Active Desktop - Hier is ie [Deel 2]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.412 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Op zondag 24 februari 2002 20:51 schreef freaky1983 het volgende:
jullie hebben het elke keer wel over winamp 3 met die leuke corner skin maar ik heb winamp 2.78 omdat 3 op deze 200 niet echt lekker draait ...

er moet toch wel een script zijn dat het ook onder 2.78 kan .. heb wel dingen gezocht en kleine dingen gevonden maar die doen het niet :?

weet iemand waar je ook 2.78 script weg kan halen .. of heeft iemand een site met leuke html scripts ?
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Wat hebben scripts en html met het verschil tussen Winamp 2.x en 3 te maken?

Denk je toevallig dat die Corneramp een of ander gescript geval is als addon voor Winamp3 oid? Het is dus gewoon een skin. Winamp 2.x ondersteunt geen freeform-skinning, wat het dus onmogelijk maakt om deze skin onder Winamp 2.x te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met die winamp corneramp skin. Die werkt bij mij niet. Als ik in winamp die skin selecteer zegt hij dat die skin niet werkt met winamp 3.
Ik heb wel de goede versie.

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar als ik die file unzip krijg ik 5 mappen en in de map van corneramp zitten 4 mappen (dat snap ik niet want die zijn leeg en ze hebben dezelde namen als die 4 mappen in de dir erboven zeg maar, en daar zit wel inhoud in). als ik kan kiezen bij skins krijg ik ook 5 (van die 5 mappen in die zip file) mogelijkheden. en als ik die mappen goed probeer te zetten en dan laad in winamp crasht winamp helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Op zondag 24 februari 2002 21:20 schreef matthijs1985 het volgende:
Ik heb een probleempje met die winamp corneramp skin. Die werkt bij mij niet. Als ik in winamp die skin selecteer zegt hij dat die skin niet werkt met winamp 3.
Ik heb wel de goede versie.

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar als ik die file unzip krijg ik 5 mappen en in de map van corneramp zitten 4 mappen (dat snap ik niet want die zijn leeg en ze hebben dezelde namen als die 4 mappen in de dir erboven zeg maar, en daar zit wel inhoud in). als ik kan kiezen bij skins krijg ik ook 5 (van die 5 mappen in die zip file) mogelijkheden. en als ik die mappen goed probeer te zetten en dan laad in winamp crasht winamp helemaal
Wie zegt dat je 'm moet unzippen?
Dat hoeft dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 20:53 schreef rb338 het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Wat hebben scripts en html met het verschil tussen Winamp 2.x en 3 te maken?

Denk je toevallig dat die Corneramp een of ander gescript geval is als addon voor Winamp3 oid? Het is dus gewoon een skin. Winamp 2.x ondersteunt geen freeform-skinning, wat het dus onmogelijk maakt om deze skin onder Winamp 2.x te gebruiken.
ik weet dat het een skin is !!!!! maar ik bedoel voor 2.78 bestaan die skins niet ... en ik vroeg mij af ... of ik niet een html script kon vinden om het in me active desktop te zetten !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 21:23 schreef freaky1983 het volgende:

[..]

ik weet dat het een skin is !!!!! maar ik bedoel voor 2.78 bestaan die skins niet ... en ik vroeg mij af ... of ik niet een html script kon vinden om het in me active desktop te zetten !!!
Hij wil dus gewoon Winamp 2.78 op z'n active desktop...ik ook wel eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat d8 men hier van een winamp skin in de vorm van zo'n blauw (of groen) rounded vierkantje-->passend bij de overigens GoT-like Active Desktop van RB-338???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar nu ik hem niet unzip is hij helemaal vertrokken :'(:'(:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 21:25 schreef LiNiaaL het volgende:
wat d8 men hier van een winamp skin in de vorm van zo'n blauw (of groen) rounded vierkantje-->passend bij de overigens GoT-like Active Desktop van RB-338???
neej geen skin ... een script om het helemaal in de desktop te implanteren :D

btw ik heb zitten zoeken naar scripts.. heb er 1 gevonden die het deed maar als ik die implanteerde deed hij het niet ... als iemand daar ook ff naar wil kijken .. contact mij dan ff op ICQ of MSN (insaner_smile@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 21:28 schreef freaky1983 het volgende:

[..]

neej geen skin ... een script om het helemaal in de desktop te implanteren :D
Zou leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 21:28 schreef HardKiller het volgende:

[..]

Zou leuk zijn :D
idd ..

ow trouwens nog ff voor als iemand wou kijken naar dat voorbeeld wat ik vond wat ikzelf niet kon inplanteren .. ben geen html goeroe ...

klik dan ff hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:07
Ik zou wel een grafiekje van de aex willen zien..
Bijvoorbeeld deze van de aex zelf Alleen dan wel lekker klein... Kan iemand daar een scriptje voor maken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinny
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:14

Skinny

DIRECT!

Op zondag 24 februari 2002 22:08 schreef Aristos het volgende:
Ik zou wel een grafiekje van de aex willen zien..
Bijvoorbeeld deze van de aex zelf Alleen dan wel lekker klein... Kan iemand daar een scriptje voor maken..?
Zoiets ?

[img][url="http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014585401"]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014585401[/url][/img]

Copy paste de onderstaande tekst in een tekstfile en sla hem op op je harddisk (als .html) Deze file vervolgens aan je AD toevoegen.
code:
1
[img]"http://www.aex.nl/scripts/sendchart.asp?alfa=aex&exch=aex&type=home"[/img]

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Op donderdag 21 februari 2002 20:13 schreef Destroyer_Dessie het volgende:
Het word al een leuke site zie ik , ziet er goed uit , maaruh komt ie ook in het nederlands hihi , zal wel niet maar goed gelukkig kan bijna iedereen wel wat engels. *D

Oja klein probleempje hebben meer mensen hier last van dat als je AD aan hebt staan en je opnieuw opstart dat dan het scherm blauw word met een vreemd hokje linksboven in beeld??? (het hele AD weg) :o

Hier heb ik wel een oplossing voor , voor ik de zaak uit doe om middernacht AD ff uitvinken , en de volgende dag weer aanzetten lost het op! :7

Doe ik dat niet dan is het BLAUW!
Niet echt een probleem want het werkt gelukkig wel hihi.

Oke Rb338 ga vooral door met het goede werk , en wie weet kun je "het AD"verkopen aan microsoft hihi zodat ze het er standaard inzetten... :) :9
Nou na een schone Ghost van xp erop te hebben gezet en de programma's 1 voor 1 installeren , en na elk programma opnieuw opstarten deed ie het weer normaal na het programma quicktime 5.02. :7
Wel heel erg vreemd maar misschien had ie een onderdeel nodig ofzo , zou het anders ook niet weten.
Maarjah als het maar opgelost is hihi OH YEAH!!! *D
Mischien heeft een ander hier iets aan je weet het niet he', succes!!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:07
Hoe maak ik een zesde toevoeging aan mijn AD?? Dus een zesde box?? En mijn achtste etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Even een kleine update...

Ik heb vandaag aan de site gewerkt: register, inlog, uitlog en adminscripts gemaakt.

Net ook de beroemde 'onplus'-bug opgelost, dankzij Denhomer. Voor degenen die benieuwd zijn: het script dat ervoor zorgt dat de online of offline contacts verborgen worden stond boven de <table>, terwijl die eronder moet. Schijnbaar doet IE6 hier per PC willekeurig moeilijk over :?

Ik heb ook net Windows 95 geinstalleerd in VMWare. Meteen IE 5.5 SP2 geinstalleerd en vervolgens geprobeerd de active desktop te openen. Kreeg een 'install on demand' box, die zei dat IE de Vector Rendering Engine nodig heeft en ging 'm downloaden :)
Nadat dat gebeurd was kwam m'n desktop perfect in orde op het scherm, in IE dus. Helaas ondersteunt win95 geen active desktops ;)
Op zondag 24 februari 2002 22:51 schreef Aristos het volgende:
Hoe maak ik een zesde toevoeging aan mijn AD?? Dus een zesde box?? En mijn achtste etc. etc.
Dat is niet zomaar mogelijk. Ik kijk binnenkort of het niet heel erg vertragend is om nog meer boxen toe te voegen. Blijkt het toch vertragend te werken dan komen er waarschijnlijk 2 versies (eentje met 5 en eentje met 10 boxen).

Mocht ik een betere oplossing vinden die de eventuele vertraging oplost, dan komt er uiteraard gewoon 1 versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 20:55 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Hier is mijn code ervoor (met dank aan Type btw :)):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<li><B>My Computer</B></li><BR><BR>
<li> <a href="file:///C|" target="_blank">C:\ (Hoofd Schijf)</a><BR></li>
<li> <a href="file:///D|" target="_blank">D:\ (Slave Schijf)</a><BR></li>
<li> <a href="file:///F|" target="_blank">F:\ (Backup Schijf)</a><BR></li>
<li> <a href="file:///G|" target="_blank">G:\ (Mp3 Schijf)</a><BR></li>
<li> <a href="D:\Alle shortcurts en stuff" target="_blank">Shortcuts and stuff</a></li>
<li> <a href="C:\Documents and Settings\Raven\My Documents\Troep" target="_blank">Troep</a></li>
<li> <a href="C:\Sierra\Counter-Strike" target="_blank">Me Counter-strike Map</a></li>

<li> <a href="C:\Documents and Settings\Raven\My Documents" target="_blank">My Documents</a><BR></li>
<li> <a href="C:\Documents and Settings\Raven\My Documents\My Pictures" target="_blank">Mijn Digitale Foto's</a></li>
 <BR><BR>

[..]
code:
1
[url="http://www.hiersite.com"]En hier tekst[/url]
Dit werkt iet bij mij. Als ik deze code opsla als links.html en ik vul hem in bij box 5, komt dit in box 5 te staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
{\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang1043{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 courier;}{\f1\froman\fcharset0 Times New Roman;}{\f2\fswiss\fcharset0 Arial;}} \viewkind4\uc1\pard\f0\fs24 
Mijn Computer

\line 
C:\\ (Hoofd Schijf)
\line 
My Documents
\line 

\f1\par \f2\fs20\par }

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Op maandag 25 februari 2002 10:24 schreef GetData het volgende:

[..]

Dit werkt iet bij mij. Als ik deze code opsla als links.html en ik vul hem in bij box 5, komt dit in box 5 te staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
{\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang1043{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 courier;}{\f1\froman\fcharset0 Times New Roman;}{\f2\fswiss\fcharset0 Arial;}} \viewkind4\uc1\pard\f0\fs24 
Mijn Computer

\line 
C:\\ (Hoofd Schijf)
\line 
My Documents
\line 

\f1\par \f2\fs20\par }

Wat doe ik fout?
DAT KOMT ALS HET GOED OMDAT JE HET KOPIEERT EN PLAKT IN DE PROGRAMMA FRONTPAGE...ZELFDE PRBLEEM HAD IK OOK...

IK HET HET EERST GEKOPIEERD EN GPLAKT EEN .TXT BESTAND > NOTEPAD.
EN DAN VIA DAAR KOPIEEREN EN PLAKKEN NAAR DE HTML BESTAND IN FRONTPAGE..WANT FRONTPAGE VERANDERT DE CODE ALS JE HET VAN ERGENS ANDERS KOPIEERT EN PLAKT...SOORY VOOR MIJN SCHEVE UITLEG..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 13:45 schreef -SWEET-HEART- het volgende:

[..]

DAT KOMT ALS HET GOED OMDAT JE HET KOPIEERT EN PLAKT IN DE PROGRAMMA FRONTPAGE...ZELFDE PRBLEEM HAD IK OOK...

IK HET HET EERST GEKOPIEERD EN GPLAKT EEN .TXT BESTAND > NOTEPAD.
EN DAN VIA DAAR KOPIEEREN EN PLAKKEN NAAR DE HTML BESTAND IN FRONTPAGE..WANT FRONTPAGE VERANDERT DE CODE ALS JE HET VAN ERGENS ANDERS KOPIEERT EN PLAKT...SOORY VOOR MIJN SCHEVE UITLEG..
zat je capslock vast joh ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
JA, hoezo ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 06:57
Ik weet hoe ik links moet maken naar mijn Mijn Documenten map en naar mijn C drive etc., maar hoe maak ik een link naar bijv. control panel en My Network Places??

bvd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Op maandag 25 februari 2002 19:55 schreef Lexxx het volgende:
Ik weet hoe ik links moet maken naar mijn Mijn Documenten map en naar mijn C drive etc., maar hoe maak ik een link naar bijv. control panel en My Network Places??

bvd :D
hej Lex, dit is min code....heb ik gekregen van Raven.

Kopieer en plak het eerst naar een txt file....via de programma Notepad....dat ben ik gewend...

[CODE] ------------------------------------------

<BR><BR>
<li><DIV align=left><FONT color=#ffffff><B><FONT
face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
size=2>MY COMPUTER:<BR></FONT></B></FONT><FONT
face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color=#ffffff size=2><A
<a href="file:///C|" target="_blank">C:\ (Hoofd Schijf)</a><BR></li>
<a href="file:///D|" target="_blank">D:\ (Mp3 + Gamez Schijf)</a><BR></li>
<a href="file:///E|" target="_blank">E:\ (Mp3 + Appz Schijf)</a><BR></li>
<a href="file:///F|" target="_blank">F:\ (Brander)</a><BR></li>
<a href="file:///G|" target="_blank">G:\ (Cd-Rom)</a><BR></li>
<a href="D:\Mijn Documenten" target="_blank">My Documents</a><BR></li>
<a href="D:\Favorites" target="_blank">Favorites</a><BR></li>
<a href="E:\Test" target="_blank">Test Ftp Files</a><BR></li>
<a href="D:\Sierra\Counter-Strike" target="_blank">Counter-Strike Map</a><BR></li>
<a href="D:\Mijn Documenten\My Pictures" target="_blank">Mijn Digitale Foto's</a></li>

<BR><BR>

[CODE] ------------------------------------------

Veel suc6 ermee....en natuurlijk kun je de schijven en namen veranderen...naar wat je maar wilt...klooi maar wat..zo ben ik er ook achter gekomen... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 12:01
Waarom doet je ad.rb-388.com ut niet!?!? :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 20:20 schreef Fire69 het volgende:
Waarom doet je ad.rb-388.com ut niet!?!? :'( :'(
bij mij werkt ie gewoon :)

edit: ga naar http://files.rb-338.com/ad/ en klik op ad_v11.zip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
kan je'm niet effe icq'en voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 20:39 schreef Fire69 het volgende:
kan je'm niet effe icq'en voor me?
hij staat ook op: http://home.worldonline.nl/~knmg1444/GoT/ad_v11.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu niet moeilijk doen ofzo, maar ik vind echt niet waar ik dat "webadres" moet invullen. Volgens de readme moet ik in een tab "Desktop" (of "Bureaublad") bij mijn eigenschappen van mijn beeldscherm hebben.... Maar die heb ik niet?

http://www.clueless.be/GOT/bureaublad.jpg

Ik ben alles 3dubbel afgegaan: ik vind het echt niet? Heb ik iets niet geïnstalleerd?

EDIT: Dit is als ik de index.html gewoon open, rechterklik doe op de site, en kies voor "als bureaubladitem instellen".. Dan krijg ik de melding dat het "wel" al aanstaat, maar ik zie het nog steeds niet?

http://www.clueless.be/GOT/bureaublad2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Op dinsdag 26 februari 2002 11:25 schreef DiEana het volgende:
*knip*
Hier: [topic=420169/1/50] kan je precies lezen wat je moet doen...

[edit]
Vreemd dat je geen bureaublad tab hebt.
Misschien moet je als admin ingelogd zijn oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 11:39 schreef rb338 het volgende:

[..]

Hier: [topic=420169/1/50] kan je precies lezen wat je moet doen...
Bedankt, maar.... dat had ik al gedaan. Ik zit gewoon vast bij de eerste stap, nl dat "desktop" tabje vinden, dat heb ik dus echt NIET ?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stingwcw/ad1.JPG
^^ deze stap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 11:39 schreef rb338 het volgende:

[..]

[edit]
Vreemd dat je geen bureaublad tab hebt.
Misschien moet je als admin ingelogd zijn oid :?
Yup, ik ben ingelogd als beheerder, dus niet als guest account.

Vreemd... erg vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 11:45 schreef DiEana het volgende:

[..]

Yup, ik ben ingelogd als beheerder, dus niet als guest account.

Vreemd... erg vreemd?
Ik ben ff in "gpedit.msc" gaan zien, en daar ff alles van active desktop aangezet: nog altijd niets.

http://www.clueless.be/GOT/bureaublad3.jpg
http://www.clueless.be/GOT/bureaublad4.jpg

Bug in XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woohaa kewl proggy :D
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Is er nog geen code beschikbaar voor de meuktracker en de active topics? Of staat dat al ergens tussen die andere 20 pagina's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
  • Laatst online: 23-06 16:04
DEZE VRAAG IS EEN BEETJE OFFTOPIC

ik heb me rot gezocht naar een howto voor het maken van een winamp3 skin. Ik heb de site van WINAMP en dan ook op DEV site gekeken, maar daar werd het voor mij niet duidelijk(misschien ligt het aan mij hoor). Ook heb ik nog op Google gezocht maar daar is wel veel info over het maken van een skin voor winamp2.XX, maar ja dat zocht ik niet!!

Maar als iemand mij kan helpen dan zou dat mooi zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 21:26
Op vrijdag 22 februari 2002 22:10 schreef Norckon het volgende:
Ten eerste: GEWELDIGE AD :P

Helaas zit ik wel met een probleem, al sinds ik deze XP d'r op heb staan. Ik kan namelijk simpelweg geen AD op m'n desktop toveren.

Ik doe alles volgens het boekje (lees: de readme) maar ik zie alleen maar de achtergrondkleur die ik heb ingesteld en verder niets :(

Zie deze screenshot met de settings
[afbeelding]
Enige oplossing bleek formatteren... dus voor iedereen met dit probleem: FORMAT C: :)

Kom ik wel met het volgende probleem:

Ik heb de radeon 8500 met op de 2e poort een 14" (jawel) monitor voor trillian en winamp e.d.
Nou zet ik de AD aan en die komt dan leuk op die mini-monitor, wat ik dus echt niet wil. Hoe krijg ik hem op m'n primary monitor te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Op dinsdag 26 februari 2002 17:19 schreef Norckon het volgende:

[..]

Enige oplossing bleek formatteren... dus voor iedereen met dit probleem: FORMAT C: :)
oplossing 2: nieuwe user aanmaken ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een keer geprobeerd een winamp script te maken zodat je je winamp op je AD kan besturen (winamp 2.78)

want ik kan het op google nog altijd NIET vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 21:26
Op dinsdag 26 februari 2002 17:41 schreef yonexfreak het volgende:

[..]

oplossing 2: nieuwe user aanmaken ;)
helpt ook niet. heb echt alles al geprobeerd, is ook al topic over geweest. enige oplossing bleek formatteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Op dinsdag 26 februari 2002 18:02 schreef Norckon het volgende:

[..]

helpt ook niet. heb echt alles al geprobeerd, is ook al topic over geweest. enige oplossing bleek formatteren...
ja dat topic had ik aangemaakt :)
had zelfde prob, maar met nieuwe user kreeg ik weer de standaard teletubbie windows

vond alle settings te recoveren teveel werk dus maar ff format c gedaan

maar idd format c werkt wel ookal is het niet leuk ;(

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt hier nog wel eens gepost ? :D

want ik zoek nog steeds naar dat winamp scripje.. en misschien kan iemand mij tips geven er 1 te maken dat ik op me AD winamp 2.78 kan besturen...

het moet kunnen dat weet ik gewoon.. weet alleen niet hoe ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:26
Ik dacht dat Rb338 bezig was met winamp er in te krijgen :?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 17:18 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik dacht dat Rb338 bezig was met winamp er in te krijgen :?
right, daarom laat ie al zo lang weer niets van zich horen ;)

ik hoop dat dat überhaubt mogelijk is, als de winamp api dat gewoonweg niet toelaat, ja dan zit je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Hey DiEana, das geen bug van Windows XP hoor ;)

Dat ligt gewoon aan jou instellingen...

Kijk voor meer naar het screenshot:

http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014827157

Volgens mij staat dat bij JOU uitgeschakeld, dus dat moet je dan ff veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:45
Op zondag 24 februari 2002 16:14 schreef RealCato het volgende:

[..]

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vdwiel/winamp_opacity.jpg

:0
Hoe is het je gelukt om Fok erin te krijgen, ik heb het geprobeert met de Remote tracker van fok, maar het is me niet goed gelukt, er zitten nl ook plaatjes daarbij, (*.png) en die doen het bij mij dus niet. verder komt de regel "laatste update....." bij mij onderaan te staan.

kan je hier ff de source neerkwakken van je html bestandje voor fok?
bij voorbaat veel dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Op woensdag 27 februari 2002 17:24 schreef FoOL het volgende:

[..]

right, daarom laat ie al zo lang weer niets van zich horen ;)

ik hoop dat dat überhaubt mogelijk is, als de winamp api dat gewoonweg niet toelaat, ja dan zit je
Tja ik zit dus al dagen en dagen te kloten...
Het plan was namelijk om gewoon exe's te starten die zorgen dat winamp speelt/stopt/etc. (die heb ik hier) maar het probleem was: hoe start je een exe in een website :?

Ik heb heel wat geprobeerd met javascript+VBscript, maar ben er niet uitgekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzm , ik heb ff een vraagje......
Ik heb ook active desktop...nu wil ik een ander achtergrondje

maar hij staat er dan voor de helft op :|
Is er ook een optie om het te spreiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op woensdag 27 februari 2002 20:17 schreef rb338 het volgende:

[..]Ik heb heel wat geprobeerd met javascript+VBscript, maar ben er niet uitgekomen :(
Ik heb weleens van iemand een link gekregen, waarbij stond dat ik gehacked was enzo..

maar toen zag ik gewoon de inhoud van mij C, op een website...

Heb jij die zelf niet ook een keer gehad?? :? Misshcien dat je daar wat mee kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 17:05 schreef Neptunus het volgende:
DEZE VRAAG IS EEN BEETJE OFFTOPIC

ik heb me rot gezocht naar een howto voor het maken van een winamp3 skin. Ik heb de site van WINAMP en dan ook op DEV site gekeken, maar daar werd het voor mij niet duidelijk(misschien ligt het aan mij hoor). Ook heb ik nog op Google gezocht maar daar is wel veel info over het maken van een skin voor winamp2.XX, maar ja dat zocht ik niet!!

Maar als iemand mij kan helpen dan zou dat mooi zijn. >:)
^^ ignore this!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 27 februari 2002 20:45 schreef LiNiaaL het volgende:

[..]

^^ ignore this!
Dat deden we tot nu toe |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

[..]

Het plan was namelijk om gewoon exe's te starten die zorgen dat winamp speelt/stopt/etc. (die heb ik hier) maar het probleem was: hoe start je een exe in een website :?

Ik heb heel wat geprobeerd met javascript+VBscript, maar ben er niet uitgekomen :(
Winamp heeft API, dan kan Winamp dus op precies dezelfde manier worden worden aangesproken als MSN Messenger. Dan hoef je dus helemaal niet te kloten met exe's.

Mijn grote probleem is dat ik alleen kan programmeren in C++ en daar heb ik nu ff niks aan. Maar ik zal toch eens gaan kijken of ik iets moois kan bouwen.

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
Op woensdag 27 februari 2002 20:45 schreef LiNiaaL het volgende:

[..]

^^ ignore this!
Zou jij misschien de volgende week iets zinnigs kunnen melden dan elleen maar ignore this!!! Als jij het dan zo goed weet vertel dan gelijk even waat ik moet zoeken ja!!! Misschien kan ik dan een leuke skin maken waar nog meer mensen wat aan hebben!! Ps ik had er ook niet voor nets OFFTOPIC bijgezet he!!

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 17:27 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hey DiEana, das geen bug van Windows XP hoor ;)

Dat ligt gewoon aan jou instellingen...

Kijk voor meer naar het screenshot:

http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014827157

Volgens mij staat dat bij JOU uitgeschakeld, dus dat moet je dan ff veranderen :)
Dat stond NIET uiteschakeld, dat stond op "niet geconfigureerd", zoals bij iedereen. Vreemd dat het hier niet wou werken. Na veel 'uit en aan zetten' geklooi, is het toch eindelijk gelukt om mijn active desktop aan te krijgen. Volgens mij zat StyleXP er voor iets tussen, want ik ben nog nooit aan die settings gekomen.

Hier is mijn "eerste" versie: http://www.clueless.be/desktop.jpg . Knap hé? Bij deze dan ook een gemeend bedankje aan rb338 !

• C@SP
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Werkt mooi je progje, maar kan iemand hier misschien de ideale maten voor elk venster posten? Ik krijg nl. het venser voor het weer niet netjes sluitend.

offtopic:
Ik heb nu dus ook Winamp 3 met corneramp geinstalleerd, maar ald ik winamp start zie ik 'm nergens. Het lijkt dat ie heel snel naar de linkerbovenhoek verhuist, waarna ik 'm niet meer kan zien.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• C@SP
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Corneramp doet het nu wel... Krijg alleen FOK! headlines er niet op.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Even een vraagje van mij..

Hoe krijg ik die desktop icoontjes van bijv. Mijn Computer zo ingesteld dat ik ze willekeurig op mijn beeldscherm kan plaatsen. Ze staan nu in de linker bovenhoek maar ik wil ze dus gewoon midden in het scherm kunnen zetten. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg??

Goed spul trwns dat Active Desktop, een blijvertje...!! :D

Verwijderd

Ik bedoel dus, hoe krijg ik het voor elkaar dat ik die icoontjes ook in zoŽn box plaats?

• rb338
Active desktop uit zetten, rechtsklikken en auto-arrange uitzetten. Dan AD weer aanzetten en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Rb338 heb jij hier misshicen iets aan?

http://www.security3.ch.vu

Daar kan je de inhoud zien, en misshcien is dit wat voor jouw actieve desktop dat je hiermee de icoons erin kan krijgen?? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:47
Op vrijdag 01 maart 2002 00:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
Rb338 heb jij hier misshicen iets aan?

http://www.security3.ch.vu

Daar kan je de inhoud zien, en misshcien is dit wat voor jouw actieve desktop dat je hiermee de icoons erin kan krijgen?? :? :?
hier is een normale link zonder troep http://members.rott.chello.nl/maalst1/gehackt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Daar heb ik niks aan.
Dat is de makkelijkste manier om icons in je AD te zetten, maar die verrotte toolbar aan de zijkant wil niet weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat iemand hier iets voor kan maken
http://www.teletext.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

r338 ik heb wel een hulp voor je ik had een pagina gevonden daar stond de hele code in . probleem ik kreeg de code niet goed voor AD als je die code wil moet je me ff contacten op

MSN : insaner_smile@hotmail.com

kan ik je de link naar die site wel geven ... was iets met obj. en dan nogwat ofzow.. snap er zelf geen snars van misschien jij wel.. als ik die pagina kan vinden dan he .. ik heb sowieso die HTML files nog dus die kan ik je sowieso wel toesturen als je ze wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

;( ;( ;( ;( ik ben werkelijk DE HELE MIDDAG bezig geweest en heb alle posts stuk voor stuk doorgelezen...

en toch krijg ik de coolmon niet aan de loopt, nou ja de internet meters dan..

mijn kbread write, upload, download en write sum werken niet

weet iemand hoe ik dit aan de praat moet krijgen??/

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 21:25

8-Track

Op zaterdag 02 maart 2002 21:00 schreef Diaboluzzz het volgende:
;( ;( ;( ;( ik ben werkelijk DE HELE MIDDAG bezig geweest en heb alle posts stuk voor stuk doorgelezen...

en toch krijg ik de coolmon niet aan de loopt, nou ja de internet meters dan..

mijn kbread write, upload, download en write sum werken niet

weet iemand hoe ik dit aan de praat moet krijgen??/
Goed lezen, ik leg het maar één keer uit:

Ik neem aan dat je Windows 2000 of XP hebt, zo niet, hou dan nu maar op met lezen.
Download en installeer exctrlst.exe.
Start de file op en kijk door de lijst met Performance Counters en kijk of ze allemaal aan staan (er moet een checkmark bij 'Performance Counters Enabled' staan).
Degene die hoogstwaarschijnlijk uitstaat is Tcpip (perfctrs.dll).
Zet hem aan en herstart CoolMon.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

hmm dat werkt dus ook niet, hij stond al op enabled..

maar hij werkt nog niet

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
  • Laatst online: 04-09 21:25

8-Track

What heb je als string voor bijvoorbeeld network write speed?

Ik heb
code:
1
<NAME=NetWrite LEADZERO DECIMAL SIZE=5 FORMAT="2">

Wat heb jij bij FORMAT? Maakt het iets uit of je bij FORMAT ALL, 1, 2, 3 of 4 als waarde hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 11:19

Denhomer

Doh !

Ik heb net een GOT tracker als 6de box toegevoegd aan de active desktop.
Als hier veel vraag naar is zal ik de code posten of de url naar de file geven.
Maar omdat nu alle junk verschijnt zou ik graag van iemand een lijstje krijgen met de TECH FORUMS afkortingen
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
Op zondag 03 maart 2002 13:28 schreef Denhomer het volgende:
Ik heb net een GOT tracker als 6de box toegevoegd aan de active desktop.
Als hier veel vraag naar is zal ik de code posten of de url naar de file geven.
Maar omdat nu alle junk verschijnt zou ik graag van iemand een lijstje krijgen met de TECH FORUMS afkortingen
Alvast bedankt
Post een een pic en de code dan kunnen we eens kijken!! Misschien kan ik het dan ook voor mezelf gebruiken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aP_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

aP_

Dit is een desktop van een kammeraat van me (hij heeft geen GoT acces). Het active hieraan zijn de knoppen voor winamp. Ze staan links in het midden. Die zijn gelinkt naar wat playlists voor 128kbps streams (zitten in de zip). Als je je afvraagt wat die zooi is linksonder in de hoek: Winamp skin. Is langsgekomen bij normale desktop-topic volgens mij.

Dit is het shot (klik voor grote versie):
Afbeeldingslocatie: http://ap0001.virtualave.net/got/chris/sh.jpg

Hier kun je het orgineel downloaden.

Hier kun je de hele zooi in zip downloaden.

Het is lastig om je specs up to date te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Op woensdag 27 februari 2002 20:15 schreef Brahman het volgende:

[..]

Hoe is het je gelukt om Fok erin te krijgen, ik heb het geprobeert met de Remote tracker van fok, maar het is me niet goed gelukt, er zitten nl ook plaatjes daarbij, (*.png) en die doen het bij mij dus niet. verder komt de regel "laatste update....." bij mij onderaan te staan.

kan je hier ff de source neerkwakken van je html bestandje voor fok?
bij voorbaat veel dank :)
beetje laat maar goed....http://www.scriptz.nl/ad/fok.zip

heb ik letterlijk, behalve dan kleurtjes enzo

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer

Denhomer

Doh !

OK, ik heb nog een handig GoT trackertje gemaakt
http://www.denhomer.be/GoT/
hij doet standaard de active topics van elk forum, wil je dit niet dan moet je ze specifieren via
http://www.denhomer.be/GoT/?forum=
hierachter som je alle afko's op van de fora, met een spatie tussen, dus bijvoorbeeld
http://www.denhomer.be/GoT/?forum=OCM%20HA
Note: %20 = spatie, als je het in de browser typt zet deze het zo om

Lijstje van de fora afko's: (als ze niet juist zijn, gelieve dan ff iets te laten weten)
FB
HA
PMG
VB
OIC
OCM
AV
GT
SA
VV
WOS
NOS
SP
DPC
NT
ANS
IT
W&G
PW
SG
NST
WL
HK
TF
LA
TFF
SU
TMF

Vind je de layout niet nice en wil je je eigen kleuren, lettertype/grootte, dan kan je ook je eigen stylesheet geven met de optie
http://www.denhomer.be/GoT/?stylesheet=http://jeigenstylesheet

Wil je de 2 samen, dan doe je bv
http://www.denhomer.be/GoT/?forum=OCM%20HA&stylesheet=http://jeeigenstylesheet

De minor foutjes die erin zitten (het niet parsen van speciale tekens) zullen er zo snel mogelijk worden uitgehaald.
Als veel mensen dit ding goed vinden kan ik misschien vragen of tweakers dit ding zelf wil hosten, of zal ik de source vrijgeven (met en zonder proxy aanpassingen) zodat mijn server niet teveel active desktop users moet serven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 11:38

Puck

W32.Deadcode.A

Heel gaaf, maar wat opmerkingen:

Er staat healines i.p.v. headlines

Kun je er niet bijzetten d.m.v. die afkortingen uit welke fora

Ehm, staat je Caps-Loc expres aan? Alles is met hoofdletters :(

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer

Denhomer

Doh !

Puck, welke fora ga ik niet uitzoeken, i couldn't care less eigenlijk, ik use er maar 1tje, die caps zal ik er al eens uithalen, maar kmoest heel de string naar upper parsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 20:37

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik snap echt niet hoe jullie active desktop aan de praat krijgen , bij m ij loopt ie om de haverklap vast en als hij nog loopt met active desktop dan rete traag , terwijl mijn sys best wel meevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Op maandag 04 maart 2002 19:08 schreef Denhomer het volgende:
Puck, welke fora ga ik niet uitzoeken, i couldn't care less eigenlijk, ik use er maar 1tje, die caps zal ik er al eens uithalen, maar kmoest heel de string naar upper parsen :)
Maakt me ook niet zoveel uit hoor, met die fora, dacht misschien wel handig. Ik zie het vanzelf wel als dat je alles lower-case hebt gemaakt op mijn desktoppie :)

Nu alleen hopen dat je em op je server laat staan, al is het alleen maar voor mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer

Denhomer

Doh !

Bij mij zal ie alvast blijven staan :)
al is het maar voor mij :p
rb-338 heeft ook een eigen versie gemaakt met zijn ad javascripts erin, vermits deze op mijn desktop blijkbaar niet willen werken laat ik mijn versie staan bij mij.
Als rb-338 zijn versie wil bekendmaken zal ie dat wel doen als de tijd rijp is, dus begin niet te zagen plz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Ik wilde dus ook zown vette AD maken, blijkt dat mijn hele tab Web bij Customize Desktop weg is. Iemand een idee hoe ik dat gedaan heb en vooral ook hoe ik het weer terug kan draaien?

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Hey Denhomer, ik zie dat je mijn tip hebt opgevolgt. Kom net thuis en zie bij elke topic van welk forum het is.

Ziet er zeer vet uit, great job! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vraagt zich af hoe snel }RB-338{ komt met een AD versie met 10 boxjes.

Ze werken verslavend
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 11:35

DinX

Motormuis

Op dinsdag 05 maart 2002 19:03 schreef FoOL het volgende:
/me vraagt zich af hoe snel }RB-338{ komt met een AD versie met 10 boxjes.

Ze werken verslavend
:)
En als je nu in boxje 4 nu eens index.html opent ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Heeft weinig meer te maken met de desktop van RB, maar wel leuk, met nieuws van WebWereld, Slashdot, Tweakers en Fokzine... En nog wat linkjes. :)

Afbeeldingslocatie: http://desktop.xavamedia.nl/klein.gif

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Heya... waar kan je eignelijk die zip van rb88 oid downloaden? Hij staat in de eerste post over dit onderwerp, vorige deel... heeft iemand die nog? zo ja, zou iemand deze dan nog kunnen uppen ergens??

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 17:41

Wimmel

Hello

Op de eerste pagina van dit topic staan de links die je zoekt.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Beetje zinloze post misschien maar toch:
Voor de Win95 gebruikers onder ons. Ik heb ergens gehoord dat je eerst IE4 moet installeren (vanaf een oud cd-rommetje ofzo) en daar weer IE5.5 overheen. Dan heb je dus je Active Desktop ook in W95.

Ik heb ook ooit ergens een systeempje op GoT voorbij zien komen die een IE een nieuw protocol leerde. Door dan URLs als run://c:\winamp_stop.exe op te geven werdt een DLLetje opgeroepen die het run protocol afhandeldt, en vervolgens de rest van de URL gewoon uitvoert. Wel een beetje op de veiligheid letten natuurlijk :)

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ik heb al gezien dat hier mensen zijn die van andere sites headlines kunnen halen. Met het beetje html-kennis wat ik heb weet ik dat er met javascript een .js wordt bijgeschreven in de pagina op je pc.
Gaat dit alleen met sites die dit kunnen of kan je hier ook zelf code voor schrijven (bijvoorbeeld voor cnn, het belang van limburg,...) ?
En zoja, wie kan een voorbeeldje geven

Manhuzai kan jij hier niet op antwoorden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 19:49 schreef DinX het volgende:

[..]

En als je nu in boxje 4 nu eens index.html opent ?
ik dank u vriendelijk voor het aandragen van deze geweldige oplossing. Heb je het zelf toevallig ook al geprobeerd? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Woops.. ik kijk weer eens met mij tenen.. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Op dinsdag 05 maart 2002 20:33 schreef DinX het volgende:
Ik heb al gezien dat hier mensen zijn die van andere sites headlines kunnen halen. Met het beetje html-kennis wat ik heb weet ik dat er met javascript een .js wordt bijgeschreven in de pagina op je pc.
Gaat dit alleen met sites die dit kunnen of kan je hier ook zelf code voor schrijven (bijvoorbeeld voor cnn, het belang van limburg,...) ?
En zoja, wie kan een voorbeeldje geven

Manhuzai kan jij hier niet op antwoorden ?
Dat kan ik wel. Zelf doe ik het wat ingewikkelder, ik draai namelijk op mijn PC een webserver met PHP, en met PHP trek ik headlines van die sites, waarna ik die parse zodat ze goed op mijn desktopje komen. Ik zou het scriptje best online willen zetten zodat men er bij kan, maar helaas ondersteunt mijn host de domxml-extensie van PHP niet, waardoor 3 van de 4 sites niet werken. :)

Dus.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Op dinsdag 05 maart 2002 20:52 schreef Manuzhai het volgende:

[..]

Dat kan ik wel. Zelf doe ik het wat ingewikkelder, ik draai namelijk op mijn PC een webserver met PHP, en met PHP trek ik headlines van die sites, waarna ik die parse zodat ze goed op mijn desktopje komen. Ik zou het scriptje best online willen zetten zodat men er bij kan, maar helaas ondersteunt mijn host de domxml-extensie van PHP niet, waardoor 3 van de 4 sites niet werken. :)

Dus.
laat maar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/neptunus/tweakers/desktop.jpg

Hier die van mij. Heb een . : GoT - Active Topics : . php script van MeIsTwisted gekregen, nogmaals bedankt!!

Ik ben dik blij met het desktop en ook met de scripts die ik gekregen heb! Verder heb ik ook de corner skin draaie onder winamp, ik zou nog een keer graag mijn eigen skin maken!!

Ik ben eigenlijk ook wel eens benieuwt of er nog andere mensen zijn die hun active desktop er helemaal anders hebben uitzien (even posten svp)?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Zal ik mijn desktopje weer eens posten dan? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.scriptz.nl/desktop5_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey rb-338, je zei dat die iconen die je had in sosumi xp waren ingebakken. Nou heb ik die ook gedowned, maar ik heb geen icons in de zip :?

misschien heb ik em ergens anders gedowned? kun je misschien vertellen waar jij em hebt gehaald, of misschien de iconfiles online zetten?

Want die icons zijn geweldig.

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Hier komt ie weer

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bk286586/desk.jpg

Rechtsbeneden corneramp die ik een beetje aangepast heb (lang leve fotosoep) zodat het een beetje past bij de rest van m'n windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Op maandag 04 maart 2002 16:37 schreef Denhomer het volgende:
OK, ik heb nog een handig GoT trackertje gemaakt
http://www.denhomer.be/GoT/
hij doet standaard de active topics van elk forum, wil je dit niet dan moet je ze specifieren via
http://www.denhomer.be/GoT/?forum=
hierachter som je alle afko's op van de fora, met een spatie tussen, dus bijvoorbeeld
http://www.denhomer.be/GoT/?forum=OCM%20HA
Note: %20 = spatie, als je het in de browser typt zet deze het zo om

Lijstje van de fora afko's: (als ze niet juist zijn, gelieve dan ff iets te laten weten)
FB
HA
PMG
VB
OIC
OCM
AV
GT
SA
VV
WOS
NOS
SP
DPC
NT
ANS
IT
W&G
PW
SG
NST
WL
HK
TF
LA
TFF
SU
TMF

Vind je de layout niet nice en wil je je eigen kleuren, lettertype/grootte, dan kan je ook je eigen stylesheet geven met de optie
http://www.denhomer.be/GoT/?stylesheet=http://jeigenstylesheet

Wil je de 2 samen, dan doe je bv
http://www.denhomer.be/GoT/?forum=OCM%20HA&stylesheet=http://jeeigenstylesheet

De minor foutjes die erin zitten (het niet parsen van speciale tekens) zullen er zo snel mogelijk worden uitgehaald.
Als veel mensen dit ding goed vinden kan ik misschien vragen of tweakers dit ding zelf wil hosten, of zal ik de source vrijgeven (met en zonder proxy aanpassingen) zodat mijn server niet teveel active desktop users moet serven :)
Knap gemaakt, zou wel handig zijn als ge die source hier zou neerzette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn desktopje:
Afbeeldingslocatie: http://www.bino.nl/dafreak.jpg

En die onplus error bij het laden van de Active Desktop, kan die niet te maken hebben met de MS Messenger Plus! Extention? (ik roep maar wat hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Op dinsdag 05 maart 2002 21:59 schreef DinX het volgende:

[..]

laat maar dan :)
Inmiddels ondersteunt mijn webhost dus wel domxml, dus ik ga zow wel even aan de gang met JavaScript filetjes. :)

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 11:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hoe krijgen jullie die boxes in active desktop transparant heb al gezocht maar kon zo snel nikx vinden :( iemand een idee want die boxes zijn nu super lelijk :( het zou trouwens mooi zijn dat Die GoT Tracker als daar de source van bekend word gemaakt zodat iedereen hier hun eigen viaranten op kan maken :D ik zou de althans heel blij mee zijn

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 08:29
Welke OS gebruik je, alleen in Xp en 2000 zal het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 11:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 06 maart 2002 13:44 schreef Sloepe het volgende:
Welke OS gebruik je, alleen in Xp en 2000 zal het lukken.
Gebruik op me laptop 2000 en op me desktop xp dus dat zit wel goed denk ik zo

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Voor mensen die geinteresseerd zijn in meer nieuws op hun desktop: http://news.xavamedia.nl/.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Hallo, zou iemand waarbij Actieve Desktop het werkt, en hij Windows XP heeft screenshot willen plaatsen van jullie groepsbeleid

Dan onder beheerssjablonen, bureaublad en dan Actieve desktop....

Ik zou graag willen weten hoe dat er bij jullie uitziet, of dus iets speciaal's ingeschakeld is of gewoon niet geconfigureerd is...

ZOu dat dus iemand kunnen doen :? :? :?

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.