Toon posts:

Zal ik dit kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit hier thuis hoort of dat dit wel kan in dit froum maar ik heb de volgende vraag?
ik denk er aan om dit:
Hercules 8500LE 64MB Tv-Out Retail Euro 215,00
MSI K7T Turbo 2 Euro 117,31
AMD Athlon XP 1700+ Euro 174,78 Coolermaster DP5-6I31C, /->1900 Euro 13,16
te gaan kopen.
Ik wil graag weten of ik hier een beetje mee kan gamen, windows xp, en of dit een beetje goeie prijzen zijn. Of kan ik beter een ander videokaartje kopen als ik wil gaan gamen.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
of het goede prijzen zijn kun je hier zien: http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp

Verwijderd

Topicstarter
En is dit wel een beetje goed systeem om mee te gamen dan?
Of kan ik dat hier niet vragen?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=218256/1/100]

:)

Verwijderd

Je kunt het natuurlijk vragen maar als je zelf eerst even de search gebruikt......kan je daarna altijd verder geholpen worden... denk dat het voldoet voor gamen overigens

hmm iemand was mij al weer voor.

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
ziet er best goed uit...

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Dat moederbord neem je zeker vanwege de SDR SDRAM sloten? Aangezien je er geen geheugen bij neemt. Dan is het ook minder aantrekkelijk om KT266A + DDR te nemen, omdat je dan meteen ook DDR geheugen erbij moet nemen.
Alleen het moederbord is nog een beetje aan de dure kant. Als je een beetje rondkijkt zijn KT133A borden nog wel voor €100 te krijgen.

Verwijderd

Ziet er mooi en goed geprijsd uit , maar ik zou een Epox 8KTA3+ Pro moederbord nemen als je echt SDR wilt

Verwijderd

Wil je ook overclocken? Neem dan idd de Epox 8KTA3+, maat van me heeft em ook, en hij is retestabiel en snel. Als je alleen een snel goedkoop mobo wilt, met SDRAM, kan ik je een ECS K7S5A aanraden. Kost €70 en is ook stabiel, alleen overclocken is niet zn sterkste kant :{

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 21:55 schreef Pizzaman het volgende:
[topic=218256/1/100]

:)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik mis nog iets :P