wie heeft 27.42 draaiend met die fix??
mij lukt het niet
krijg meldingen dat hij de display adaptor ofzo niet kent.
mij lukt het niet
krijg meldingen dat hij de display adaptor ofzo niet kent.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Bij mij werkt het prima met de Detonator 27.20. 27.42 werkt idd niet.Hij werkt niet met de 27.xx drivers
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Gepost door tikimotel Vrijdag 8 Februari 2002 - 23:52 Score: 3 (Behulpzaam)
http://www.geocities.com/tikimotel/the_fix.htm
overschrijf de oude nv4_disp.inf met de ene uit mijn zipfiletje en je kan weer met nvrefreshratefix werken in 2k/XP (nadat je deze driver opnieuw hebt geinstalleerd natuurlijk)
Kenners weten waarom
Na een reboot vraagt 2k/XP toch om nieuwe drivers? Vóór je reboot moet je dus '27.42 WinXP.exe' unzippen (ja, unzippen jaOp vrijdag 22 februari 2002 08:44 schreef Lord_T het volgende:
super bedankt maar als ik dat probeer dan vervang ik dus dat bestandje in veilige modus en ik reboot...
op dat moment kent hij alleen geen drivers.
heb dus de drivers opnieuw moeten installeren met als gevolg dat de refreshrate fix weer niet werkt.
jammer....