Ik wil een oude 2 speed cd-rom speler in een AMD 2 450 gebruiken. Aleen die cd-rom speler komt uit een 486 en zit daar aangesloten op een kaart maar die kaart past niet in die AMD en als ik de cd-rom speler gewoon op het moederbord aansluit pakt hij hem niet. Is er een mogelijkheid om hem toch aan de praat te krijgen? Of moet ik gewoon een nieuwe kopen. En liever geen andwoorden van je kan beter een nieuwe kopen want een 2 speed is te langzaam|
dat waren toen de tyden dat die CD spelers via een aparte kaart ging (vaak geluidskaard) dus ik denk dat je er verders nix aan hebt en op de standaard IDE kan i niet..
Wat kost een nieuwe speler nu?
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
oude geluidskaarten hebben vaak die betreffende aansluiting (nou ja, soms)
Is het toevallig een ISA kaart die niet in je systeem past?
Als dat zo is ben ik bang dat je geen manier vind om het anders aan te sluiten.
Als dat zo is ben ik bang dat je geen manier vind om het anders aan te sluiten.
ja het is een ISA kaart. En op dat moederbord zit aleen AGP en PCI. En een nieuwe cd-rom speler is iets van 125 gulden. 52 speed.
Verwijderd
Ja, jammer dan, leg hem dan maar bij het grofvuil, en koop een nieuwe...
PS. 2-speed is toch te langzaam joh...
PS. 2-speed is toch te langzaam joh...
Verwijderd
Helmaal mee eens.Op donderdag 21 februari 2002 23:44 schreef KingRichje het volgende:
je kan beter een nieuwe kopen want een 2 speed is te langzaam
gaat niet lukken tenzij je zo'n soundblaster vindt in PCI uitvoering, maar ik denk nie dat da bestaat eigenlijk
PCI??? dat zijn ze toch allemaal???Op donderdag 21 februari 2002 23:52 schreef catfish het volgende:
gaat niet lukken tenzij je zo'n soundblaster vindt in PCI uitvoering, maar ik denk nie dat da bestaat eigenlijk
Verwijderd
je kunt em natuurlijk altijd modden naar een spaarpot, dat heeft onlangs iemand hier gedaan, best wel vet hoor!
En dan kan ik die gebruiken om te sparen voor een nieuwe
Verwijderd
Waarom nou al die drukte !? Hij wil gewoon weten of ze double speed CD-rom luikje in z'n PC kan. Nou, nee dus. Klaar. Punt.
Ps. Hij is toch veel te langzaam.... dus....
Verwijderd
Hij isOp donderdag 21 februari 2002 23:57 schreef _Trinity_ het volgende:
Waarom nou al die drukte !? Hij wil gewoon weten of ze double speed CD-rom luikje in z'n PC kan. Nou, nee dus. Klaar. Punt.
Pagina: 1