Zwaar klote !

Pagina: 1
Acties:

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:20
Als iemand in het forum kwaad wil dan kan hij/zij z'n icoontje op een afgeschermde directory plaatsen.
Hierdoor krijgt iedereen die een topic opent een autorisatieschermpje op z'n browser met de vraag om een naam+wachtwoord in te voeren.

Ik heb dit net getest in het onzin forum en het werd met niet in dank af genomen.

Waarschijnlijk werkt dit ook wanneer iemand een plaatje plaatst in een topic die is afgeschermd.

Nu ik een gaatje (of op z'n minst een ongemak) in het forum heb blootgelegd, lijkt
het me niet meer dan redelijk om ook een oplossing te geven, dus bij deze:

Pas het forumscript zo aan dat eerst gechecked wordt of een plaatje zonder autorisatie is op te vragen, voordat er een rechtstreekse link wordt geplaatst.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Euh en hoe kan je dat dan weer controleren? En wat als iemand er LATER alsnog autorisatie opgooit?

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Oplossing: Adjes gooien zo'n post meteen in de prullenbak.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 10:34 schreef Mr_Blobby het volgende:
Waarschijnlijk werkt dit ook wanneer iemand een plaatje plaatst in een topic die is afgeschermd.[/quote]Het kan dus al jaren (is ook al wel eens voorgekomen).

• Exterazzo
  • Laatst online: 17:13

Exterazzo

Qeasy

Maar dat kun je toch niet controleren of wel?

Audentia

Verwijderd

je kunt ook als HTML aanstaat een metarefresh doen, maar het enige wat daar tegen te doen is is HTML uit, maar HTML is veels te handig ;)
Mensen die vervelend zijn krijgen eerst een (aantal) waarschuwing(en) en als ze dan nog niet inzien dat ze :r :r :r bezigzijn, dan hebben ze een ban aan hun broek hangen

• Tom
  • Niet online

Tom

Van mij krijgen ze meteen een ban als ze dat doen...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
..

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Je kan ook zelf de groote aanpassen door gewoon 'width=% height=%' er achter te typen (zonder de 'jes)..

• Femme
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het gaat dus weer eens nergens over...
Pagina: 1