www.tweakshop.nl
BTW, zoek volgende keer ff in de pricewatch, daar staan ze ook...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
hoe noem je deze dan...
onder welke naam staan ze dus in de pricewatch
onder welke naam staan ze dus in de pricewatch
GoT a clue? Specs
waar staan ze dan bij www.tweakshop.nlOp donderdag 21 februari 2002 21:52 schreef Demoniac het volgende:
www.tweakshop.nl
Verwijderd
hee deze ziet er wel ver uit hoor, heb hier 2 enermax fan's, die zijn al aardig doorzichtig, maar dit is natuurlijk helemaal cool. Van welk merk is ie?
Sommige mensen geven om uiterlijk.Op donderdag 21 februari 2002 22:47 schreef iFc-Freaky het volgende:
Wtf boeit het of je fan doorzichtig is? Ik snap het nut niet echt.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
jaja wat is het nut van een mod dan??Op donderdag 21 februari 2002 22:47 schreef iFc-Freaky het volgende:
Wtf boeit het of je fan doorzichtig is? Ik snap het nut niet echt.
zo kunnen we wel even doorgaan, ik vind ze wel vet
is wel een mooie fan als je bv. een hele zijkant van plexiglas hebt, of een fan in je window ofzow wilt zetten
Ehm, Freaky weet best wat een mod is hoor, keb zijn Antec gezien en die is best welOp donderdag 21 februari 2002 23:15 schreef JJMeatloaf het volgende:
[..]
jaja wat is het nut van een mod dan??
zo kunnen we wel even doorgaan, ik vind ze wel vet
BTW, ik had het plaatje nog niet gezien (k*t 56k
Vind deze wel mooier dan die enermaxen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Deze fan kan je hier vinden:
http://ocsystem.com/clear80casfa.html
Vond hem toevallig tijdens het lezen van een review....
Weet niet of ze hierheen shippen, maar misschien weten ze wel meer over die fan.
Suc6
http://ocsystem.com/clear80casfa.html
Vond hem toevallig tijdens het lezen van een review....
Weet niet of ze hierheen shippen, maar misschien weten ze wel meer over die fan.
Suc6
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Pagina: 1