Lijkt mij niet zo legaal eigenlijk.... 
Heb niet eens zo'n duur ding in de PC...
BTW, wat doet dit in HA
Heb niet eens zo'n duur ding in de PC...
BTW, wat doet dit in HA
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
vraag me toch af waarom dit hier zo neer gegooit word.. niet echt een vraag ofzo... P.S.: ik open link en zie al meteen HACKING staan (dat betekent toch inbreken ofzo)
en inbreken is niet toegestaan...
en inbreken is niet toegestaan...
Om te beginnen het WEL ILLEGAAL.
Om gecodeerde kanalen te bekijken moet je betalen en met dit proggie hoeft dat NIET.
Het is er net een maandje ongeveer.
En het werkt heel goed ik heb namelijk wel zo'n kaartje en ik moet zeggen dat het tijd werd dat er zoiets kwam
Groeten Ivo Buiter
Om gecodeerde kanalen te bekijken moet je betalen en met dit proggie hoeft dat NIET.
Het is er net een maandje ongeveer.
En het werkt heel goed ik heb namelijk wel zo'n kaartje en ik moet zeggen dat het tijd werd dat er zoiets kwam
Groeten Ivo Buiter
Weet je.. als het topic [topic=418806] gesloten wordt omdat wij onze twijfels hebben bij te legaliteiit van die site, is het niet de bedoeling dat je het dan nog eens post.
Verder spreken teksten als deze ook boekdelen:
Nog een keer en je ligt eruit, en dan hoef je van mij ook niet meer terug te komen.
Verder spreken teksten als deze ook boekdelen:
Je kreeg net van DR je eerste OW, van mij heb je bij deze de tweede.Who operates this program without an official subscription of premiere World or other providers, makes itself punishable!!!!
Nog een keer en je ligt eruit, en dan hoef je van mij ook niet meer terug te komen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()