We zouden vandaag bij iemand een lanparty houden........
En ik kijk nog ff in mijn mail:
Krijg ik het volgende berichtje:
"Ik heb een probleem (GROOT probleem) Ik heb omdat mijn videokaart niet op 4x agp wou draaien d8 ik laat ik anders een bios update proberen
Maar nou is het geval de bios die ik er op heb gezet is niet de goeie, oftewel mijn pc is DOOD. Nou moet ik dus met die chip weg! maar nou heb ik geen pc meer maar zou ik anders de pc van je broertje kunnen lenen ??? want anders kan de lan sowieso niet doorgaan want dan is er voor mij niets aan.
Sorry maar ik hoop dat het kan
want dan kan ik ook meedoen."
En bij hem zouden we juist de lanparty houden........
(hij had gister een videokaart gekocht, maar die wou niet op AGP 4x draaien)
Heeft iemand tips ........pls help ons
thx
(of mischien woont hier iemand in friesland die weet hoe hij het moet oplossen , dan wil hij vast wel met zijn pc langskomen)
En ik kijk nog ff in mijn mail:
Krijg ik het volgende berichtje:
"Ik heb een probleem (GROOT probleem) Ik heb omdat mijn videokaart niet op 4x agp wou draaien d8 ik laat ik anders een bios update proberen
Maar nou is het geval de bios die ik er op heb gezet is niet de goeie, oftewel mijn pc is DOOD. Nou moet ik dus met die chip weg! maar nou heb ik geen pc meer maar zou ik anders de pc van je broertje kunnen lenen ??? want anders kan de lan sowieso niet doorgaan want dan is er voor mij niets aan.
Sorry maar ik hoop dat het kan
En bij hem zouden we juist de lanparty houden........
(hij had gister een videokaart gekocht, maar die wou niet op AGP 4x draaien)
Heeft iemand tips ........pls help ons
thx
(of mischien woont hier iemand in friesland die weet hoe hij het moet oplossen , dan wil hij vast wel met zijn pc langskomen)