Bij een kameraad modem blijft het cd lampje maar branden op z'n modem. Hij kan er ook niet mee uitbellen, en als ik in probeer te bellen bij hem via pcanywhere dan pakt het modem de lijn wel op maar geen data wordt verstuurd of ontvangen (RD en TD doen niks). Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen
bvd
De Carrier is de draaggolf. Door die te moduleren wordt de data verzonden. Als die detectie defect is dan is je modem inderdaad waardeloos.
Als je garantie hebt moet hij terug, als je geen garantie hebt kun je hem aan je neefje geven als sloop-project en een nieuwe kopen.
Pogingen tot reparatie kun je vergeten, zit allemaal geïntegreerd. (Tenzij je pas nog aan het solderen bent geweest en onvoorzichtig wat bolletjes tin naar binnen hebt laten stuiteren, dan wordt 't tijd om 'm schoon te maken en te hopen dat je niets definitief kapot hebt gemaakt met de ontstane kortsluiting).
Als je garantie hebt moet hij terug, als je geen garantie hebt kun je hem aan je neefje geven als sloop-project en een nieuwe kopen.
Pogingen tot reparatie kun je vergeten, zit allemaal geïntegreerd. (Tenzij je pas nog aan het solderen bent geweest en onvoorzichtig wat bolletjes tin naar binnen hebt laten stuiteren, dan wordt 't tijd om 'm schoon te maken en te hopen dat je niets definitief kapot hebt gemaakt met de ontstane kortsluiting).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Een kiestoon is GEEN draaggolf.
Je zult ook zien dat CD pas aangaat na de connect handshake (op een foutloos werkend modem uiteraard).
Je zult ook zien dat CD pas aangaat na de connect handshake (op een foutloos werkend modem uiteraard).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Ja daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.Op vrijdag 22 februari 2002 13:32 schreef crapster het volgende:
mensen uit ospel stinkenlol
Ga champignonnen kweken!!!
LOL
Verwijderd
Jij bent goed bezig.Op vrijdag 22 februari 2002 13:39 schreef crapster het volgende:
en toch, mensen uit ospel stinken![]()
Crapster rustig aan maar, 't komt allemaal goed ooit zul jij ook zinnige dingen kunnen posten. Dus tot die tijd ga maar lekker 
p.s. nog sccs met je geslachtsziekte !
p.s. nog sccs met je geslachtsziekte !
Verwijderd
Op vrijdag 22 februari 2002 13:58 schreef SunStorm het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig.
Rustig maar, it's all in good fun.
Hij is ons pispaaltje in de klas dus waarom niet hier?
En het is vrijdagmiddag op de stage...
(grapje ospel)
Nee jij trekt volle zalen mike, ga jij maar spelen met je fantastische brunsum.net ik ben met m'n ISDN nog sneller lozer...
Zeg klasgenoten crapster en Mike, kappen met die crap of ik ga waarschuwingen uitdelen.
Geinen doe je maar in de klas, niet hier.
Geinen doe je maar in de klas, niet hier.
Aannames zijn fataal.
nog 1 onzin-reply en dit topic == TrashCan
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Oehoe.. de verleiding .. de verleiding.. doe ik het.. doe ik het niet.. ik doe het niet ...

Don't hit me.. het is bijna weekend en ik moet nog maar twee urrtjes voor ik ervan mag genieten
Don't hit me.. het is bijna weekend en ik moet nog maar twee urrtjes voor ik ervan mag genieten
Pagina: 1