Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Das logisch, maar het hoort niet eens te kunnen dat je 2 ip's krijgt
Ten eerste : 200kb/s kan niet met Chello!
Ten tweede : 2 IP's krijg je ook niet.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik heb niet eens chello maare volgens alle topic is tegenwoordig alles mogelijkOp donderdag 21 februari 2002 21:24 schreef jelmervos het volgende:
Ten eerste : 200kb/s kan niet met Chello!
Ja eh, Jelmervos, ik weet dat iedereen dat altijd zegt, daarom zei ik ten eerste 'richting' 200kb/s.
En ten tweede, ik krijg wel 2 ip's. Met een com21 modem. Ik kan er ook nix aan doen...
Aan je subtitel kan ik genoeg opmaken.
hmm shotputter, aan jou subtitel kan ik opmaken dat een van ons tweeen aan plagiaat doet
(sort of).
ja maar ik maak sommetjes en jij vermenigvuldigingen.
Krijg?.. Je zult eerder bedoelen: met de hand erin geramt a.k.a. IP-kapen a.k.a. mogelijk een andere klant de toegang tot internet afpikken doordat je zijn ip adres gebruikt -> hier kun je last mee krijgen bij chello dus kijk goed uit...Op donderdag 21 februari 2002 22:06 schreef shotputty het volgende:
[..]ik krijg wel 2 ip's. Met een com21 modem. Ik kan er ook nix aan doen...
DatDus.DE --- DatDus!
Wakker worden, ja ip's zijn krap.Op vrijdag 22 februari 2002 08:43 schreef Nasi_el_Zonnebadtie het volgende:
Ik doe dit niet structureel hoor, het was alleen voor de test. Bovendien, denk je nou echt dat chello aan zijn plafond zit qua IP's uitdelen?
En jij ramt op de gok er maar een ip in, en iemand anders maar afvragen waarom ie niet online kan komen.
Aardig lame, chello heeft al zovel storingen, ga jij ze nog eens helpen.
Als het eenmalig was, oke nog niet fijn, maar hou rekening met anderen.
Kijk nasi kan ook meerdere Ip's op 1 modem. (ik doe dat ook niet structureel hoor) Hoeveel Ip's zijn er eigenlijk in de wereld uit te geven door providers?
Asotje, je gaat gewoon domweg niet willekeurige IP nrs invullen. Stel dat ze dat voor jouw IP doen, zou je lekker pissig zijn zeg.Op vrijdag 22 februari 2002 08:43 schreef Nasi_el_Zonnebadtie het volgende:
Denk je nou echt dat chello aan zijn plafond zit qua IP's uitdelen?
250*255*255*254 toch?
of lul ik alweer uit mn nek
of lul ik alweer uit mn nek
Sometimes you need to plan for coincidence
Pagina: 1