Owke dan, ben met mijn koffer en dremel aan de gang geweest, en ik vind dat het resultaat er wel mag wezen...
Hier zijn de pics:
Men beginnen met een lege koffer...

ff kijken waar het mobo precies moet komen...

nogmaals meten....

Het eerste gaatje zit er al, voor de PS/2 poorten...

Kijken of het past...

Zow, nu de gaten voor de rest van de poorten...

Zo ziet het er nu van de bovenkant uit...

Ik heb een stuk AT kast gebruikt, en daar een stuk afgezaagd, en dat gebruik ik dan als backplate voor de pci poorten...

Hier zie je het gat waar ie voor moet komen...

Hier zit ie er netjes voor, er zal niet veel in de pci komen te zitten, behalve een netwerk kaartje, hier zit er een VGA kaart in, maar dat was ff om te testen
...

Van de zijkant...

De power aansluitng weggewerkt...

De onderkant met de schroefjes...

Hier zie je nog iets wat ik nog moet doen, en wat op dit moment al gedaan is, maar ik heb geen camera meer, dus kan ik het niet laten zien. De fans zitten nu in de deksel van de koffer, anti-vinger-derin-dingen ervoor. De ene blaast op de voeding, en de andere boven de proc. Dit is dus een pic die gemaakt is voor het bouwen van de koffer...

Ik denk dat ie redelijk gelukt is. De harddisk hangt nu in een stuk ijzer, dat ik gemaakt heb van het deksel van de voeding
, daar heb ik dus een soort rack van gebogen, en er kunnen nu twee harddisks in hangen...
Specs van de bak kun je trouwen zien in mijn sig... leuk lan bakkie, counterstrike zal er wel op draaien...
En natuurlijk mijn trouwe hulpje MaXxX, die me hielp met zagen enz.. En Soef die de foto's heeft gemaakt.
Ik wil ook ff ReseTTim bedanken voor zijn hulp. Zijn website en zijn persoonlijke advies waren een grote hulp
Dusseh, gimme you critics
Hier zijn de pics:
Men beginnen met een lege koffer...

ff kijken waar het mobo precies moet komen...

nogmaals meten....

Het eerste gaatje zit er al, voor de PS/2 poorten...

Kijken of het past...

Zow, nu de gaten voor de rest van de poorten...

Zo ziet het er nu van de bovenkant uit...

Ik heb een stuk AT kast gebruikt, en daar een stuk afgezaagd, en dat gebruik ik dan als backplate voor de pci poorten...

Hier zie je het gat waar ie voor moet komen...

Hier zit ie er netjes voor, er zal niet veel in de pci komen te zitten, behalve een netwerk kaartje, hier zit er een VGA kaart in, maar dat was ff om te testen

Van de zijkant...

De power aansluitng weggewerkt...

De onderkant met de schroefjes...

Hier zie je nog iets wat ik nog moet doen, en wat op dit moment al gedaan is, maar ik heb geen camera meer, dus kan ik het niet laten zien. De fans zitten nu in de deksel van de koffer, anti-vinger-derin-dingen ervoor. De ene blaast op de voeding, en de andere boven de proc. Dit is dus een pic die gemaakt is voor het bouwen van de koffer...

Ik denk dat ie redelijk gelukt is. De harddisk hangt nu in een stuk ijzer, dat ik gemaakt heb van het deksel van de voeding
Specs van de bak kun je trouwen zien in mijn sig... leuk lan bakkie, counterstrike zal er wel op draaien...
En natuurlijk mijn trouwe hulpje MaXxX, die me hielp met zagen enz.. En Soef die de foto's heeft gemaakt.
Ik wil ook ff ReseTTim bedanken voor zijn hulp. Zijn website en zijn persoonlijke advies waren een grote hulp
Dusseh, gimme you critics
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta