Toon posts:

Is er iemand die men Athlon wil unlocken???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand in de buurt van Torhout in belgie die het ziet zitten om mijn Athlon te unlocken?

ik zou het zelf doen, maar ik heb het nog nooit gedaan en ik wil niet dat ie eraan gaat, vandaar.

iemand interesse?

desnoods kan ik een kleine vergoeding geven

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
je kan ook kijken of er winkels in be of nl zijn die dit doen en je proccie daar naar opsturen (wel goed beschermd :P). Denk wel dat winkels dit tegen kleine vergoeding doen ;)

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
Op donderdag 21 februari 2002 23:28 schreef carnman het volgende:
Is er iemand in de buurt van Torhout in belgie die het ziet zitten om mijn Athlon te unlocken?

ik zou het zelf doen, maar ik heb het nog nooit gedaan en ik wil niet dat ie eraan gaat, vandaar.

iemand interesse?

desnoods kan ik een kleine vergoeding geven
Je hebt een TB, conclusie: potloodstreepjes, eitje dus, gewoon goed online lezen, scherp potlood, en verzichtig te werk gaan! Is heel goed te doen hoor. Verder denk ik dat je beter even in je omgeving kan rondvragen, weinig kans dat er hier iemand in jouw buurt is die dit leest en je wilt helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 23:31 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
je kan ook kijken of er winkels in be of nl zijn die dit doen en je proccie daar naar opsturen (wel goed beschermd :P). Denk wel dat winkels dit tegen kleine vergoeding doen ;)
welke winkels dan?

ik weet er hier in de buurt geen een

(give me URL's!!!!!!)

• rvanlooijen
Op donderdag 21 februari 2002 23:31 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
Eijnstein doet dit om precies te zijn, ook kan je nog proberen naar computer beurzen te gaan, daar is ook vast wel iemand die je daar even mee wilt helpen.

offtopic:
_DIT IS POST 700 VAN DE MIJ_ !!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 23:32 schreef caesartje het volgende:

[..]

Je hebt een TB, conclusie: potloodstreepjes, eitje dus, gewoon goed online lezen, scherp potlood, en verzichtig te werk gaan! Is heel goed te doen hoor. Verder denk ik dat je beter even in je omgeving kan rondvragen, weinig kans dat er hier iemand in jouw buurt is die dit leest en je wilt helpen.
je weet nooit natuurlijk

• rvanlooijen
Op donderdag 21 februari 2002 23:33 schreef carnman het volgende:

[..]

je weet nooit natuurlijk
OK je hebt van die gekken... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 23:35 schreef caesartje het volgende:

[..]

OK je hebt van die gekken... :)
lol, en bedankt ;)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rick2001 doet dat gloof ik...voor een heel schappelijk bedrag...hier, heb ik OOK nog z'n userid voor je opgezocht http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/19330

I reject your reality, and substitute my own.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 02:51

DinX

Motormuis

Carnman ,je kan dit misschien op het forum van Loveno posten bij Overclocking gedeelte. Zijn toch een deel mensen van uw kanten daar dacht ik. Die zullen u wel uit de nood kunnen helpen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 02:51

DinX

Motormuis

Op donderdag 21 februari 2002 23:36 schreef _sNaRs_ het volgende:
Rick2001 doet dat gloof ik...voor een heel schappelijk bedrag...hier, heb ik OOK nog z'n userid voor je opgezocht http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/19330
Torhout ligt toch een aardig stuk van Limburg af hoor ;)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/ocm/faq/faq-unlock.jpg

wat ben ik toch weer goed voor deze wereld :P ;)
Pagina: 1