Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Goh..kijk/zoek deze thread es door http://www.amdmb.com/vb/showthread.php?s=9e23d53b921721afaf9c6f4d91861b93&threadid=79836&perpage=15&pagenumber=1
Hier staan zo ongeveer alle mods voor de 8kha+
edit: dat forum heeft volgens mij ook een apart gedeelte voor de 8kha...kijk ff rond zou ik zeggen (heb ff geen tijd..haast
)
Hier staan zo ongeveer alle mods voor de 8kha+
edit: dat forum heeft volgens mij ook een apart gedeelte voor de 8kha...kijk ff rond zou ik zeggen (heb ff geen tijd..haast
I reject your reality, and substitute my own.
Hey bedankt sNaRs ,ik heb de mod nu uitgevoerd en ga een pic plaatsen !
Nu maar hopen op een geslaagde actie ,anders heb ik nog wel 2 plankjes liggen als backup hoor
WOEI !!
Nu maar hopen op een geslaagde actie ,anders heb ik nog wel 2 plankjes liggen als backup hoor
WOEI !!
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Hij zal wel werken ja ,alles is gechekked en nog eens dubbel gechekked .
Morgen bouw ik het zaakje op een plank met voeding ,en we zullen zien..
Morgen bouw ik het zaakje op een plank met voeding ,en we zullen zien..
Ik heb ze op andere plekken zitten??
Heb je nu drie aan de onderkant en twee aan de boven kant van die chip? Ik zie het niet goed?
Heb je nu drie aan de onderkant en twee aan de boven kant van die chip? Ik zie het niet goed?
Je moet pootje 2->gnd hebben voor je normale voltage mod en pin 4,5,6 en 7 ->gnd voor de overvoltage protection.
Deze zitten allemaal aan de onderkant van de chip (als je op jouw plaatje kijkt) behalve de ground dan natuurlijk (=pin 17).
De pin volgorde is van 0 tot 32 van linksonder naar links boven geteld; zie CS5301-D
Maar als je het goed heb zitten heb ik niks gezegd. Ik wil je er alleen even op wijzen voor het geval het fout gaat.
Succes
Deze zitten allemaal aan de onderkant van de chip (als je op jouw plaatje kijkt) behalve de ground dan natuurlijk (=pin 17).
De pin volgorde is van 0 tot 32 van linksonder naar links boven geteld; zie CS5301-D
Maar als je het goed heb zitten heb ik niks gezegd. Ik wil je er alleen even op wijzen voor het geval het fout gaat.
Succes
Nu je het zegt ,ik heb een foutje gemaakt denk ik 
Komt goed ,en bedankt voor de PDF file !
Komt goed ,en bedankt voor de PDF file !
Pagina: 1