::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Een Philips CDRW1610A
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Wordt je brandertje niet wat te warm, het kan wezen dat de laser dan niet goet meer kan calibreren(oude spelling)
anders zou ik het niet weten
Ik heb ook problemen met mijn vorige brander, een CDD 3600. Als ik een CDR heb gebrand en Nero of EasyCD is hem aan het afsluiten (de TOC aan het schrijven) dan stopt hij ermee. En als ik een CDRW gebruik dan werkt hij wel.
Rare jongens die Philips writers ...
Heb nu een Plextor en dat werkt lekker ! Maar het zou leuk zijn als die Philips ook gewoon zou werken.
Rare jongens die Philips writers ...
Heb nu een Plextor en dat werkt lekker ! Maar het zou leuk zijn als die Philips ook gewoon zou werken.
Goed is met een d ... Zowel oude als nieuwe spelling ...Op donderdag 21 februari 2002 20:06 schreef WinME het volgende:
Wordt je brandertje niet wat te warm, het kan wezen dat de laser dan niet goet meer kan calibreren(oude spelling)
-
M'n brandertje te warm van 2 cd's branden?
Lijkt me uitgesloten
Lijkt me uitgesloten
Move HA->OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Tip: Koopt nooit een Phillips Fikker
deze gaan de hele tijd kapoet en zijn ZEER gevoelig voor stof
deze gaan de hele tijd kapoet en zijn ZEER gevoelig voor stof
Verwijderd
wilde ik ook net zeggen, koop gewoon ff voor €5 een schoonmaak cd tje en laat die 15 min draaien doet wonderen.
Koop nooit een philips brander(pokkeding) die dingen zijn gaar en gaan snel kapot. (spreekt uit ervaring)Heb in mn hele leven nog nooit zon slechte aankoop gedaan.
Pagina: 1