Waarom is Creative zo instabiel??

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Pommi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Nou ik heb SB Live 5.1 en DTT2200
En de instellingen van dit ding zijn echt bizar.
Center Speaker doet het alleen bij Movie Mode, en dan is het hele geluid dof (eigenschap van Movie Sound natuurlijk).
Instellingen zijn gewoon raar.
Op Line-in heb ik een TV-Kaart hangen, en op de Microfoon een Keyboard (ding dat geluid maakt) hangen. Om het geluid nu via alle boxen (nu nog 4 zonder center) naar buiten te laten komen, moet je dat instellen bij het programmatje Creative Recorder. Want welke lijn je daar aanklikt, die lijn krijgt dan 4 boxen om geluid te produceren, en de andere lijn krijgt er dan maar 2 (front). Strange.....

Dus Creative is gaar. Kunnen ze zich niet eens gaan verdiepen in een programma dat op alle systemen werkt, en dat je er ook alles mee kunt regelen. Het liefst elke box appart ook nog.

(Misschien is er een oplossing, of bestaat er al zo iets?? Maar ik heb t nog niet gezien.)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:45
Er zijn talloze problemen met Creative, instabiliteit, gekraak, de raarste foutmeldingen, of dat de rear speakers na een reboot niet goed werken...

Het is op dit moment niet anders, maar ik zeg je een ding: mijn volgende geluidskaart wordt NEVER NOOIT NIET een Creative... eigen schuld dikke bult, moeten ze maar zorgen dat ze goede drivers leveren...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, dat het gaar was wisten we al.. Er loopt nu ook een topicje over de nieuwe drivers. Laten we het maar bij een klaagzang houden :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.