Some things can not happen until they happen...
Heel simpel, nee dat is er niet
. Hooguit dingen die pogingen doen tot.
Ja, de cheat zelf. Dan kan je heeeeeel duidelijk zien of iemand anders cheat.
Dit zal wel niet het antwoord zijn wat je wilt, maar het is de enige mogelijkheid als je serverside niks kunt/wilt doen.
Dit zal wel niet het antwoord zijn wat je wilt, maar het is de enige mogelijkheid als je serverside niks kunt/wilt doen.
zou ik ook heel errug graag willen weten dit.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
dôh , Jij zit toch ook in -=|S^2Mt|=- ?? als ik het goed heb...Op donderdag 21 februari 2002 22:33 schreef Damian het volgende:
zou ik ook heel errug graag willen weten dit.
Iemand nog een idee?
nope ik zit in MyGotOp donderdag 21 februari 2002 22:34 schreef Soef het volgende:
[..]
dôh , Jij zit toch ook in -=|S^2Mt|=- ?? als ik het goed heb...
My Gathering of Tweakers
LOLOp donderdag 21 februari 2002 22:35 schreef Damian het volgende:
[..]
nope ik zit in MyGot
My Gathering of Tweakers
Niemand meer een idee?? Of toch?
Het beste tegen cheaten is toch volgen met je eigen oog en admin_ban ID intypen in je console als je die rechten hebt
Aap!
Het beste tegen cheaten is op de reg servers van strikerz spelen
zelfs daar kun je gewoon cheaten zonder gestampt te worden....is me al verscheidene keren gelukt, hehe.....
AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE
GohOp vrijdag 22 februari 2002 22:40 schreef the_ra2_master het volgende:
zelfs daar kun je gewoon cheaten zonder gestampt te worden....is me al verscheidene keren gelukt, hehe.....
IceStorm of Itsnows geef z'n IP ff door plz
Nu voel jij je zeker wel erg stoer..Op vrijdag 22 februari 2002 22:40 schreef the_ra2_master het volgende:
🌞🍃
Kom eens uit die grot van jeOp zaterdag 23 februari 2002 11:06 schreef th4_d0n het volgende:
paladin pakt toch elke cheat
of ook al nie meer ?
pure bullshitOp donderdag 21 februari 2002 23:18 schreef kixor het volgende:
de nieuwste cheats kunnen niet gepakt worden met serverside only anticheat (lees: csguard)
Verwijderd
ben ik nog niet goed genoeg voorOp donderdag 21 februari 2002 23:18 schreef kixor het volgende:
en dan nog,die servers zijn ook niet cheat vrij!Op zaterdag 23 februari 2002 13:53 schreef Vision het volgende:
[..]
ben ik nog niet goed genoeg voor
waarom zouden die wel cheat vrij zijn eigenlijk?
je moet skill 1500 wn 150 kills hebben. Die heb je als cheater na 1 potje dust, dus komen er alleen maar meer cheaters erop!!
vandeweek ook weer aReS GoD oF WaR 52 - 4 !!!
Verwijderd
daar gaat t in principe ook niet om, het id is om cheaters buiten te houden, aangezien de meeste toch niet de moeite nemen om zich te registeren of zelfs alleen al te kijken hoe het systeem werkt..Op dinsdag 05 maart 2002 13:09 schreef Damian het volgende:
[..]
en dan nog,die servers zijn ook niet cheat vrij!
waarom zouden die wel cheat vrij zijn eigenlijk?
je moet skill 1500 wn 150 kills hebben. Die heb je als cheater na 1 potje dust, dus komen er alleen maar meer cheaters erop!!
o iemand staat 52 4 en dan issie een cheeter? wat een bullvandeweek ook weer aReS GoD oF WaR 52 - 4 !!!:r!!
hier is jou "cheater": http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=9781
een fanatieke en zeker goede strikerz speler..., heb jij bewijs dat ie cheat? zal wel niet hè
Inderdaad, ik was laatst aan het spelen met iemand die 43/3 stond.Op dinsdag 05 maart 2002 15:48 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
daar gaat t in principe ook niet om, het id is om cheaters buiten te houden, aangezien de meeste toch niet de moeite nemen om zich te registeren of zelfs alleen al te kijken hoe het systeem werkt..
[..]
o iemand staat 52 4 en dan issie een cheeter? wat een bull
hier is jou "cheater": http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=9781
een fanatieke en zeker goede strikerz speler..., heb jij bewijs dat ie cheat? zal wel niet hè
Maar hij is uiteindelijk weggegaan omdat iedereen liep te zeuren dat hij cheatte.
Die gast cheatte niet, hij was gewoon goed.
Maarja, als je goed bent dan cheat je.
Van mij zullen ze dan nu zelden zeggen dat ik cheat, ik ben de eeuwige n00b.
Pagina: 1