Toon posts:

Existence: the matrix mod for half-life

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heej!

ik ha een paar vraagjes over deze leuke mod (via zijwaartse slato om een hoekje springen en vervolgens iemand doorzeven met je dual barretta roelt! :D).

-hoe kan ik een snelkoppeling (in XP) maken op mn desctop, zodat ie de game meteen launcht?
-heeft er iemand een goede server? (de servers lijken allemaal leeg...)
-wie kan er een x een servertje maken (met goede verbinding), zodat we ff met z'n allen kunne flippen? :)

BvD

Edit: existence homepage

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-11 10:00
Gewoon in je Half Life map de .exe zoeken die het spel start, rechtermuisknop, snelkoppeling maken, slepen naar je bureaublad, naam veranderen, klaar.

(de .exe die dus de matrix mod start):D

Verwijderd

erm, walke halflife heeft deze noduig, blue shift? Toch niet countersstrike he? Want die heeft zoiets als met de cd key problems en daar heb ik geen zin in. Ik met hem dan ook nog gaan kopen (downloaden).

Verwijderd

Topicstarter
ikw eet wel hoe ik een snelkoppeling meot maken hoor! :)

alleen neit van deze, omdat ik de .exe neit kan vinden.

verder heb je gewoon een versie nosig (ik heb normale halflife, geloof ook dat het met andere kan).

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op vrijdag 22 februari 2002 12:13 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ikw eet wel hoe ik een snelkoppeling meot maken hoor! :)

alleen neit van deze, omdat ik de .exe neit kan vinden.

verder heb je gewoon een versie nosig (ik heb normale halflife, geloof ook dat het met andere kan).
mods start je meestal door gewoon hl.exe te starten alleen dat met wat extra opties

hl.exe -bla bla -bla bla

There is no art to find the minds construction in the face

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:30
Net gedownload, leuk en aardig de eerste ronde, maar dan ga ik dood en respawn ik met 10hp en een pispistooltje. Wat is daar het doel van? Er hoeft maar een duif op m'n hoofd te poepen en ik ben weer dood :(
Kan je ergens chargen en guns kopen?

Flickr | Lego collectie

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op vrijdag 22 februari 2002 12:00 vroeg SuN-CRuSHeR iets
-hoe kan ik een snelkoppeling (in XP) maken op mn desctop, zodat ie de game meteen launcht?
hl.exe -game (hier de naam van de map)

dat zou het moeten doen :)
Pagina: 1