Toon posts:

Welk project overschakelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe nu aan het Rc5-64 mee, maar vind dit na langer dan een jaar wel genoeg geweest. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging. Maar weet niet wat. Ik deed samen met mijn oom (nitwit wat betreft pc's) samen met 1 mail adres een heel klein subteampje :).

Daarom ben ik dus opzoek naar een project wat makkelijk te configureren is om weer samen te werken met mijn oom. En andere vraag is natuurlijk waar is onze hulp het hardst nodig. Niet veel hulp (XP1600 en een P3-667) maar toch een beetje hulp.

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Ik ga absoluut geen reklame maken, maar volgens mij zijn bij Genome@Home, Folding@Home, UD-Think en D2OL je hulp hard nodig.
Van die 4 projecten is D2OL niet zo groot en kom je met 1-2 PC's dagelijks in de stats.

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 21:23 schreef bommetje het volgende:
Ik doe nu aan het Rc5-64 mee, maar vind dit na langer dan een jaar wel genoeg geweest. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging. Maar weet niet wat. Ik deed samen met mijn oom (nitwit wat betreft pc's) samen met 1 mail adres een heel klein subteampje :).

Daarom ben ik dus opzoek naar een project wat makkelijk te configureren is om weer samen te werken met mijn oom. En andere vraag is natuurlijk waar is onze hulp het hardst nodig. Niet veel hulp (XP1600 en een P3-667) maar toch een beetje hulp.
met een XP 1600 kom je in de kleine projecten een heel eind :)
Bijvoorbeeld D2OL of distributed folding of ubero, maar van de laatste twee weet ik het fijne niet ;)

• Appie-B
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

Met Genome@home kom je met een totaal van 25 flushers sowieso in de dagelijkse top 30 terecht... zou eigenlijk niet moeten kunnen :'(

Maar in de overall lijst is het wel lastig om, na verloop van tijd een beetje omhoog te klimmen met 2,5 GHz...

...maar hulp kan DPC goed gebruiken bij G@H >:) ;)

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

Verwijderd

ik zou zeggen kom in Think helpen
maar je moet zelf weten
ik do2l ofzo kom je gelijk in de stats, zelfs met een pen 200 nog :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
bij d2ol kom je ook in de stats als je nix flushed, das geen uitdaging :+

ik zou ook zeggen genome@home, maarja, dat komt denk ik omdat ik daar zelf dan aan mee doe.. en dat is nog best te doen met een klein subteampie.. :)

Verwijderd

Mjah...die Knights bij Genome verdienen het niet boven ons te staan. :(

Dus ik zou zeggen...ga daar helpen. CrazyCows gaat nog ff vrolijk helpen RC5 af te ronden :)

Eigenlijk maakt het niet heel veel uit waar je gaat helpen, zolang je het maar niet doet bij een project dat al #1 staat >:)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op donderdag 21 februari 2002 22:03 schreef Appie-B het volgende:
Met Genome@home kom je met een totaal van 25 flushers sowieso in de dagelijkse top 30 terecht... zou eigenlijk niet moeten kunnen :'(

Maar in de overall lijst is het wel lastig om, na verloop van tijd een beetje omhoog te klimmen met 2,5 GHz...

...maar hulp kan DPC goed gebruiken bij G@H >:) ;)
2,5 Gig.... nope dat heb ik ook thuis, en ik kan zeggen dat gaat niet zo hard..... :( Dus ik ben samen met twee vrienden een subteam begonnen.....

En nu gaat het wel aardig....

[niet verder lezen want er komt reclame]
*HINT* wij kunnen nog mensen gebruiken :) :) :) DPC_Jis ligt namelijk op onze hielen..... En de melk machine ligt net voor ons....
[/reclame]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Appie-B
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

[niet verder lezen want er komt reclame]
*HINT* wij kunnen nog mensen gebruiken :) :) :) DPC_Jis ligt namelijk op onze hielen..... En de melk machine ligt net voor ons....
[/reclame]
Hehe, als je het echt niet meer ziet zitten, willen we je teampje wel opnemen binnen onze QU|CCC-club >:) :P ;)

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 21:23 schreef bommetje het volgende:

Tja wat zullen we daar eens op zeggen.
DPC kan jullie in ieder project wel gebruiken, maar het lijkt mij het slimst dat je kijkt naar welk project jouw aanspreekt, en waar je makkelijker nog meer mensen zou kunnen vinden die zich bij jullie gaan aansluiten.
Kijk eens of een project in je eigen ogen wel zin heeft.
Tuurlijk zou ik zeggen als je het mij vraagt sluit je aan bij THINK, maar ja je vroeg het niet aan mij.
Pagina: 1