Toon posts:

[XP, Xlerate Pro, SPdif] Werkt niet meer.. ;(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Damn.. :(
Ik ga volgende week snowboarden, dus ik denk: nog ff wat mp3'tjes op een minidiscje zetten. Wat blijkt: werkt m'n optische uit niet meer.. ;(

Xlerate Pro op een Epox 8kta3 met Via AC97 chip onboard. Ik weet dat Vortex2 niet lekker werkt met die VIA shit, dus heb ik deze fix er overheen gegooid. Zelfs als ik die fix weer ongedaan maak werkt 't nog steeds niet.

'r Komt gewoon geen rood licht uit de optische uitgang. Iemand een idee? :?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Aan Win XP zal het niet liggen, want ik heb dezelfde kaart en er komt bij mij wèl een rood lichtschijsel uit de kaart.

Weet je 100% zeker dat je in het control panel de schuif voor SP/DIF open hebt staan, en ook de Aureal Audio als Sound Playback default device hebt ingesteld ?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 21:09 schreef JumpStart het volgende:
Aan Win XP zal het niet liggen, want ik heb dezelfde kaart en er komt bij mij wèl een rood lichtschijsel uit de kaart.

Weet je 100% zeker dat je in het control panel de schuif voor SP/DIF open hebt staan, en ook de Aureal Audio als Sound Playback default device hebt ingesteld ?
Yep, dat staat allemaal prima. En dat klopt ook, want het heeft gewerkt! Na een reinstall van WinXP en die fix werkt 't niet meer. Niet dat ik weet of het er iets mee te maken heeft maar ja... :(