Toon posts:

nieuwe BIOS

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er al een nieuwe bios te downloaden is ergens voor mijn abit KT7A-raid? heb nu bios 64

En ook voor mijn HPT-raid controller? heb nu versie 1.11

Op de site Abit heb ik al gekeken maar daar zat alleen nog de oude versie die ik al heb.

Verwijderd

Topicstarter
thnx stom dat ik dat nog niet door heb gehad. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Zal misschien een driver voor de ata 133 denk je kunnen werken op een ata100 moederbord??? onder windows XP

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Je caps staan weer eens aan...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Ja vergeten uit te zetten mijn fout |:(

Zal misschien een driver voor de ata 133 denk je kunnen werken op een ata100 moederbord??? onder windows XP

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 21 februari 2002 22:36 schreef THESWITCHER het volgende:
Ja vergeten uit te zetten mijn fout |:(

ja best wel |:(

Helaas dat zelfs ezels minder vaak dezelfde fout maken als jij... wat zeg ik... 10 ezels maken bij elkaar opgeteld nog minder vaak dezelfde fout dan jij....
En daar komt nog eens bovenop dat een ezel zich alleen aan een steen stoot... jij begaat meerdere fouten meerdere malen |:(

Ooit bedacht dat dit ook nog eens niet in OCM maar in PM thuishoort? |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

www.abit.nl

Bij deze een officiele waarschuwing voor de topicstarter die al z'n topics in CAPS blijft posten, ondanks vriendelijke verzoeken en mailtjes van mods. En bovendien topics van een computer-idee niveau begint.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ik heb de topic titel maar wat vriendelijker gemaakt :) (voor hen die er prijs op stellen er stonden eerst alleen maar hoofdletters).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.