ATX connector

Pagina: 1
Acties:

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 05:39

Trek Y11

Eat my shorts

Topicstarter
Vandaag nieuwe Enermax voeding binnen gekregen maar nu blijkt dat van de ATX conector het haakje is afgebroken.
Stekker past wel maar ik kan hem dus niet meer vastklikken.

Is dit een probleem of zal alles gewoon blijven werken ?

What if this weren't a hypothetical question?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het zal blijven werken, maar ik zou vliegensvlug een nieuwe eisen. Al is het alleen maar omdat als deze ooit kapot gaat en je je op garantie wilt beroepen, zij naar het haakje gaan wijzen en 'oneigenlijk gebruik' gaan roepen. Dan kun je naar je garantie fluiten. Dus direct opbellen en melden dat het zo bij aankomst was.

Oslik blyat! Oslik!

• Graaf_slis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 09:54
Ik wil je niet bang maken maar die Enermax voedingen zijn heel slecht. Was vandaag bij OC-shop in Dordrecht en die man die daar werkt heeft ze er allemaal uit gegooit. Kreeg er een heleboel kapot terug. Zelfs bij een test waar een klant bij stond om te luisteren hoe stil de voeding was knalde de voeding uit elkaar. Ze hebben er nu andere. Wel hele goede met 3 fan's erin. 1 voor uitblazen en 1 aan der onderkant en de voorkant. Ze hebben verschillende voltage 300 watt, 375 watt, enz.

www.digireflex.nl

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23

BaatZ

Prullenbakker :?

Op donderdag 21 februari 2002 22:08 schreef Graaf_slis het volgende:
Ik wil je niet bang maken maar die Enermax voedingen zijn heel slecht. Was vandaag bij OC-shop in Dordrecht en die man die daar werkt heeft ze er allemaal uit gegooit. Kreeg er een heleboel kapot terug. Zelfs bij een test waar een klant bij stond om te luisteren hoe stil de voeding was knalde de voeding uit elkaar. Ze hebben er nu andere. Wel hele goede met 3 fan's erin. 1 voor uitblazen en 1 aan der onderkant en de voorkant. Ze hebben verschillende voltage 300 watt, 375 watt, enz.
misschien was dat een verkeerde partij ?
normaal hoor je nix dan goeds over enermax namelijk...

Over die ATX zou ik me niet al te veel zorgen maken, anders tape je het toch gewoon vast ?
ik weet trouwens niet wat je allemaal van plan bent met je pc, maar die connector gaat er echt niet zomaar af hoor.

maar als je ff je voeding kan missen zou ik naar de dealer gaan en idd ff een nieuwe eisen...

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

LOL...
Zie je hoeveel verstand ze er van hebben daar. >:)
ENERMAX voeding zijn bewezen goeie voedingen. Als het zo'n slechte voedingen waren, waarom heeft iedereen er dan wel een onder de tweakers ? Precies.
Voedingen kunnen altijd defect raken. Als je eens bekijkt van binnen in de voeding hoe deze is opgebouwd, dan pas kun je vergelijken. ENERMAX voedingen zijn fatsoendelijke en degelijke voedingen opgebouwd uit kwaliteits onderdelen.
Maar goed, ieder zijn eigen keuze en mening hierover natuurlijk. ;)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op donderdag 21 februari 2002 22:26 schreef Rick2001 het volgende:
LOL...
Zie je hoeveel verstand ze er van hebben daar. >:)
ENERMAX voeding zijn bewezen goeie voedingen. Als het zo'n slechte voedingen waren, waarom heeft iedereen er dan wel een onder de tweakers ? Precies.
Voedingen kunnen altijd defect raken. Als je eens bekijkt van binnen in de voeding hoe deze is opgebouwd, dan pas kun je vergelijken. ENERMAX voedingen zijn fatsoendelijke en degelijke voedingen opgebouwd uit kwaliteits onderdelen.
Maar goed, ieder zijn eigen keuze en mening hierover natuurlijk. ;)
Mijn voeding is dan net een uizondering waarschijnlijk ;) klik hier

Maar ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Enermaxen goed zijn :P

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 05:39

Trek Y11

Eat my shorts

Topicstarter
Maar op je kabel zit tenminste het haakje nog :D

What if this weren't a hypothetical question?

Pagina: 1