Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
En wat moet er dan volgens jou gedaan worden
Het makkelijkste wat je kan doen is bij het knopje 'uitloggen' kiezen om alle computers uit te laten loggen...
Zoals? Ik denk toch echt dat je iets minder slordig met je PW om moet gaan dan...Ik zie graag dat hier iets aan gedaan wordt.
Welke posts gaat het om? cq zijn niet van jou?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
misschien beetje naïef, maar misschien dat er wat aan gedaan kon worden, ik zal even alle bakkies op deze planeet uitloggenOp donderdag 21 februari 2002 23:00 schreef OProg het volgende:
En wat moet er dan volgens jou gedaan worden![]()
bedankt alvast.
posts zoals deze twee
[topic=392395]
[topic=390343]
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Als dat het enige is zou ik blij zijn dat je account niet op slot is gegaan door onzinnige topics. Ze zijn iig beide nog openOp donderdag 21 februari 2002 23:02 schreef Dr.Q het volgende:
[..]
misschien beetje naïef, maar misschien dat er wat aan gedaan kon worden, ik zal even alle bakkies op deze planeet uitloggen
bedankt alvast.
posts zoals deze twee
[topic=392395]
[topic=390343]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Hoezo gehackt, mischien bezit je wel een multiculturele gesplete persoonlijkheid , who knows en voor de verdere rest mot je gewoon goed op je password letten
je laat toch ook niet je voordeur sleutels midden op straat rondslingeren
om daarna vreemd op te kijken als je tempel leeg is geroofd
je laat toch ook niet je voordeur sleutels midden op straat rondslingeren
om daarna vreemd op te kijken als je tempel leeg is geroofd
Laat even een ip-checkje doen he... dan weet je bv al welke provider het eventuele gemeuk af komt, of dat het bv je broertje is die leuk denkt te zijn
Die twee topics zijn met een planet.nl account gemaakt.Op vrijdag 22 februari 2002 02:34 schreef Booster het volgende:
Laat even een ip-checkje doen he... dan weet je bv al welke provider het eventuele gemeuk af komt, of dat het bv je broertje is die leuk denkt te zijn
Pagina: 1