Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verplaatsen topic van VB naar AV&H

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een topic geopend in VB over problemen met het capturen met m'n Radeon. [topic=419052/1/25]

Die is nu verplaatst naar Audio, Video en Hifi.
Dat lijkt me vreemd en de kans op replies lijkt me ook een stuk minder.

Er lopen verschillende Radeon-topics in VB (Radeon-topic 39 bv)en voor het posten had ik eerst een search (Radeon, capture) gedaan om te zien waar mensen eerder dit soort topics plaatsten: VB dus.

Verwijderd

Het lijkt mij duidelijk een geluidsprobleem en dat hoort in AVH.

En topics plaatsen waar je het snelste antwoord krijgt is niet de bedoeling, dan zou alles binnen de kortste keren in Hardware Algemeen staan.

Verwijderd

Topicstarter
En topics plaatsen waar je het snelste antwoord krijgt is niet de bedoeling
Ik heb het niet over het snelste antwoord, maar over de kans op replies

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Een forum waar je het snelst antwoord krijgt lijkt me logischerwijs ook het forum waar je het meeste kans hebt om een reply te krijgen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op vrijdag 22 februari 2002 10:37 schreef Hawk1 het volgende:
Ik heb het niet over het snelste antwoord, maar over de kans op replies
Gezien jij een probleem hebt met geluid vraag ik me af waar je de meeste kans hebt op replies.. In een sub-forum over video-kaarten, of in een sub-forum over geluid!?

(tja, en verder lijkt het me duidelijk dat geluid in AVH hoort ;))

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 10:40 schreef Morgoth het volgende:
Een forum waar je het snelst antwoord krijgt lijkt me logischerwijs ook het forum waar je het meeste kans hebt om een reply te krijgen.
Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd een zinvolle reply te zijn. ;)
Reactiesnelheid in HK is zeer snel, maar echt goede antwoorden (zonder onzin) krijgen wordt moeilijk. :D

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 10:42 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd een zinvolle reply te zijn. ;)
Reactiesnelheid in HK is zeer snel, maar echt goede antwoorden (zonder onzin) krijgen wordt moeilijk. :D
Post jij in de HK om antwoorden te krijgen dan ? ;) Dan zou je de eerste zijn :D ;)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 10:49 schreef Courage het volgende:

[..]

Post jij in de HK om antwoorden te krijgen dan ? ;) Dan zou je de eerste zijn :D ;)
Dat valt vies tegen, er zijn zat mensen die hardwarevragen daar stellen.

Ik denk alleen dat ze een week later in een hardwareforum komen huilen omdat bijvoorbeeld hun videokaart in de wasmaschine is kapotgegaan toen ze hem wilden schoonmaken >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 10:41 schreef Twynn het volgende:

[..]

Gezien jij een probleem hebt met geluid vraag ik me af waar je de meeste kans hebt op replies.. In een sub-forum over video-kaarten, of in een sub-forum over geluid!?
Je staart een beetje blind op het woord "geluid".

Het is een probleem die waarschijnlijk met de software van de Radeon te maken heeft (heb daar al een keer iets over gelezen, maar kon het niet terugvinden)
Daarom leek/lijkt het me zinvoller het topic te plaatsen waar een heleboel mensen met Radeon-kennis zitten, dan op een sub-forum waar het gaat over bv. zelfbouw-luidsprekers, DD/DTS-receivers.
Pagina: 1