I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Hij leest niet met het ledje, daar is een sensor voor, het ledje geeft alleen lichtOp donderdag 21 februari 2002 21:47 schreef Oxigun het volgende:
Ik own sinds kort een Logitech Mouseman Dual Optical.
We PC komt morgen binnen en ik wilde stavig gaan casemodden. Waaronder een hele zooi ledjes voor van alles en nog wat. MAAR me muis heeft 2 rode ledjes. Kun je die vervangen of leest ie dan niet meer? Muis is gloednieuw dus mollen doe ik niet graag
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb bij mijn Mouseman Optical met 1 LED het LEDje vervangen door een blauwe, en hij doet het nog steeds goed. Je moet alleen wel superfelle LEDs hebben, die zijn ongeveer 5 per stuk...Op donderdag 21 februari 2002 21:47 schreef Oxigun het volgende:
Ik own sinds kort een Logitech Mouseman Dual Optical.
We PC komt morgen binnen en ik wilde stavig gaan casemodden. Waaronder een hele zooi ledjes voor van alles en nog wat. MAAR me muis heeft 2 rode ledjes. Kun je die vervangen of leest ie dan niet meer? Muis is gloednieuw dus mollen doe ik niet graag
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
de mouseman optical heeft al een blauw lichtje bovenop. of bedoel je die onderaan?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
ja ik heb dus de logitech cordless optical ofzo en ik heb um opengemaakt maar ik zie nergens het ledje 
vet vaag....
mischien moet ik beter kijken?????
heeft er iemand een link naar een thread over de LOGITECH OPTICAL CORDLESS MOUSE..????
vet vaag....
heeft er iemand een link naar een thread over de LOGITECH OPTICAL CORDLESS MOUSE..????
Zoek eens in de buurt van het lampjeOp vrijdag 22 februari 2002 13:03 schreef Blue_Tweaker het volgende:
ja ik heb dus de logitech cordless optical ofzo en ik heb um opengemaakt maar ik zie nergens het ledje
vet vaag....
Er zit bij de gewone optical 1 of ander zwart dingetje van +- 1 bij 3 cm... daar onder zit het LEDje en het cameraatje...Op vrijdag 22 februari 2002 13:03 schreef Blue_Tweaker het volgende:
vet vaag....
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Op vrijdag 22 februari 2002 13:00 schreef Achilles het volgende:
Gewoon proberen, het is immers zo terug gezet....
*ding* Einde bericht *dong*
Pagina: 1