Op vrijdag 22 februari 2002 13:28 schreef P-A het volgende:Alleen is de 8850 qua uiterlijk ook super!
Ja het uiterlijk is super, en dit is zowat het enige goeie eraan.
Op vrijdag 22 februari 2002 13:28 schreef P-A het volgende:
Heeft ei egt zo weinig functies??
Er zijn tig lowbudget toestellen met meer functies, need I say more? De 8850 is hopeloos verouderd en heeft HEEL hard een upgrade nodig qua features (en hardware bug fixs). Nokia schijnt daar echter de noodzaak niet van in te zien.
Wappen ofzo hoeft van mij egt niet.
Wap is niet het soort highend functie die je direct associeert met een highend mobiel (gezien de prijs en status). Zelfs lowbudget toestellen hebben een wap functie. Onder highend functies en/of kenmerken versta ik o.a.;
- kleine size
- goeie bouwkwaliteit
- bluetooth
- gprs
- weinig hardware & software bugs
- geavanceerd telefoonboek
- duidelijke pim functies
- triband
- goed batterij leven
Het is duidelijk dat de 8850 de meeste van deze niet heeft. De 8850 is een dinosaurus op het gebied van gsmetjes, en staat op het punt om vervangen te worden. Als je hem echt perse wilt dan moet je hem gewoon kopen, maar voor die prijs hoor je veel meer te krijgen dan wat je in werkelijkheid krijgt.
Enne hij zal tog geen last meer hebben van bugs ed.?!
Geen last "meer"? Voor zover ik weet de bekende 8xxx scherm problemen & slechte afwerking van het klepje waardoor de knoppen slijten. Oud toestel, oude features, oude bugs, te hoge prijs.
Als ik moest kiezen tussen de 8850, 8310 of 6510 zou ik gaan voor de 6510. Maar die valt mij enorm tegen in verhouding tot de prijs en in vergelijking met het aanbod van andere merken. Hij zou eigenlijk de features moeten hebben van de 6310 + triband maar dan in zo'n klein pakketje. Dan zou ik hem wel overwegen, maar zoals hij nu is niet. Maar och, Nokia valt mij over het algemeen tegen de laatste tijd.