Als ik in RTCW met F11 een screenshot vraag slaat hij die op in /main/screenshots als een *.tga file. Waar kan ik dit mee openen of kan ik ergens instellen dat hij ze opslaat als *.jpg?
Je zou ze kunnen openen in ACDsee volgens mij en/of Photoshop, je kan dan vanuit daar renamen/opslaan als naar .jpg
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
doe ~(console)
Typ dan:
/bind f8 screenshotJPEG
f8 kan je verwisselen met de toets die je wilt
edit
of zet ik je autoexec.cfg (main dir) ditte:
bind f8 screenshotJPEG
anders moet je het iedere x opnieuw instellen en dat is nogal irri
Typ dan:
/bind f8 screenshotJPEG
edit
bind f8 screenshotJPEG
.tga kan je ook openen met paint shop pro...
Dan moet ik photoshop maar weer eens instaleren 
Hoopte dat het wel met paint ofzo zou kunnen. Heb net mijn pc opnieuw geinstaleerd en er dus nog niet zoveel opstaan
Hoopte dat het wel met paint ofzo zou kunnen. Heb net mijn pc opnieuw geinstaleerd en er dus nog niet zoveel opstaan
Anders ff een digicam kopen
‹(◕‿◕)›
Dit werkt dus nietOp donderdag 21 februari 2002 23:23 schreef Revision het volgende:
doe ~(console)
Typ dan:
/bind f8 screenshotJPEG
edit
bind f8 screenshotJPEG
hahaha kewle shot, zo maken wij ze niet
‹(◕‿◕)›
Is idd ook een kunstOp donderdag 21 februari 2002 23:35 schreef GGS_VR6 het volgende:
hahaha kewle shot, zo maken wij ze niet
Maar niet wat ik wilde
Eingelijk wilde ik dit weten omdat ik wat wilde vragen en dat met screens duidelijk wilde maken. Ik ga het toch ook maar ff zo proberen:
Als ik met een sniper ergens sta en ik zoom in, moet ik eerst wachten tot ie 'stil staat'. Je ziet hiervoor links een balkje wat steeds kleiner word en dan blijf je sniper beter gericht staatn. Nadat ik geschoten heb gaat het beeld iets omhoog (terugslag neem ik aan) en moet je opnieuw wachten tot het balkje weg is (je kan wel eerder schieten maar dat werkt minder). Nu was ik laatst aan het spelen en ik keek ff met een andere sniper mee en ik zag dat hij helemaal niet zo'n balkje had en dat zijn sniper meteen HELEMAAL stil stond. Hij had ook geen last van terugslag of iets dergelijks.
Waar ligt dit aan?
Als ik met een sniper ergens sta en ik zoom in, moet ik eerst wachten tot ie 'stil staat'. Je ziet hiervoor links een balkje wat steeds kleiner word en dan blijf je sniper beter gericht staatn. Nadat ik geschoten heb gaat het beeld iets omhoog (terugslag neem ik aan) en moet je opnieuw wachten tot het balkje weg is (je kan wel eerder schieten maar dat werkt minder). Nu was ik laatst aan het spelen en ik keek ff met een andere sniper mee en ik zag dat hij helemaal niet zo'n balkje had en dat zijn sniper meteen HELEMAAL stil stond. Hij had ook geen last van terugslag of iets dergelijks.
Waar ligt dit aan?
Sorry, maar ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Kheb het spel zelf ook, maar ik kijk morgen ff voor je, k?
‹(◕‿◕)›
Zouden mogelijk cheats kunnen zijn. Ik d8 dat er cheats waren die je wapen recht hielden, terugslag tegen gingen enzo.
There is no magic.
Werkt hier prima, alle screens in dit topic zijn zo gemaakt: (pas op modemers)Op donderdag 21 februari 2002 23:36 schreef urf het volgende:
[..]
Is idd ook een kunst
Maar niet wat ik wilde![]()
[topic=418376/1/25]
wel gesloten, maarja booyaa
Alvast bedankt. Kan het aan de patch liggen? Dat ik hem wel heb en die ander niet?Op donderdag 21 februari 2002 23:41 schreef GGS_VR6 het volgende:
Sorry, maar ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Kheb het spel zelf ook, maar ik kijk morgen ff voor je, k?
Gewoon ff vragen, als ie je dan uitscheld weet je dat het een cheat was, en als ie meteen het spel verlaat ook
There is no magic.
Is ook een optieOp donderdag 21 februari 2002 23:46 schreef The Will het volgende:
Gewoon ff vragen, als ie je dan uitscheld weet je dat het een cheat was, en als ie meteen het spel verlaat ook
Als ik "Print Screen" in druk en hem daarna plak in paint, kan ik hem opslaan als jpeg...
Pagina: 1