Ideetje mbt Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Allemaal heel cool die pricewatch, maar toch mis ik denk ik iets kleins. Vandaar dit ideetje.

Als er nu een artikel in prijs daalt dan verschijnt er: Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/up2.gif

Deze verschijnt als 1 winkel (bijv winkel 3 in de lijst) zijn prijs verlaagt (correct me if i'm wrong). Is het niet mogelijk om als de laagste prijs in het rijtje van winkels daalt dat er dan een dubbele Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/up2.gif oid komt te staan?

Goed idee?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

De PW is per produkt te sorteren/groeperen in prijs(default of met verzendkosten) De laagste prijs staat standaard bovenaan.
Je kunt dan per leverancier de datum van wijziging zien.
Het is mischien wel een goed idee inderdaad om dan ook nog aan te geven met de pijltjes of het een prijs stijging of daling betrof per leverancier.
Iemand van de devvers die mischien hier nog wat over wil zeggen :?

edit: onlogische zin logisch genaakt :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 11:51 schreef GiLeX het volgende:
De PW is per produkt te sorteren/groeperen in prijs(default of met verzendkosten) De laagste prijs staat standaard bovenaan.
Je kunt dan per leverancier de datum van wijziging zien.
Het is mischien wel een goed idee inderdaad om dan ook nog aan te geven met de pijltjes of het een prijs stijging of daling betrof per leverancier.
Iemand van de devvers die mischien hier nog wat over wil zeggen :?

edit: onlogische zin logisch genaakt :P
Als de laagste prijs daalt dan een extra pijltje bijv. Soms kom je in de Pricewatch en dan zie je een daling. Meteen krijg je het idee van: "YESSS DALING!" en dan blijkt het niet de laagste prijs te zijn die daalt maar een van de andere leverancier die zijn hogere prijs heeft laten zakken.

Oh gosh wat kan ik toch weer overdrijven :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-03 15:32

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Precies, ik loop daar ook soms tegenaan. Een prijsdaling hoeft nog niet een lagere 'laagste' prijs te betekeken. Erg vervelend, want de pricewatch is er toch om de laagste prijs op te zoeken, niet om prijsdalingen weer te geven?

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op vrijdag 22 februari 2002 11:59 schreef jonggoud.nl het volgende:
Precies, ik loop daar ook soms tegenaan. Een prijsdaling hoeft nog niet een lagere 'laagste' prijs te betekeken. Erg vervelend, want de pricewatch is er toch om de laagste prijs op te zoeken, niet om prijsdalingen weer te geven?
Bolk heeft hier inderdaad een punt, als het realiseerbaar is (lijkt me wel) zou het denk ik door iedereen heel erg op prijs gesteld worden...

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:00
Op vrijdag 22 februari 2002 11:38 schreef bolk het volgende:
Allemaal heel cool die pricewatch, maar toch mis ik denk ik iets kleins. Vandaar dit ideetje.

Als er nu een artikel in prijs daalt dan verschijnt er: [afbeelding]

Deze verschijnt als 1 winkel (bijv winkel 3 in de lijst) zijn prijs verlaagt (correct me if i'm wrong). Is het niet mogelijk om als de laagste prijs in het rijtje van winkels daalt dat er dan een dubbele [afbeelding] oid komt te staan?

Goed idee?
bolk wat een fantastisch id! daar zit ik idd ook vaak mee!

PSN: DutchTrickle PVoutput

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Indd, can't agree more :P

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:27 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op vrijdag 22 februari 2002 11:59 schreef jonggoud.nl het volgende:
Dat is niet waar. De laagste prijs van het product wordt vergeleken met de laagste prijs van de dag ervoor. Als er een verschil is komt er een rood of groen pijltje.
Pagina: 1