[MSI] Jou ervaringen met de K7T Pro 266 (raid)

Pagina: 1
Acties:

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 00:23
Zoals het topictiteltje al doet vermoeden.... wie heeft wat voor ervaringen met dit mobotje... spuug hier al je gal over dit plankie, of prijs deze mobo de hemel in!

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 00:23
Op vrijdag 22 februari 2002 11:26 schreef Yuri het volgende:
Zoals het topictiteltje al doet vermoeden.... wie heeft wat voor ervaringen met dit mobotje... spuug hier al je gal over dit plankie, of prijs deze mobo de hemel in!
niemand ervaring?? Nou mijn ervaring is dat de standaard USB poorten erg kut zijn... heb er nu een USB kaart van een tientje ofzo in zitten en werkt nu weer wel perfect.

Verder vind ik dat D-Led systeem errrug handig.. maar kan er iemand eens komen met problemen die ze hebben gehad met dit moederbord en de oplossingen hier voor die ze gevonden hebben?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Nou mijn Msi moederbord heeft in 3 weken tijd 2 AMD XP 1800+ processors opgeblazen, en heb nu het moederbord retour gestuurd, goede ervaringen [nog] niet hier.

w00t

Verwijderd

PERFECTE mobo, geen problemen (ook niet met de USB) draaid snel en stabiel.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
hee dat mobo heb ik ook :)
het is opzich een fijn mobo ... alleen bij mij werken de geheugen banken maar half/half ... ik heb hier nog 'n streep geheugen van 256mb ddr ... maar als ik die erbij prik doet m'n pc raar :( en ook als ik et geheugen deruit haal, en dan als ik em er weer inzet, dan moet ik em ook altijd vaak heen er weer bewegen voor ie eindelijk werkt :(
had ik maar die Pro2-RU...

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
* TheBoneCollector heeft de Pro2-RU...

Prima mobo-tje...alles werkt goed en stabiel met XP 1800+.
De absurde hoeveelheid USB-poorten gebruik ik niet !

[Question]
waar staat jou fsb op :?
[/Question]

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik gebruik inmiddels mijn K7T266pro al 8 maanden, ik heb alleen mijn SB live! in het onderste PCI slot moeten zetten (sloeg over), verder is het echt een perfect bordje ;)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Op vrijdag 22 februari 2002 18:48 schreef De_Bastaard het volgende:
had ik maar die Pro2-RU...
Kopuh:? hehehe :)

..::System Specs::..

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Perfect bordje !!

Net geinstalleerd - Windoos erop en draait als een tiet

specs zie sig

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Perfect bord!

Ik heb er zelfs 4 maanden geleden in het prille begin nog een Athlon XP op gecremeerd maar hij loopt nog steeds als een trein! Superbord! 8-)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

Heb 'm pas ingebouwd, startup ging niet, al die lampjes bleven op rood. Bleek dat ik eerst de CMOS moest resetten en de zaak op de BIOS default moest zetten. Als de High Performance defaults worden gebruikt start ie weer niet op (te goedkoop geheugen natuurlijk) en moet je wéér de Cmos resetten voordat ie tekenen van leven geeft. Verder alles prima.
Pagina: 1