's af :'( En daar baal ik flink van :( Wie weet welke cd-burn programma's (en instellingen) ik moet gebruiken om ze wel af te kunnen spelen op mijn DVD-speler.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 14:31

Bezulba

Formerly known as Eendje

volgens mij was het maximaal op 8 speed burnen

en voorderest gewoon standaart

blup

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Niet elke DVD-Speler kan SVCD aan toch? (Van mij doet ie het iig niet ;().

Verwijderd

probeer ook eens een ander merk CD; een rewritable of niet enzo. Gewoon ff experimenteren wat werkt op jou DVD speler.

In Nero zit een optie om divx en consorten automatisch om te zetten naar VCD

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-03 11:42
Check gewooon, www.vcdhelp.com
en daar dvd player list.

Veel sonys spelen ze totaal niet :(

DAarom heb ik Pioneer :)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 12:20 schreef KaAzKoP het volgende:
Niet elke DVD-Speler kan SVCD aan toch? (Van mij doet ie het iig niet ;().
Pcies, niet elke DVD-Speler kan dit aan. Moet je even de specificaties van je speler nakijken of die van jouw het wel zou moeten kunnen.
Maar op hoeveel speed je een SVCD brand maakt geen bal uit hoor, heb ze wel op 16-speed gebrand.

Verwijderd

Ik gebruik altijd Fireburner :)
Werkt altijd, ik heb btw een Cyber Home DVD Speler.

• Bigfoot
  • Laatst online: 03-03 16:32
Misschin speelt jouw speler alleen VCD's af, kijk maar in de al genoemde lijst. Die kun je gewoon maken met Nero.

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00

mno

Kijk eens hier:
http://www.vcdhelp.com/phpBB/viewtopic.php?t=79876

Deze NS400-bezitter kan SVCD's afspelen door te doen alsof het VCD's zijn (d.m.v. multiplex opties). Zitten geloof ik wel wat haken en ogen aan.

Gewoon rösti

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 12:31 schreef DjMaDMaX het volgende:
Ik gebruik altijd Fireburner :)
Werkt altijd, ik heb btw een Cyber Home DVD Speler.
Ben je blij met dat merk? Ik zag het in de aanbieding in een winkel maar de service die daar gegeven werd beviel me niet ( ja maar er zitten 10 dvd's bij was het enige wat die vrouw zei voor de rest wist ze niks af van de dvd)

• menn0
  • Laatst online: 07-03 11:42
Cyberhome is leuk als absoluut geen eisen stelt aan image quality, geluids kwaliteit etc etc.

een echte NO-GO

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:58 schreef yourhunny het volgende:

[..]

Ben je blij met dat merk? Ik zag het in de aanbieding in een winkel maar de service die daar gegeven werd beviel me niet ( ja maar er zitten 10 dvd's bij was het enige wat die vrouw zei voor de rest wist ze niks af van de dvd)
Ik ben zeeeeeeer tevreden over mijn cyber home, nog nooit problemen gehad (ik heb btw wel de 5.1 uitvoering) :)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 16:16 schreef menn0 het volgende:
Cyberhome is leuk als absoluut geen eisen stelt aan image quality, geluids kwaliteit etc etc.

een echte NO-GO
Dit is duzz absoluut niet waar, ik heb m`n cyber home al 6 maanden en ik ben nog geen 1 probleem tegen gekomen & de geluids/beeld kwali is perfect

(btw die eerste zin slaat werkelijk nergens op)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 16:16 schreef menn0 het volgende:

een echte NO-GO
Hmm, ik hoop het niet want ik heb er net 1 besteld voor 150 euro :)

Op deze DVD site testen ze hem in ieder geval erg goed, ook tegen veel duurdere spelers! http://www.totaldvd.net/cgi-bin/reviews.php

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op vrijdag 22 februari 2002 12:17 schreef fielmich het volgende:
Heb sinds kort een Sony DVP-NS400D (DVD Speler) met CD-R/RW playback, maar hij speelt geen gebrande (Super Video) cd's af :'( En daar baal ik flink van :( Wie weet welke cd-burn programma's (en instellingen) ik moet gebruiken om ze wel af te kunnen spelen op mijn DVD-speler.
Probeer eens Ulead DVD Plug-in, werkt voor MediaStudio Pro. Je kunt natuurlijk ook Nero gebruiken. Wel goed comprimeren natuurlijk.

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 15:11 schreef Teq het volgende:

[..]

Hmm, ik hoop het niet want ik heb er net 1 besteld voor 150 euro :)

Op deze DVD site testen ze hem in ieder geval erg goed, ook tegen veel duurdere spelers! http://www.totaldvd.net/cgi-bin/reviews.php
Ik heb de CYBER HOME AD-L528 en die is errug goed (vind ik) :)
Pagina: 1