Toon posts:

leesprobleem met pioneer dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pioneer dvd 106 v 1.22 rpc1. Als ik een image wil maken van een safedisc (v1 en v2) beveiligde cd, komt ie niet verder dan 0% :( , met een niet beveiligde cd lukt het wel. Het maakt hierbij niet uit of het een origineel of een cdr is.

Ik zet fast error skipping aan in CloneCD en alle andere opties uit uit. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:22
Ik weet ut niet, maar hebwel zwaar vermoeden.

Die Pioneer die ik ook heb kan minder qua subcode en dat soort dingen(waar ik me nooit mee bezig houd) lezen.
Maar mijn ouwe HP 8210 brander kan zowat alles lezen(branders zijn sowieso de nauwkeurigste lezers van allemaal).
Ga ff naar clonecd-site , waarschijnlijk staat het daar beter uitgelegd.

Verwijderd

safe disc is normaal niet zwaar maar het kan zijn dat de eerste bytes zwaar beveiligd zijn en die daar heeeeeeel langzaam doorheen leest, ik heb een keer 24 uur gewacht op t lezen (1 speed) soms duurt het uren om door de beveiliging heen te komen en dan ineens is ie erdoor en gaat het supersnel. gewoon ff geduld hebben anders blindwrite proberen (is supergoed brand proggie voor beveiligde cd's)

je moet wel ff zelf naar de site zoeken want die weet ik niet meer (sorry)

Verwijderd

Topicstarter
k ik dacht dit dus eerst ook, maar als ik het met m'n plex probeer maakt ie wel heel snel een goede image. Vind t maar een vreemde zaak, maar gewoon bestanden uitlezen gaat wel dus ik denk niet dat ie stuk is