Ik heb sinds een paar maanden een systeempje. Deze had ik na aankoop direct overgeklokt doormijn fsb op te krikken. Het lukte me om hem stabiel te krijgen op 11.5x144, en hier staat hij dus nu op. Als ik hem hoger dan dit zet dan krijg ik blauwe schermen, en sluit mijn pc niet meer goed af. Ik heb naar mijn mening alles geprobeerd wat er te proberen viel. (inc. search)
Ik heb al geprobeerd om mijn Vcore/dimm voltage hoger te zetten maar dat hielp niet. Mijn processor is stressed ongeveer 46 graden en de sys temp ligt ongeveer rond de 23 graden. Mijn 5+ volt lijntje staat op +/- 4.86v. Ik heb alle pci kaarten eruit gehad. Ik heb nou volgens mij alle bios instellingen wel een keer geprobeerd. En ik heb volgens mij nog wel veeel meer geprobeerd maar dat weet ik allemaal niet meer zo goed. Maar het mocht allemaal niet baten.
Aan mijn onderdelen moet het denk ik ook niet liggen, ofwel?.
- AMD XP 1800+
- PC2400 corsair
- Epox 8Kha+ (laatste bios)
- Antec 300watt voeding
- Silverado Noise COntrol
- Radeon8500
Of is dit misschien het hoogste wat mijn processor kan hebben, en zal ik hem moet laten unlokken?
Tips zijn van harte welkom-
Ik heb al geprobeerd om mijn Vcore/dimm voltage hoger te zetten maar dat hielp niet. Mijn processor is stressed ongeveer 46 graden en de sys temp ligt ongeveer rond de 23 graden. Mijn 5+ volt lijntje staat op +/- 4.86v. Ik heb alle pci kaarten eruit gehad. Ik heb nou volgens mij alle bios instellingen wel een keer geprobeerd. En ik heb volgens mij nog wel veeel meer geprobeerd maar dat weet ik allemaal niet meer zo goed. Maar het mocht allemaal niet baten.
Aan mijn onderdelen moet het denk ik ook niet liggen, ofwel?.
- AMD XP 1800+
- PC2400 corsair
- Epox 8Kha+ (laatste bios)
- Antec 300watt voeding
- Silverado Noise COntrol
- Radeon8500
Of is dit misschien het hoogste wat mijn processor kan hebben, en zal ik hem moet laten unlokken?
Tips zijn van harte welkom-