Verhuizing NL domein

Pagina: 1
Acties:

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40
Ik wil mij .nl domein naam verhuizen. Ik heb al toestemming van de oude provider voor het verhuizen. Nu moet ik een verhuisformulier faxen naar de nieuwe provider.
Moet ik ook nog een aanvraagformulier faxen? Want op de verhuisformulier staat:
Dit formulier opsturen naar de Deelnemer categorie I, die de aanvraag vervolgens elektronisch bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland zal indienen

Ondergetekende,

naam:

adres:

houder van de

domeinnaam:

verklaart hierbij genoemde persoonsdomeinnaam te willen verhuizen, c.q. in te stemmen met de verhuizing van genoemde persoonsdomeinnaam, van

huidige deelnemer:

naar

nieuwe deelnemer:

en verklaart de huidige deelnemer tijdig, te weten op

datum:

te hebben geïnformeerd over deze verhuizing en schriftelijk bij deze deelnemer te hebben opgezegd en verklaart ten behoeve van de nieuwe deelnemer de Vrijwaringverklaring behorende bij een aanvraag persoonsdomeinnaam te hebben ingevuld, ondertekend en overgelegd.
Nu vraag je je af waarom vraagt die dat gewoon niet aan de hostingprovider, nou die zijn op dit moment niet bereikbaar en ik heb zelf geen fax dus kan ik het iemand laten faxen op zijn werk en die moet om 8:00 beginnen en voor die tijdstip krijg ik geen antwoord meer :)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40
Ik heb het al gevonden op sidn.nl :)

Wanneer u een domeinnaam verhuist, dient u de nieuwe Deelnemer categorie I opnieuw een uittreksel uit de Kamer van Koophandel (of een ander door SIDN erkend register) alsmede een ondertekende vrijwaringverklaring te verstrekken. Met betrekking tot de vereiste documenten beschouwt SIDN de verhuizing van een domeinnaam namelijk als een nieuwe registratie van de betreffende domeinnaam.

Topic mag gesloten worden :)