Ik heb sinds eind december een MXstream Basic (ISDN) aansluiting en het modem maakt een tja, een soort piepend geluid, ongeveer hetzelfde geluid wat een TV maakt. Bij drie anderen die ik ken (met zowel de ISDN als de POTS variant van het modem en met dezelfde firmware versie) maakt hij dat geluid alleen bij het opstarten van het modem, maar bij mij is dat continu. Gelukkig staat hij in de meterkast bij de server en niet in mijn kamer, want anders zou ik helemaal gek worden (voor zover ik dat niet al ben dan
)
Zijn er meer mensen waarbij het modem zo'n soort geluid maakt? En weet iemand waardoor het komt en of het kwaad kan?
Het modem zelf werkt overigens prima en als het geen kwaad kan ga ik hem ook niet omruilen, want dan ben ik weer twee weken verder (ze hadden me eerst het POTS modem gestuurd, na twee weken pas kreeg ik een nieuwe).
Zijn er meer mensen waarbij het modem zo'n soort geluid maakt? En weet iemand waardoor het komt en of het kwaad kan?
Het modem zelf werkt overigens prima en als het geen kwaad kan ga ik hem ook niet omruilen, want dan ben ik weer twee weken verder (ze hadden me eerst het POTS modem gestuurd, na twee weken pas kreeg ik een nieuwe).