[html] Uitdaging, inlognaam+pass meezenden???

Pagina: 1
Acties:

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Ik ben hier absoluut voor het eerst en houdt er rekening mee dat ik een n00b ben op het gebied van website. Ik moet mijn vader's website onderhouden en gedeeltes toevoegen en hij heeft mij het volgende gevraagd:

Ik moet voor mijn vader een pagina maken die het volgende doet:

Op een pagina moet een invul vak komen voor gebruikersnaam en wachtwoord. Wanneer je op verzenden drukt, moet hij de gebruikersnaam en wachtwoord invullen op www.vodn.nl en dan meteen verzenden. Ik weet dat het heel vaag klinkt, maar eigelijk kan ik het niet beter beschrijven. Ik heb de FAQ ff doorgelezen en ik wil niet dat hier iemand in 20 stappen uitlegd hoe het moet. Wil best wel wat leren ;) Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt. Ik gebruik Frontpage 2000

Ik wist nu niet zeker of dit in WG of PW moest, dus anders move maar ;)

Edit: Even ter verduidelijking in andere woorden: Op mijn pagina www.blaat.nl moet je een gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Dan moet er een venster geopend worden naar www.vodn.nl en moet het ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord automatisch worden ingevuld in het scherm wat verschijnt bij www.vodn.nl en dan automatisch LOGIN ingedrukt worden. Wie kan mij op weg helpen :)

Verwijderd

in de form handler die inputs uitlezen?

in asp is het: pw = request.form("password")

(als "password" de naam van je input is)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 21:30 schreef mophor het volgende:
in de form handler die inputs uitlezen?

in asp is het: pw = request.form("password")

(als "password" de naam van je input is)
Sorry, maar zoals ik al zelf toegaf. Ik ben echt een ontzettende n00b op dit gebied. Dus wat jij hier beschrijft is echt latijns voor mij :P

Verwijderd

werkt <a href="user:password@www.vodn.nl">login</a> niet?

Of probeer het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<script type="text/javascript">
  function check() {
    username = document.formname.username.value;
    password = document.formname.password.value;
    window.location.href = 'http://' + username + ':' + password + '@www.vodn.nl';
  }
</script>
<form id="formname" action="" onsubmit="check(); return false;">
  <input id="username" type="text" />
  <input id="password" type="password" />
  <input type="submit" value="login" />
</form>

Even snel geschreven, maar ik hoop dat het principe duidelijk is.

De url komt zo wel bovenin in de adressbar te staan, in een frameset laden zou iets veliger zijn. Het blijft echter een beetje riskant als iemand jou ziet inloggen!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Je bent je wel bewust van het feit dat je ook je eigen formpje kan maken en die als action "http://www.vodn.nl/login_main.asp" kan geven?

Met javascript wordt nix omdat het geen pagina's van andere domeinen kan beinvloeden.

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 21:51 schreef 2 het volgende:
Je bent je wel bewust van het feit dat je ook je eigen formpje kan maken en die als action "http://www.vodn.nl/login_main.asp" kan geven?

Met javascript wordt nix omdat het geen pagina's van andere domeinen kan beinvloeden.
Je hebt gelijk, op een ASP pagina kun je niet inloggen met javascript. Ik dacht dat het om een apache authentication ging, maar ik kon die pagina niet openen.

Maar een rebootje heeft wonderen gedaan :P

Jouw oplossing is inderdaad goed te doen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:50

crisp

Devver

Pixelated

Als je ons nou een username + pass geeft dan kunnen wij mooi testen >:)

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 21:40 schreef Cheatah het volgende:
werkt <a href="user:password@www.vodn.nl">login</a> niet?

Of probeer het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<script type="text/javascript">
  function check() {
    username = document.formname.username.value;
    password = document.formname.password.value;
    window.location.href = 'http://' + username + ':' + password + '@www.vodn.nl';
  }
</script>
<form id="formname" action="" onsubmit="check(); return false;">
  <input id="username" type="text" />
  <input id="password" type="password" />
  <input type="submit" value="login" />
</form>

Even snel geschreven, maar ik hoop dat het principe duidelijk is.

De url komt zo wel bovenin in de adressbar te staan, in een frameset laden zou iets veliger zijn. Het blijft echter een beetje riskant als iemand jou ziet inloggen!
De reply eronder had helaas gelijk ;( , heb het wel even geprobeerd.

Dat het riskant is als iemand je ziet inloggen vind ik niet zo erg :) Maar goed, jammer dat het niet werkt. Kan iemand me nog verder helpen ;)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 22:24 schreef crisp het volgende:
Als je ons nou een username + pass geeft dan kunnen wij mooi testen >:)
Hmm, ik test wel, okee :? :P

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 21:38 schreef mophor het volgende:
http://www.w3schools.com
http://www.wondersky.com
Dank je wel voor de 2 links hier. Zal even gaan kijken of ik het daar kan vinden, maar die kans is volgens mij klein, want het is best ingewikkeld wat ik vraag :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Test dit eens:

login.html:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<html>
<head>
<title>auto-login</title>
<script language="JavaScript">
function dologin(theURL,winName,features) {
  window.open(theURL,winName,features);
}
</script>
</head>
<body onLoad="dologin('login_window.html','login','width=100,height=100')">
</body>
</html>

login_window.html:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<html>
<head>
<title></title>

function login() {

document.forms['loginform'].action = 'http://www.vodn.nl/checklogin.asp';
  document.forms['loginform'].method = 'post';
  document.forms['loginform'].submit();
  // window.close();

}

</script>
</head>
<body onLoad="login()">
<form name="loginform">
<input type="text" name="dealernr" value="username">
<input type="password" name="dealercode" value="password">
</form>
</body>
</html>

In de laatste username en password vervangen door een werkende username + pass. De window.close heb ik even gecomment; als de window niet sluit moet je even kijken of uncommenten wel werkt...

Oh ja, login.html moet je natuurlijk openen...

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Bedankt. Ik zal als ik thuis ben even gaan kijken. Zit nu op school en geen Frontpage |:( Maar goed, ziet er goed uit *D

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op vrijdag 22 februari 2002 08:53 schreef We Are Borg het volgende:
Bedankt. Ik zal als ik thuis ben even gaan kijken. Zit nu op school en geen Frontpage |:( Maar goed, ziet er goed uit *D
Frontpage heb je niet nodig hoor; notepad is voldoende... ;)

Intentionally left blank

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

oow..zoiets.. naja.. als je wilt heb ik in ASP een compleet (en heeel simpel) scriptje liggen voor je

ook met strPassword = Request.form("Password")

Dus je maakt een formpje met een veldje en die geef ej de naam Password

(btw..dit is alleen password )

dit hieronder is de pagina die beschermd moet zijn
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<%
Dim strPassword
Session.Timeout = 1
strPassword = Request.Form("password")
If strPassword = "hier je paswoord" Then
%>
<%
Else
Response.Redirect "fout.html"
%>
<%
End If
%>
en nu hier je html onder

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

* cutter gaat volgende keer ook <blink>uitdaging</blink> in zijn topictitel zeggen

Kan ik rustig achteroverzitten en wachten tot al die eigengeilende devvers met oplossingen komen aandragen om elkaar af te troeven....

• 2

2

Ben ik nou gek? Waarom doe je het niet gewoon zoals ik hierboven beschreef, dat is toch het allermakkelijkst? Of mis ik hier iets?
Op vrijdag 22 februari 2002 11:56 schreef cutter het volgende:
eigengeilende devvers met oplossingen
Goh, ook niet aardig. Geen koffie gehad? ;)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 11:56 schreef cutter het volgende:
* cutter gaat volgende keer ook <blink>uitdaging</blink> in zijn topictitel zeggen

Kan ik rustig achteroverzitten en wachten tot al die eigengeilende devvers met oplossingen komen aandragen om elkaar af te troeven....
Dit begrijp ik niet :? De rede dat ik uitdaging in mijn topic heb staan, is om het volgende:
Mijn vader had dit gevraagd aan een paar mensen die website's maken voor beroep en zijn behoorlijk succesvol. Toen mijn vader vroeg of dit kon, zeiden ze eerst dat het niet kon en daarna dat het misschien wel zou kunnen maar heel ingewikkeld zou zijn. En die hebben er voor gestudeerd |:( Dus ik dacht dan maar hier vragen of het mogelijk is

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 12:44 schreef 2 het volgende:
Ben ik nou gek? Waarom doe je het niet gewoon zoals ik hierboven beschreef, dat is toch het allermakkelijkst? Of mis ik hier iets?
[..]

Goh, ook niet aardig. Geen koffie gehad? ;)
Bekijk mijn vorige post. Ik heb er zelf weinig verstand van en die mensen hebben er voor gestudeerd en die zeiden dat het haast onmogelijk is. Maar goed, anders post je maar in de SU een topic met de vraag of ze het wordt " Uitdaging " er uit willen halen. Ga btw nu even proberen

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Je begrijpt het niet omdat je geen gevoel voor humor hebt denk ik ;) ergo: was maar een geintje, had het niet over het niveau van je post hoor....

http://www.vodn.nl/login_main.asp verwijst naar checklogin.asp kun je hier niet invullen http://www.vodn.nl/checklogin.asp?dealernr=hierhetnummer&dealercode=hierdecode

dealernr en dealercode komen uit het loginform. Kijk ff of dit gaat als jij je toegangscodes invult. Die weten we hier namelijk niet......

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Aan crisp:

Het wil wel lukken en heb een beetje veranderd. Wanneer je de namen namelijk omdraaid, pakt hij de pagina vreemd genoeg wel maar komt hij met de error dat de gebruikersnaam fout is en opnieuw invoeren. Maar het venster staat er wel netjes. Ik moet nog zelf even gaan kijken, want ik doe iets fout. Want als ik het op jouw manier doe, dan is het venster login.htm venster leeg en opent zich er een klein scherm die een 404 error geeft ;(

Deze runtime error:
code:
1
2
3
    <script>
        opener.location.href="index2.asp"
        window.close()

Daar gaat het fout :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op vrijdag 22 februari 2002 13:16 schreef cutter het volgende:
Je begrijpt het niet omdat je geen gevoel voor humor hebt denk ik ;) ergo: was maar een geintje, had het niet over het niveau van je post hoor....

http://www.vodn.nl/login_main.asp verwijst naar checklogin.asp kun je hier niet invullen http://www.vodn.nl/checklogin.asp?dealernr=hierhetnummer&dealercode=hierdecode

dealernr en dealercode komen uit het loginform. Kijk ff of dit gaat als jij je toegangscodes invult. Die weten we hier namelijk niet......
Ik vermoed dat dit niet genoeg is; ik denk namelijk dat na validatie het asp-script de opener van het log-in window wil gaan aanspreken...

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter

Zal even proberen wat jij hier allemaal voorstelt. Heb wel gevoel voor humor :P , maar....Ach, ben met verkeerde been uit bed gestapt of het kwam door het nakomen van vandaag |:( Iedereen geval, i'm sorry ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op vrijdag 22 februari 2002 13:21 schreef We Are Borg het volgende:

Deze runtime error:
code:
1
2
3
    <script>
        window.close()

Daar gaat het fout :)
Waar komt dit te staan? In het inlog schermpje?

Intentionally left blank

• 2

2

Op vrijdag 22 februari 2002 12:48 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Bekijk mijn vorige post. Ik heb er zelf weinig verstand van en die mensen hebben er voor gestudeerd en die zeiden dat het haast onmogelijk is. Maar goed, anders post je maar in de SU een topic met de vraag of ze het wordt " Uitdaging " er uit willen halen. Ga btw nu even proberen
Ja zoals jij het beschrijft is het ook niet te doen, maar ik vraag me af wat je doel is. Als je gewoon vanaf je eigen pagina in wilt loggen op hun pagina, dan copy - paste je gewoon het formpje en klaar.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<form name="blaat" action="http://www.vodn.nl/checklogin.asp" target="_blank">
<pre>
DealerNummer <input type="text" name="dealernr">

DealerCode   <input type="text" name="dealercode">

<input type="submit" value="Login">
</pre>
</form>
ergo: was maar een geintje, had het niet over het niveau van je post hoor....
Oh en dan had je het nog niet eens over het niveau ;)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 13:28 schreef crisp het volgende:

[..]

Nee, als ik de pagina open dan krijg ik eerst een de melding dat het wachtwoord en gebruikersnaam fout zijn. En dat klopt, want heb nog niks kunnen invoeren...Maar goed. Dan voer ik de code en wachtwoord in, en dan krijg ik zo'n klein venster dat er iets fout is in regel 2 dacht ik. Dan " Do you want to debug", klik ik even op ja en dan krijg je te zien dat dit fout is :? En als je op nee drukt, dan leeg scherm |:(

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 13:32 schreef 2 het volgende:

Ja zoals jij het beschrijft is het ook niet te doen, maar ik vraag me af wat je doel is. Als je gewoon vanaf je eigen pagina in wilt loggen op hun pagina, dan copy - paste je gewoon het formpje en klaar.
Das PRECIES wat ik wil. Op mijn eigen pagina inloggen op hun site

Net even getest:

Helaas krijg je het password ook te zien, maar dat krijg ik zelf wel veranderd in sterretjes. Maar goed, wanneer je submit, dan krijg ik de error:

A Runtime Error has bla bla

Line 2: opener.location is not a object

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 13:28 schreef crisp het volgende:

[..]

Even belangrijk. Dat is dus het adres wanneer je het wachtwoord en gebruikersnaam invult op de normale manier ;) Dan opent hij die pagina ;)

Edit

Ik denk al dat ik zelf weet wat er fout gaat, maar ik kan het ook compleet mishebben:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<html>

<form name="blaat" action="http://www.vodn.nl/checklogin.asp?dealernr=hierhetnummer&dealercode=hierdecode" target="_blank">
<pre>
DealerNummer <input type="text" name="dealernr">

DealerCode   <input type="text" name="dealercode">

<input type="submit" value="Login">
</pre>
</form>
</html>

Dit is nu mijn pagina en dat werkt dus bijna goed. Alleen wanneer je alles invult, krijg je een Runtime error (line 2) Wanneer ik de debugger opstart krijg je dit:
code:
1
2
3
<script>
        window.close()

www.vodn.nl/index2.asp is de pagina die je krijgt wanneer je via www.vodn.nl inlogt. Omdat hij een nieuwe pagina opent, moet de het volgens mij dit zijn omdat www.vodn.nl nog niet is geopend:
code:
1
opener.loaction.href="www.vodn.nl/index2.asp"

En die "window close ()" is ook niet goed. Want dat is bedoeld om het kleine inlogscherm automatisch af te sluiten. Op deze 2 punten gaat het dus volgens mij fout. Alleen die code kan je niet aanpassen, want die pagina valt niet onder mijn beheer ;) Maar goed, dit dacht ik, maar ik kan er ook gruwelijk naast zitten. Wat zeggen jullie :? Is dit te omzeilen of zit ik gaat het gewoon niet :?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De opener.location.href="index2.asp" error is mogelijk met een <base href="http://www.vodn.nl/"> te ondervangen; voorwaarde blijft dat het aanroepen van het inlogscript vanuit een popupwindow gebeurd; dat zal hij ook geen fout geven op de window.close().

Vanaf dit punt blijft het echter allemaal giswerk voor mij aangezien ik zonder user/pass niks kan uitproberen...

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 16:13 schreef crisp het volgende:
De opener.location.href="index2.asp" error is mogelijk met een <base href="http://www.vodn.nl/"> te ondervangen; voorwaarde blijft dat het aanroepen van het inlogscript vanuit een popupwindow gebeurd; dat zal hij ook geen fout geven op de window.close().

Vanaf dit punt blijft het echter allemaal giswerk voor mij aangezien ik zonder user/pass niks kan uitproberen...
Okee, dat hij met de windows close een error gaat geven als je geen pop up schermpje gebruikt begrijp ik. Alleen wat je bedoelt met ondervangen door <base href="http://www.vodn.nl/"> begrijp ik niet. Plz explain :)

Ik heb het net ook even besproken, mijn vader kan dan ook voor een pagina kiezen waar het er pop up scherm is met inloggen, maar gewoon op de site. Daarmee ga ik het dan wel proberen. Thanks voor de hulp iedereen. Ik denk wel dat ik met deze html script en uitleg ver genoeg kom met een andere site. Want dat heb je het probleem met dat kleine venster niet en kan ik dus alles overnemen zoals jullie al zeiden. Als ik er niet uitkom dan ga horen jullie het wel. Thanks ;)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 16:13 schreef crisp het volgende:

Ik heb het net aan mijn vader gevraagd en die andere site heeft hetzelfde principie |:( Dus ik moet proberen om het aan de praat te krijgen. Bedoel je dat ik <base href="http://www.vodn.nl/"> moet toevoegen aan de html script ?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 23 februari 2002 12:57 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Ik heb het net aan mijn vader gevraagd en die andere site heeft hetzelfde principie |:( Dus ik moet proberen om het aan de praat te krijgen. Bedoel je dat ik <base href="http://www.vodn.nl/"> moet toevoegen aan de html script ?
Sorry, heb nog geen tijd gehad om met base href te testen (vier namelijk mijn verjaardag :) ). Het hele probleem is uiteindelijk dat het inloggen waarschijnlijk wel lukt, maar dat het asp script wat erachter zit de parent verwijst naar index2.asp. Dit staat echter op de server van vobn, dus moet je ervoor zorgen dat dat goed gaat...
1 manier die ik ken is door in de <head> sectie een <base href="http://serverpath/"> toe te voegen...

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 19:00 schreef crisp het volgende:

[..]

Sorry, heb nog geen tijd gehad om met base href te testen (vier namelijk mijn verjaardag :) ). Het hele probleem is uiteindelijk dat het inloggen waarschijnlijk wel lukt, maar dat het asp script wat erachter zit de parent verwijst naar index2.asp. Dit staat echter op de server van vobn, dus moet je ervoor zorgen dat dat goed gaat...
1 manier die ik ken is door in de <head> sectie een <base href="http://serverpath/"> toe te voegen...
Okee, ga nu even testen. Maar goed, jij zei in een post dat je zo weinig kan proberen omdat je geen username en pass hebt. Als je me een e-mail adres geeft, dan wil ik het je wel mailen als je het maar niet hier post ;) en als je het wilt proberen natuurlijk. Ik hoor het wel :)

Ennug, gefeliciteerd natuurlijk ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 23 februari 2002 19:06 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Okee, ga nu even testen. Maar goed, jij zei in een post dat je zo weinig kan proberen omdat je geen username en pass hebt. Als je me een e-mail adres geeft, dan wil ik het je wel mailen als je het maar niet hier post ;) en als je het wilt proberen natuurlijk. Ik hoor het wel :)

Ennug, gefeliciteerd natuurlijk ;)
Hmmmz, als ik met JS een window.location.href = 'blaat.html' doe dan neemt hij dus de base href niet mee :(
Ik heb echter nog 1 ideetje...
btw, mijn email adres vind je onder Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/profile.gif...

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 14:57 schreef crisp het volgende:

[..]

Hmmmz, als ik met JS een window.location.href = 'blaat.html' doe dan neemt hij dus de base href niet mee :(
Ik heb echter nog 1 ideetje...
btw, mijn email adres vind je onder [afbeelding]...
Je liegt :P Helaas, alleen een modje kan dat zien ;( Je kan ook selecteren dat users het kunnen zien ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 24 februari 2002 15:23 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Je liegt :P Helaas, alleen een modje kan dat zien ;( Je kan ook selecteren dat users het kunnen zien ;)
Vaag, ik heb juist geselecteerd dat 'ie zichtbaar moet zijn. En ik kan 'm gewoon zien hoor:
Afbeeldingslocatie: http://www.crisp.demon.nl/pictures/crisp.gif

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 15:47 schreef crisp het volgende:

[..]

Vaag, ik heb juist geselecteerd dat 'ie zichtbaar moet zijn. En ik kan 'm gewoon zien hoor:
[afbeelding]
:? :? :? :? :? :? Ik zie het echt niet staan. Staat bij mij een streep.....Ben ik nou gek aan het worden...En zeg nou geen "ja" :+ Kan iemand anders ook ff kijken plz ;)

|:( Moet wat vroeger naar bed gaan ;) Ik kan het nu zien om het plaatje, dus je hebt mail ;) . Maar goed, normaal gesproken kan ik het niet zien

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mzzz, als ik user & pass gebruik samen met de code die ik eerder had gepost werkt het bij mij!
Heel eventjes floept er een popupje open, en als die verdwijnt dan staat er in plaats van de login.html de index2 pagina van vodn op mijn scherm!
Heel kort gezegt zou je in een pagina deze link op kunnen nemen:
code:
1
<a href="javascript://" onClick="window.open('login_window.html', 'login', 'width=100 height=100')">Klik</a>

login_window.html:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<html>
<head>
<title></title>
function login() {
  document.forms['loginform'].action = 'http://www.vodn.nl/checklogin.asp';
  document.forms['loginform'].method = 'post';
  document.forms['loginform'].submit();
}
</script>
</head>
<body onLoad="login()">
<form name="loginform">
<input type="text" name="dealernr" value="xxxxxxxxxx">
<input type="password" name="dealercode" value="xxxxxxxxxx">
</form>
</body>
</html>

En dan natuurlijk de kruisjes vervangen door het dealernummer en de dealercode...

edit:

Net nog even de originele vraag gelezen.
Nu ik weet dat bovenstaande werkt moet dat niet zo moeilijk zijn. Ik ga even puzzelen en zal vanavond een compleet werkend voor beeld online zetten...
Eerst even eten...

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
O+ Als het lukt krijg je nog een biertje van me voor verjaardag. Geef adres dan maar en dan doe ik het op de post ;)

Drukte per ongeluk op wijzigen
Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen.
Had je nou toch die warez link erbij geplaatst :P Maar goed, boeit niet :) Heb het idd ook geprobeerd, kreeg eerst een error maar dat was mijn fout |:( Hij linkt nu idd perfect door *D Probleem is nu dat je de pass uit de source kan lezen, maar goed, dat komt omdat alles automatisch is ingevuld. Ik kijk vanavond nog even of het je gelukt is....Ga nu zelf ook even proberen :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Zet gewoon de volgende code in je html, en dan zou het moeten werken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<html>
<head>
<title>auto-login</title>
<!--
function login() {
  var url = 'http://www.vodn.nl/checklogin.asp?dealernr='+document.forms['loginform'].dealernr.value+'&dealercode='+document.forms['loginform'].dealercode.value;
  window.open(url, 'login', 'width=414 height=252')
}
//-->
</script>
</head>
<body>
<form name="loginform">
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0 width=300>
  <tr>
    <td width=90><b>Dealercode</b></td>
    <td width=210><input type="text" name="dealernr"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=90><b>Bedrijfscode</b></td>
    <td width=210><input type="password" name="dealercode"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan=2 align="center"><br><input type="button" value="Login" onClick="login()"></td>
  </tr>
</table>
</form>
</body>
</html>

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Kan maar 1 ding zeggen: BEDANKT

Werkt perfect. Zal ook met andere sites moeten gaan werken, maar dat gaat me wel lukken. Mail me maar voor het adres, doe ik het biertje wel op de post :P
Pagina: 1