Nieuwe SB Live! drivers op Windows-update?

Pagina: 1
Acties:

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 19:08
Hier las ik dat er 19 februari nieuwe drivers zijn gekomen voor de Soundblaster Live!

Wie heeft ze draaien? En kun je nu eindelijk met Winamp op Wave naar 4 boxen luisteren? En hoe zit het met eventueel gekraak? Stabiliteit?

Ik kan ze nu helaas zelf niet testen omdat ik even Win2k erop heb staan.

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 13:39
Ik kan ze alleen niet vinden met windows update. Ik wil ook van dat gekraak af :(

• Saekerhett
Op donderdag 21 februari 2002 22:38 schreef CypherMK het volgende:
Ik kan ze alleen niet vinden met windows update. Ik wil ook van dat gekraak af :(
Vaag... kon je de oude wel vinden, via Windows update? Misschien dat die oude drivers daar zijn vervangen door de nieuwe.

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 13:39
Op donderdag 21 februari 2002 22:39 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Vaag... kon je de oude wel vinden, via Windows update? Misschien dat die oude drivers daar zijn vervangen door de nieuwe.
Helemaal nix nada nul

• Saekerhett
Op donderdag 21 februari 2002 22:40 schreef CypherMK het volgende:

[..]

Helemaal nix nada nul
Da's vaag, want ik kon altijd wel de drivers op de Windows update site zien, maar installeerde ze nooit omdat ik graag 4 speakermode in Winamp wil op wave out, en niet op DirectSound...

Dus toen installeerde ik de welbekende drivers op de Creative website, die doen het verder wel goed, alleen een storende bug: als XP password-protected is, dan pakt ie bij een boot de 4 speakers niet, alleen de voorste 2. Dan moet ik naar configuratiescherm om daar het venster van speakermodes te openen, waarna ik een kleine *baf* hoor, en ze in een keer wel doen |:(

Dat is ook de enige reden dat ik nu met 2k zit, want over het algemeen vind ik XP fijner werken, maar dit vind ik wel ZO storend...

• Saekerhett
Kickje, gebruikt niemand ze?
Pagina: 1