Toon posts:

Diskette station A verdwenen op Epox 8KHA+?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op eens mijn A-drive kwijt staat in de BIOS gewoon aan en heeft het altijd gedaan niets veranderd en toch weg! Bij het opstarten van de computer wordt tie ook overgeslagen dus het is niet echt een windows probleem! HELLUP

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 18:22

Houston3

ole

ik heb dta probleem ook, ik kan me a:/ nergens meer vandaan toveren terwijl ik weet dat ie het doet en dat ie werkt, heb er 2 geprobeerd en ik snap er eerlijk gezegd geen ene fuck van :S

Verwijderd

Lijkt mij dan dat het niets anders is als een verkeerd/slecht aangesloten fdd kabel. Check je voeding ook is?

Als ik me floppy los heb gehaald en weer terug zet loop ik altijd even te vogelen hoe die kabel ook al weer zat. Dat lijkt elke keer wel anders te zijn. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je bij een verkeerd aangesloten FDD kabel toch de floppydrive in het BIOS ziet. Volgens mij zit die er standaard ingebakken ofzo :?

Anyway, probeer even de verschillende aansluitmogelijkheden van die kabel op je floppydrive/moederbord. Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 10:23 schreef Dweezerroy het volgende:
Lijkt mij dan dat het niets anders is als een verkeerd/slecht aangesloten fdd kabel. Check je voeding ook is?
Heb ik allemaal gedaan zonder succes! Kabels gewisseld diskdrive in m'n andere computer gedaan en werkte daar wel! Ik denk dat ik het probleem weet ik heb n.l. de fsb van m'n computer ge OC tot 142 en denk dat dat wel eens de reden kan zijn dat die floppy controller het niet meer doet (hoop ik)!! Zit nu nog op m'n werk en kan niet wachten om naar huis te gaan en het te proberen.

• Houston3

Houston3

ole

bij mij zu het ook de fsb wel eens kunnen zijn zal ik bij de volgende boot wel ff checken :)

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

[topic=416209/1/25] probeer kabeltje op al de mogelijke manieren wil ook weleens helpen

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• LollieStick
  • Laatst online: 28-02 12:09
Hallo, wat gaan we moeilijk doen. Jeh ebt een bios optie op nieuwe mobo's. Als je Softmenu er bij hebt staan is het de tweede optie, anders de eerste mogelijkheid

Verwijderd

je moet echt die kabels eens goed bekijken. Hier kan hij er ook op alle mogelijke manieren in, en is het meestal de eerste keer niet raak :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bios reset gedaan en ja hoor toen was m'n A-Drive weer terug!!! joepie

• Houston3

Houston3

ole

heb het al gevonden op de een of andere manier is de floppy weggehaald bij me lijstje met hd's enzo heb m erbij gezet en klaar :)
Pagina: 1