Hallo,
Kan ik mbv een .htaccess bestand een *.inc bestand beveiligen dat men niet de inhoudt van hat bestand zien?
Kan ik mbv een .htaccess bestand een *.inc bestand beveiligen dat men niet de inhoudt van hat bestand zien?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
http://www.bruce-hamilton.com/tutorials/password.shtmlOp vrijdag 22 februari 2002 10:46 schreef Monstar.nl het volgende:
weet ik allemaal niet zo nietjes... vindt ik... maar is het niet anders mogelijk?
1
2
3
4
| <Files ~ "^\.ht">
Order allow,deny
Deny from all
</Files> |
Op vrijdag 22 februari 2002 10:43 schreef D2k het volgende:
je kan um ook gewoon .php noemen
als het over je database pass ding gaat dan
dan is de inhoud zeker niet opvraagbaar
Localhost, sweet localhost
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Denk niet dat dat gaat werkenOp vrijdag 22 februari 2002 21:13 schreef de-emotie-man het volgende:
of chmod meschien ? weet niet of het werkt nooit getest
Mijn vertrouwen in apache is groter dan in PHP, maar dat is persoonlijk.Op vrijdag 22 februari 2002 22:41 schreef brammetje het volgende:
Als je ze niet buiten de webtree kan zetten, noem ze dan *.inc.php en gooi er een .htaccess voor. Als er dan eens wat gebeurt met de apache-conf (shit, hij parsed php niet meer) dan is het afgeschermt.
Zend-encoder is dus de beste oplossingOp vrijdag 22 februari 2002 23:55 schreef Glimi het volgende:
[..]
Of het bestand moet versleuteld worden, maar dan moet de key ook weer ergens staan (readable voor de apache user), dus dat schiet ook niet op