[CDRW] Philips problemen

Pagina: 1
Acties:

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Ik heb problemen met mijn brandertje...
Hij doet steeds vaker wanneer ik 'n cd heb gebrand (of meerdere) dat ik dan weer een nieuwe cd wil maken dat ie dan zegt dat er geen cd in zit, terwijl ik verdomme toch zie dat er die lege pleuris cd in m'n laatje zit.

Nero, easy cd creator Roxio, cdrwin en feurio geven deze melding...

Iemand oplossingen?
Kword er beetje chago van (en ziek :r)

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 17:13
Welke brander heb je ?

-

• KolNedra
Een Philips CDRW1610A

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:57
Wordt je brandertje niet wat te warm, het kan wezen dat de laser dan niet goet meer kan calibreren(oude spelling)
anders zou ik het niet weten

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 17:13
Ik heb ook problemen met mijn vorige brander, een CDD 3600. Als ik een CDR heb gebrand en Nero of EasyCD is hem aan het afsluiten (de TOC aan het schrijven) dan stopt hij ermee. En als ik een CDRW gebruik dan werkt hij wel.

Rare jongens die Philips writers ... :)

Heb nu een Plextor en dat werkt lekker ! Maar het zou leuk zijn als die Philips ook gewoon zou werken.
Op donderdag 21 februari 2002 20:06 schreef WinME het volgende:
Wordt je brandertje niet wat te warm, het kan wezen dat de laser dan niet goet meer kan calibreren(oude spelling)
anders zou ik het niet weten
Goed is met een d ... Zowel oude als nieuwe spelling ... >:)

-

• KolNedra
M'n brandertje te warm van 2 cd's branden?
Lijkt me uitgesloten

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Tip: Koopt nooit een Phillips Fikker
deze gaan de hele tijd kapoet en zijn ZEER gevoelig voor stof

Verwijderd

wilde ik ook net zeggen, koop gewoon ff voor €5 een schoonmaak cd tje en laat die 15 min draaien doet wonderen.

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10-2025

Hironshy

Orooo!!!

Koop nooit een philips brander(pokkeding) die dingen zijn gaar en gaan snel kapot. (spreekt uit ervaring)Heb in mn hele leven nog nooit zon slechte aankoop gedaan.
Pagina: 1