Toon posts:

msn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertelen waarom msn niet helemaal goed werkt hij start wel op dat is het probleem niet maar als ik iemand hallo wil zeggen dan krijg ik een meding The following message could not be delivered to all recipients:
hoe kan dat dit heb ik al zo'n twee weken en heb xp draaien en wel opnieuw geinstaleerd ook hier baal ik wel van op mijn laptop precies het zelfde verhaal en daar heb ik ME op draaien :r :r :r

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
MSN draait hier harstikke lekker! Ben jij niet geblokkeerd door je vrienden? :+

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb gehoord dat microsoft een nieuwe MSN uit gaat brenegen.
DEze zou makkelijker zijn in gebruik en had een stuk minder opties waardoor dingen fout konden gaan. msn voor n00bs dus

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 10:24 schreef jadjong het volgende:
msn voor n00bs dus
En ik maar denken dat msn sowieso al voor n00bs was. :+

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 15:37
MSN is voor n00bs, ICQ roelt de pan uit, en weet je wat op nummer -=1=- staat GEEN messenger dan kan er ook niets fout gaan :-)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik snap jullie niet met jullie "msn is voor n00bs" geblaat :(

Msn werkt prima, het doet wat het moet doen, praten met een ander. Zonder poespas. OK, er zijn wel es storingen, maar met het proggie is opzich niks mis.

Er zijn namelijk ook mensen die geen ingewikkelde shit als ICQ willen (like me :))

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik zou zeggen, probeer eens een ander account (eventueel aanmaken) en kijk of het werkt. Zo ja, dan is er iets vreemds. Installeer MSN opnieuw. Dat soort dingen. Zoek eens zelf een beetje.
Op vrijdag 22 februari 2002 12:07 schreef tborgdorff het volgende:
Er zijn namelijk ook mensen die geen ingewikkelde shit als ICQ willen (like me :))
ICQ is net zo min ingewikkeld als MSN. Maar goed (* Kjev gebruikt overigens allebei).
Op vrijdag 22 februari 2002 09:03 schreef bigga het volgende:
:r :r :r
O ja, en ik vind persoonlijk dat dit probleempje geen chronische ziekte, noch een zelfmoordpoging waard is :o.

Verwijderd

Read my lips: TRILLIAN.cc

Verwijderd

heb je niet iets aanstaan wat al je upload verbruikt, kazaa, morpheus, audiogalaxy etc. dat werkt nog weleens irri op je msn, waardoor je nix meer kan sturen. :(

• Jaded
  • Laatst online: 07-05 10:59
Op vrijdag 22 februari 2002 13:43 schreef Xiphy het volgende:
Read my lips: TRILLIAN.cc
Helemaal mee eens.

• XippIX
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 10:24 schreef jadjong het volgende:
DEze zou makkelijker zijn in gebruik en had een stuk minder opties waardoor dingen fout konden gaan.
Nog minder functies? dat kan bijna niet pfffff
Pagina: 1