[winroute] connection limit reached

Pagina: 1
Acties:

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
situatie:
server
dial-up
winroute met nat

als ik "rustig" internet gaar et alemaal goed, maar ga ik server scannen (all seeing eye) dan geeft i aan:
"nat:
G:0 - host 192.168.2.2 denied: connection limit reached"
en kan ik echter helemaal nix meer doen :(
na een min. of 2 kan ik weer internetten maar als ik dat weer doe gaat i weer blocken :/

ik heb heel winroun over de kop gehaals maar kan die optie niet vinden..
ik wil die limit er af hebben

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:11
UTFS - FAQ Winroute
Ik krijg een melding dat de connection limit is bereikt, wat nu?

Connection limit reached
Als u de een melding krijg Connection limit reached, dan kan u dit oplossen door deze patch te downloaden. Alvorens u de patch installeerd dient u wel de 'engine' te stoppen.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
uuh tnx

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:19
ff omhoogtrappen...

heb nml hetzelfde probleem en heb die patch opgehaald.............maar die lost in mijn geval helaas niets op.

We hebben een netwerkje liggen waarop nog 4 andere pc's vrolijk internetten en dat probleem nooit hebben.

Ik krijg deze melding alleen als ik bijvoorbeeld bij Unreal Tournament online ga. Hij haalt dan een lijst met severs op...dat gaat nog goed en daarna gaat ie ze pingen.. en dan gaat het dus mis!

Ook bij andere programma's die een hoop servers gaan pingen krijg ik die melding :(

Het vreemde is dat die andere pc's nergens last van hebben.

Iemand nog andere suggesties?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:19
kick

niemand?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams