Tja. iedereen kent het wel, als je in Word een document als HTML saved dan zit er allemaal XML en CSS meuk in. Best handig maar niet als je een zo kaal mogelijke HTML file nodig hebt.
Aangezien ik alles in Word files aangeleverd krijg en het zo snel en efficient naar HTML moet/wil overzitten heb ik verschillende dingen geprobeerd.
Dreamweaver Ultradev > niet efficient, traag, crashed bij grote documenten
Online tool (heb url zo niet) > traag, perfecte HTML, een document per keer en helaas niet offline
Copy Past > veel handwerk, opmaak/tabellen gaan verloren of er blijft meuk over
Dus mijn vraag is eigenlijk...
Wie kent er een effectieve methode om Word files over te zetten naar kale HTML waarbij zoveel mogelijk van de opmaak bewaard blijft. Het liefst een offline programma waarbij batch process ook mogelijk zijn.
(UTFS heb ik gedaan, niets naar mijn zin gevonden)
Aangezien ik alles in Word files aangeleverd krijg en het zo snel en efficient naar HTML moet/wil overzitten heb ik verschillende dingen geprobeerd.
Dreamweaver Ultradev > niet efficient, traag, crashed bij grote documenten
Online tool (heb url zo niet) > traag, perfecte HTML, een document per keer en helaas niet offline
Copy Past > veel handwerk, opmaak/tabellen gaan verloren of er blijft meuk over
Dus mijn vraag is eigenlijk...
Wie kent er een effectieve methode om Word files over te zetten naar kale HTML waarbij zoveel mogelijk van de opmaak bewaard blijft. Het liefst een offline programma waarbij batch process ook mogelijk zijn.
(UTFS heb ik gedaan, niets naar mijn zin gevonden)