Toon posts:

Hoe kan ik >650Mb op een CDR kwijt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien hoe ik meer dan 650 Mb op een normale 74min CDR gepropt krijg?

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

waarom koop je geen 80 min cd?

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het nu 1:30 uur is en de winkels dus dicht zijn...

• -=Confuzer=-
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

dan ga je slapen en koop je er morgen een paar.
Is het wel mogelijk? Als je meer dan 650 brand, zit je dan niet over de rand bij zo'n cd?

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee..dat vraag ik juist.
Ik wil een kopie maken van een (74min) cd...maar er blijkt meer op te staan.
Het moet volgens mij wel mogelijk zijn door in een iets compacter format te schrijven.

(?)

Verwijderd

Je kan met nero overburn aan zetten. je kan dit vinden in de properties van nero. ik hoop wel dat je cd het aan kan.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Elke CD heeft wel wat extra ruimte, maar het verschilt per merk. Sommige 650 MB CDs die ik heb gehad konden tot 654 MB, andere tot 656.
Ik gebruik zelf Easy CD Creator 3.5 (wie gaat flamen is een eikel) en daarmee werkt het ook. Hij zegt wel: Estimated 0MB free oid als je over de 650 MB gaat, maar het gaat wel goed. Hij protesteert ook als je meer op de CD probeert te zetten dan erop kan. Dus past er 654 MB op je CD dan zal hij de CD niet branden als je er 655 MB op wilt zetten. Prachtig he.
Pagina: 1