links niet scherp op monitor, ?nog te maken?

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
hallo,

kheb nu al een tijde een nieuwe (2e handse) 20inch monitor van Eizo.

nu was er iets mis mee, die mensen waar ik hem van had hebben hem zelf al open gehad nadat ze helemaal geen beeld meer hadden en hadden alles weer goed af, behalve dan dat ie links niet scher is. het beeld loopt links ook een beetje schuin naar beneden, en dat kan ik nergens goedstellen, ook niet binnenin met de potmetertjes, kheb ze allemaal al gehad.

weet iemand of ze dit nog goed kunnen maken ofzo, dat ze er een apparaat ervoor hebben, kheb iets over een elektroringmagneet gehoord die ze voor het beeld zetten en dat gaat je beeld heel hard trillen en is het weer goed :?

heeft iemand er ervaring mee, of weet dat ze dit kunnen oplossen, kga niet ff langs bij een winkel 5km verderop met een monitor van 37Kg, snap je :D

heel erg bedankt

mr._Anderson

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 09:45
Je zou het bedrijf Technischedienst De Jong, kunnen mailen over je probleem, dat is een klein (hobby) zaakje waar ze alleen maar handelen en repareren van monitoren.
www.tdddejong.nl