Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PHP Forum Feature Requests hier neerdumpen!

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
- De smileys naast je edit post venstertje zoals bij FOK!
- De optie : Nieuwe reacties bovenaan (zodat de reacties in omgekeerde volgorde staan)

lijkt me wel handig :)

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Smileys naast de post zie ik wel zitten, de volgorde van de reacties zou je natuurlijk gewoon moeten kunnen instellen in je profile.

Op usenet is dit een regelmatig terugkerende discussie omdat Outlook express de cursor automatisch bovenaan plaatst als je op reply drukt. Gewoon instelbaar maken is het makkelijkste denk ik.

Ik zie trouwens dat de door mij ingevoerde geboortedatum niet zichtbaar is in mijn profile terwijl ie er echt in staat als ik zelf het profile edit.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:14

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

zou heel graag en personal active topics willen hebben, dus mogelijkheid om bepaalde fora uit de active topics te knikkeren.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er moet idd wat gedaan worden aan te lange usernames en te lange ondertitels (cutten of croppen).

De preview en submit button moet andersom. Nu druk ik telkens op preview ipv meteen op submit.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En in Netscape is de layout dus nog niet foutloos (witte balk onderaan thread, geen witregel onder posting).

• hufkes
  • Laatst online: 01:14

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 03:24 schreef Femme het volgende:
En in Netscape is de layout dus nog foutloos [/quote][kijken-hoever-je-kunt-gaan-met-kritiek-op-Femme-mode]

Errm, alsie foutloos is, is het toch juist goed???

[/kijken-hoever-je-kunt-gaan-met-kritiek-op-Femme-mode]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Ik vind het wel raar staan dat als je een nieuwe draad opent er staat "Submit Reply" .. :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Kunnen de borders rond de icons weg? Das wel leuk als je een half transp. gifje hebt, ziet er wat stoerder uit toch?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• hjs
  • Niet online

hjs

Is het ook mogelijk om "lid" te worden van een draad (zoals bij anand bv.) zodat je een mailtje krijgt als er gereageerd word op die draad.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Sorry, zie deze draar nu pas. Hier wat opmerkingen die ik al elders heb gemaakt:

- andere reacties in een thread kunnen zien als je zelf een reactie geeft. Is noodzakelijk als je op anderen reageert.
- "/me" werkt niet goed. Graag debuggen.
- subject van topic mag niet langer dan 1 regel zijn. Is vervelend.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Is er al een beveiliging ingebouwd tegen dubbelposten??

DIT IS MIJN WEBSITE

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 17:45
- Huisje met Home page bij je post terug.
Dat zou echt kikkkuh zijn !

Verwijderd

Ik wil FLASH kunnen gebruiken voor m'n icon :)
Van mij mogen die borders ook wel weg trouwens.

• Joop
  • Laatst online: 21-10 11:36
Puur cosmetisch, maar het is nu een afschuwelijke mix van Nederlands en Engels. Dat staat niet echt mooi...

Afbeeldingslocatie: http://home.wirehub.nl/~inc10897/pics/got.jpg

Wat valt op:

... | search | active topics | uitloggen

Je bent momenteel ingelogd...

Your Reply

En zulk soort dingen kom je overal tegen.

• Tuinhark
  • Laatst online: 21-11 21:57

Tuinhark

Retro

IMHO, wanneer een topic is gelockt, zouden alle posts dezelfde kleur moeten hebben (zoals bij de oude UBB) ipv alles mono-couleur (zoals nu). Dat is net even wat duidelijker. :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat ik eigenlijk als enige mis is dat je idd geen reacties ziet als je een reply maakt. Zou best fijn zijn.
Smilies onderin beeld tijdens reply is handig (zeker voor nieuwere mensen).

Er is vast nog wel iets ;)

Verwijderd

[mierneukerij]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>je surft binnen een paar tellen terug naar de index. [/quote]Eigenlijk wordt ik meer onvrijwillig geredirect naar de index.

hier stond een heel verhaal over het woord surfen en mensen die denken dat ze alles van internet af weten, maar dat zal ik jullie besparen

[/mierneukerij]

• Arjen
  • Laatst online: 24-11 22:08
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 15:54 schreef Tuinhark het volgende:
IMHO, wanneer een topic is gelockt, zouden alle posts dezelfde kleur moeten hebben (zoals bij de oude UBB) ipv alles mono-couleur (zoals nu). Dat is net even wat duidelijker. :)[/quote]Grappig, dat was juist een bug in 't UBB geval, kwam doordat Femme javascriptjes had ingebouwd en toen was dat opeens zo. :)

• bloody
  • Laatst online: 14:59

bloody

0.000 KB!!

wat echt moet:
je naam kunnen aanpassen. :)

nope

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 18:14 schreef bloody het volgende:
wat echt moet:
je naam kunnen aanpassen. :)[/quote]http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq

• SiGNe
  • Laatst online: 18-11 14:45

SiGNe

Ook hoi!

Reacties weergeven bij het scrijven van je reply zou wel ideaal wezen.
Heel irritant is ook dat als je een reactie schrijft en je gaat eventje terug naar het topic (backknop) om te kijken wat een ander nou eigenlijk heeft getypt dat je je hele bericht weer opnieuw moet typen als je weer terug naar je replybox gaat. (forward)

verder mogen de ondertitels weg, zoiets moet je niet zelf verzinnen maar verdienen vind ik.

Niet?
[Specs]

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 20:06 schreef SiGNe het volgende:verder mogen de ondertitels weg, zoiets moet je niet zelf verzinnen maar verdienen vind ik.[/quote]Jaaah!! Dat er bij 100 posts automagisch 'Member' komt te staan! :D

• Hielko
  • Laatst online: 15:20
Request numero zoveel:
Het zou wel fijn zijn als het mogelijk is dat je automatisch een mailje krijgt wanneer iemand gereplied heeft op een topic, dat kon geloof ik ookal bij ubb maar daar stond het uit.

• Kees
  • Laatst online: 14:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ja, klopt.. en het is echt heel makkelijk in te bouwen volgens mij, met php mail versturen is erg makkelijk ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 20:26 schreef hielko het volgende:
Request numero zoveel:
Het zou wel fijn zijn als het mogelijk is dat je automatisch een mailje krijgt wanneer iemand gereplied heeft op een topic, dat kon geloof ik ookal bij ubb maar daar stond het uit.[/quote]Shoot me if I'm wrong hoor, maar dit was INTENTIONALLY disabled in UBB omdat het voor een te hoge server load zorgt. Waarom zou dat met het nieuwe forum niet zo zijn?

Wat mij betreft mogen ze deze feature inbouwen hoor, mind you, maar dan weet je het vast voor als Arjen het _niet_ doet. >:)

Verwijderd

het plaatje aan de linkerkant moet een link zijn naar je homepage, en als je geen homepage hebt? dan linkt ie automatisch naar gathering.tweakers.net

<a href="">kijk maar</a>
(er staat dus (a href="")kijk maar(/a)

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 20:51 schreef pim_ het volgende:
het plaatje aan de linkerkant moet een link zijn naar je homepage, en als je geen homepage hebt? dan linkt ie automatisch naar gathering.tweakers.net

[url=""]kijk maar[/url]
(er staat dus (a href="")kijk maar(/a)[/quote]Slim, origineel, creatief. Een eindscore van +1: Behulpzaam. :D Verder kun je je HP natuurlijk ook gewoon in je sig verwerken, zoals ik heb gedaan. ;)

• Hielko
  • Laatst online: 15:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Shoot me if I'm wrong hoor, maar dit was INTENTIONALLY disabled in UBB omdat het voor een te hoge server load zorgt. Waarom zou dat met het nieuwe forum niet zo zijn?
Wat mij betreft mogen ze deze feature inbouwen hoor, mind you, maar dan weet je het vast voor als Arjen het _niet_ doet. [/quote]Aangezien dat fantastische php natuurlijk 100x zoveel minder serverload veroorzaakt als ubb moet een sendmail dingetje er toch tussen gepropt kunnen worden.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 03:32 schreef hufkes het volgende:
[kijken-hoever-je-kunt-gaan-met-kritiek-op-Femme-mode]

Errm, alsie foutloos is, is het toch juist goed???

[/kijken-hoever-je-kunt-gaan-met-kritiek-op-Femme-mode][/quote]ja, en als ie NIET foutloos is dan is ie NIET goed...

• IceStorm

IceStorm

Ja nog 1 ;)... Ok het is gejat van Anandtech maar wat ik daar erg stoer vindt is ave. posts per user... :)

Dat lijkt me redelijk simpel in te bouwen :)

Kun je meteen zien wie hier echt VEEL komt :)

• Dexter
  • Laatst online: 29-10 10:08

Dexter

d((o_o))b

Hey ads,

allereerst complimenten over het "nieuwe" forum, werkt lekker en is hier igg sneller.
Maar... bij het oude GoT opende een link in een topic altijd in een nieuwe page, en bij de all
new GoT doet ie dat niet meer. Nou weet ik ook wel dat er een functie in mijn browser zit
(geloof onder de rechtermuisknop :O) ) die hetzelfde kan bewerkstelligen, maar ik zou het
toch heel erg waarderen als dit weer aangepast wordt, net zoals dat op de Tweakers.net
mainpage het geval is.

Keep me informed en keep up the damn good work guys!!

Dex

P.S. Ik had dit per ongeluk ook al in een aparte topic gepost...maar hoort eik hier thuis.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Aaargh!
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

(jarig!)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 23:09 schreef Dexter het volgende:
Hey ads,

allereerst complimenten over het "nieuwe" forum, werkt lekker en is hier igg sneller.
Maar... bij het oude GoT opende een link in een topic altijd in een nieuwe page, en bij de all
new GoT doet ie dat niet meer. Nou weet ik ook wel dat er een functie in mijn browser zit
(geloof onder de rechtermuisknop :O) ) die hetzelfde kan bewerkstelligen, maar ik zou het
toch heel erg waarderen als dit weer aangepast wordt, net zoals dat op de Tweakers.net
mainpage het geval is.

Keep me informed en keep up the damn good work guys!!

Dex

P.S. Ik had dit per ongeluk ook al in een aparte topic gepost...maar hoort eik hier thuis.[/quote]Dat vond ik juist ongelovelijk irritant, blij dat het uitstaat, nu kan ik ZELF kiezen of ik wel of niet in een nieuw venster openen, btw het kan heel simpel:

Zelfde venster openen: linker muisknop
nieuw venster openen: middelste muisknop

dat werkt iig in netscape, als 't in IE niet werkt: regel een echte browser (hint: www.mozilla.org)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• wheeler
  • Laatst online: 28-11 14:14
1. Die underlines mogen weg; voegt niks toe en soms staat het wel 10x in een topic, hoogstens irritant, mede omdat de meeste iets zinloos er hebben staan (geef anders de optie in profile)
2. De volgorde van replies zo laten of instellen in profile.
3. Onder reply window komt het topic niet meer te staan met alle replies, dit kan heel handig zijn als je een term wilt zoeken of namen wil aanhalen.
4. De icoontjes zijn leuk, alleen kosten de geanimeerde wel tijd, zeker als ze dan ook nog gebroken blijken te zijn :(

dit waren niet zozeer nieuwe features als wel opmerkingen.

• RubZie
Ik dacht dat femme had geroepen dat een ctrl-enter voor submit wel mogelijk was. Dit lijkt een retegoed plan :) Is dat uberhaupt mogelijk arjen?

[ctrl-enter]

[ctrl-enter]

[ctrl-enter]

[ctrl-enter]

[ctrl-enter]

[ctrl-enter]

Shit toch maar tab gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
Alt + S voor submitten (À la ICQ) lijkt me ook wel errug handig!

Verwijderd

Ook gezien: LastPost in plaats van Last Post... Is toch ff wat anders :):)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 12:37 schreef wheeler het volgende:
1. Die underlines mogen weg; voegt niks toe en soms staat het wel 10x in een topic, hoogstens irritant, mede omdat de meeste iets zinloos er hebben staan (geef anders de optie in profile)
2. De volgorde van replies zo laten of instellen in profile.
3. Onder reply window komt het topic niet meer te staan met alle replies, dit kan heel handig zijn als je een term wilt zoeken of namen wil aanhalen.
4. De icoontjes zijn leuk, alleen kosten de geanimeerde wel tijd, zeker als ze dan ook nog gebroken blijken te zijn :(

dit waren niet zozeer nieuwe features als wel opmerkingen.[/quote]Helpt dit misschien?

http://gathering.tweakers.net/preferences

• IceStorm

IceStorm

wordt hier ook echt nog iets mee gedaan...??

• havana
OK even een overzichtje

bugs
- nieuwe topic --> submit reply
- layout NS
- forum omschrijvingen doen het niet
- password verkeerd --> back = text weg :(
- "/me" werkt niet goed
- "LastPost" in plaats van Last Post
- vermeldingen als "Code #40"
- forum redirect soms onvrijwillig naar index

gewilde features
- crop of cut functie statussen en usernames
- nieuwe reacties eerst of laatst (aanpassen in prefs)
- % en underscore truukje op searchpagina
- icon borders weg
- lijstje met smileys als je replied
- knoppen "preview" en "submit" omdraaien
- beveiliging tegen 2x posten van 1 reply
- huisje met homepage
- userprofile search
- gemiddels aantal posts per user
- reacties zien als je post (misschien kan dit ook persoonlijk ingesteld worden?)
- referren mag sneller
- mailje als er gereageerd is op topic
- link openen in nieuwe page (zelf kiezen misschien weer?)
- CTRL+Enter of ALT+S inbouwen (indien mogelijk)

Het lijkt mij persoonlijk leuk als veel opties persoonlijk zijn in te stellen (zoals nu trouwens ook al het geval is). Iedereen kan zo zijn eigen persoonlijke favoriete instellingen neerpleuren :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Kwil er graag nog één:
een "Next"-linkje naast de "1 2 3 4" etc van de threads als deze meer dan 1 pagina lang is. Een "Previous" lijkt me ook wel gemakkelijk.

Ik zat net te bladeren en ik wist bij GoT niet meer op welke pagina ik zat. Bij Fok zit het ding er wel geloof ik, dus die kan gewoon geript worden.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik wil dat je geen hele GoT layout+banner krijgt bij die status-messages (-> post reply/edit enz.). Is zo sloom als ie heel die layout moet inladen en een banner moet ophalen en het is erg nutteloos.

Makkelijker en sneller is gewoon een tekst + 1 plaatje (GoT logo), zoals het eerst was dus.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 18:47 schreef aginor het volgende:
Kwil er graag nog één:
een "Next"-linkje naast de "1 2 3 4" etc van de threads als deze meer dan 1 pagina lang is. Een "Previous" lijkt me ook wel gemakkelijk.

Ik zat net te bladeren en ik wist bij GoT niet meer op welke pagina ik zat. Bij Fok zit het ding er wel geloof ik, dus die kan gewoon geript worden.[/quote]Diegene die NIET onderstreept is, daar ben je :)

Verwijderd

Ah..dank je Tom, dat was me nog niet opgevallen.. :)

dan nu tijd voor een tip van mij aan jou:
ban banners? installeer Atguard! ;)

Heey? je icon aan het editen?
weg auto-icon nr. zoveel!
wat?? een andere auto-icon er voor terug??
nog steed zoekende zeker?

ff denken: we hadden al: je impreza
porsche
een andere BMW,
een BMW van jou
en nog wat geloof ik...

eh? nu is het een uitlaat...
Lijkt wel een bioscoop hier

Nu is het weer een vrouw!
...een Honda CRX....
...een tweakersymbool...
...een mercedes SL...
...nog een mercedes..
...heeejj! een Alfa!

..zag net dat er nog een bert is evil-icon vrij is; iets voor jou?
ideetje: waarom maak je geen Gif-je?

[noot aan adjes: sorry! ik heb iets teveel op het onzin-forum rondgehangen vrees ik :9]

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 17:25 schreef IceStorm het volgende:
wordt hier ook echt nog iets mee gedaan...??[/quote]Tuurlijk wordt hier iets mee gedaan, verwacht alleen niet dat alles morgen meteen werkt.

• IceStorm

IceStorm

Ok just checking Arjen :)...

Ennuh voor het overzicht:

-Gewild feature, gemiddeld aantal posts per dag in profile ;)

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
Search all posts from this user.

• Arjen
Zoiets bedoel je? :)

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find

De naam naast elke post in een link om te zoeken naar de laatste 50 posts van die user. :)

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 10:08
een userprofile search, ik loop me de t*ring te zoeken naar wat extra gegevens van iemand van wie ik wel de nick weet maar niet in welke topic ie gepost heeft, bij UBB kon je gewoon die nick intypen en kreeg je de bijhoorende profile...

Verwijderd

nog één!
volgens mij doet de search het niet op woorden; alleen maar op hele zinnen/topics
ja, en die onthoud ik nou nooit helemaal he?

en:
Als je per ongeluk een pass fout ingeeft bij het replyen, en je gaat terug om het juiste in te vullen is ie ALLE tekst vergeten! :(

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 21:41 schreef aginor het volgende:
nog één!
volgens mij doet de search het niet op woorden; alleen maar op hele zinnen/topics
ja, en die onthoud ik nou nooit helemaal he?[/quote]Lees de FAQ...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>en:
Als je per ongeluk een pass fout ingeeft bij het replyen, en je gaat terug om het juiste in te vullen is ie ALLE tekst vergeten! :([/quote]Dat is ook pas 100k keer gezegd. :)

Verwijderd

excuzezz..
zware dag gehad enzow he?..

die FAQ heb ik gelezen.... ooit :P (ff kijken of het nieuwe versie is..)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hij zoekt wel belachelijk snel.

Zou handig zijn wanneer dat % en underscore trucje ff op de search pagina wordt gezet.

• RubZie
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 07:00 schreef Femme het volgende:
Hij zoekt wel belachelijk snel.[/quote]IDD, kan daar snel wat aan gedaan worden? Dit kan zo niet langer hoor...

;)

• havana
-1 overbodig

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Omschrijvingen van de fora in het forumoverzicht laten zien.

die werkt niet bij mij..

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Dat komt omdat er geen forumomschrijvingen zijn..
Optie moet dus eigenlijk niet bestaan als er geen info voor de fora bestaat.

Stond ook al op de lijst. :)

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-11 07:55
Inloggen naast search en active topics is een ander lettertype dan de rest!

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• havana
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Stond ook al op de lijst[/quote]dat klopt, die lijst pas ik voordurend aan, kijk maar wanneer ie voor het laatst ge-edit is ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

uh ik bedoelde onze eigen lijst, niet jouw lijst. :)

nevermind..

• Moriaty
Hmm, misschien dat de search-optie ook full message text kan doorzoeken? Of wordt de serverload dan weer te groot?

Ow, sorry, ik zag dat dat al in de planning zat.

• Moriaty
Als je een topic post, krijg je te zien dat je terug gaat naar de thread waarin je bezig was. Handig zou zijn als je die METEEN te zien kreeg, dus niet eerst dat berichtje :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Dat bericht moet korter zonder layout en banners :( da's gewoon zo zwaar overbodig :(

Gewoon een GoT logotje en wat tekst dat ie geplaatst is (zoals het was) is meer dan genoeg.

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

HTML uit in het webdesign forum

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Fijn forem enzo, maarre zou de reply en de thread niet op een (1) pagina kunnen?
Is makkelijker...

Dan hoef ik geen twee vensters meer te openen...

woorden als spielerij enzo moet je VOORAL blijven gebruiken!

Verder Dat engels en nederlands door elkaar, soort me totaal niet...

Voor de rest heb ik geen commentaar meer op het forum...

Oja nog een ding Keep up het goede werk :)

Loekie

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
wat ik erg handig zou vinden is dat ik de textgrootte in kan stellen.. ik hoef mijn: [dit bericht is gewijzig..blabla] niet op de grootte van mijn text, die wil ik graag klein hebben, net zoals mijn signature, die wil ik gewoon net een slagje kleiner hebben dan de rest van de tekst (anders zit hij zo in de weg ;))

Kees
<font size=1>
hmm.. het werkt :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Kees: ik denk niet dat de standarrdgrootte van [dit bericht is gewijzigd...] kleiner moet. Dan krijg je vast weer mensen die gaan zeuren dat het slecht te lezen is. je kunt wel je eigen tekst groter maken als je irritant wilt zijn. Gewoon "font size= ..." "/font" met kleiner en groter dan ipv "".

Bv. <font size=8> size 8</font>

Zo kan het dus wel: :)
size 1 zonder afsluiten: <font size=1>

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik vind het ook wel makkelijk als onderaan bij de drop-down menu kunt zien in welke forum je op het moment zit...

Ik weet het,het is een beetje dom, maar ik vergeet iedere keer weer in welke forum ik zit en dan ga ik na een andere en dat blijkt dan de forum te zijn waar ik al inzat...

Nu moet ik eerst helemaal naar boven scrollen en dan weer helemaal naar beneden...

Loekie

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
schuin bove dat dropdown menuutje staat ook in welk forum je zit hoor :)

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
<><font size=1>

• Tom
  • Niet online

Tom

Wat ik ook onhandig vind is dat als je een thread opent en je douwt op back (dus dat ie terug naar forumlist gaat) hij die pagina reload ofzo, ipv hem uit z'n cache te vissen.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 17:57
de zoekresultaten sorteren op datum/tijd van laatste reactie is ook handig.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 03:23 schreef Femme het volgende:
Er moet idd wat gedaan worden aan te lange usernames en te lange ondertitels (cutten of croppen).

De preview en submit button moet andersom. Nu druk ik telkens op preview ipv meteen op submit.[/quote]GODZIJDANK, iedereen zei dat IK gek was toen ik zei dat ik altijd op preview drukte :)

Verder: GEEN ICONS NAAST DE TOPICS EN POSTINGS PLEAZE!! DAAROM KOM IK NIET OP FOK!

Verwijderd

Ik wil nog even zeggen: Ga zo door ! Ik weet uit ervaring hoeveel werk het is om een forum goed te krijgen
Ik stoei nog steeds met UBB :)
(vertalen en die shit)

Maareh kan HTML inderdaad uit in het webdesign forum ?

THanks !

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm.. weet niet of het al eerder gemeld is, en ik heb geen zien om te zoeken, en wie weet moet het nog wel op de todolist, en als laatste, misschien ligt het wel aan mij ;)

als ik een nieuw topic wil posten en daar eerst een preview van wil doen okay, maar als ik die preview weer wil editten, kan ik _niet_ op de editknop drukken :(

Kees

• RRX
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Als een topic nu verplaatst word, kun je je topic kwijtraken, misschien is het handig als er straks automagisch een mailtje word gestuurd, dat je topic is verplaats, en waarheen dan wel.

mijn T.net systeemspecspagina

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 22 januari 2002 20:15 schreef RRX het volgende:
Als een topic nu verplaatst word, kun je je topic kwijtraken, misschien is het handig als er straks automagisch een mailtje word gestuurd, dat je topic is verplaats, en waarheen dan wel.
Dit is best een oud topic :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 20:15 schreef RRX het volgende:
Onzin want je kan op je username klikken, een mail sturen als je topic is verplaatst... sorry hoor maar dat is dus niet te doen, veel te hoge load voor de servers en je kan zelf toch zoeken ?

Trouwens dit is wel een oud topic zeg.
Op dinsdag 22 januari 2002 20:17 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Juist :Y)

• RRX
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Op dinsdag 22 januari 2002 20:17 schreef Jaymz het volgende:

[..]

ooops |:( dacht dat het over het nieuwe forum ging |:(

/edit

kep de search iig wel goed gebruikt :)

mijn T.net systeemspecspagina

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Goedzo. We gaan weer requesten als de nieuwe er is :P. En dan wel weer op een goeie plek :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.